مطالب سایت

خرید سرویس خواب

سرویس خواب کاترین moblbaros.com 4

راهنمای خرید سرویس خواب

از مهم ترین دغدغه ها در خرید جهیزیه انتخاب و خرید سرویس خواب با قیمت مناسب است. سرویس خواب از آن جهت مورد اهمیت است که شما قرار است، در طی روز مدت زمان بسیاری را از آن استفاده می کنید. در واقع شما تمام خستگی های روزانه و استراحت های خود در اتاق خواب می گذرانید، بنابراین بهتر است در خرید سرویس خواب ویژگی هایی را اولویت خود قرار دهید. این نکات کلیدی شامل ترکیب رنگ، متریال، انواع سرویس خواب، قیمت سرویس خواب و موارد دیگر است که در ادامه وبلاگ به آن می پردازیم. شما با رعایت کردن این موارد می توانید بهترین سرویس خواب را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

سرویس خواب لیانا moblbaros.com 2

سرویس خواب شامل چه وسایلی است؟

همانطور که از این واژه مشخص است، سرویس خواب یک محصول یا تخت خواب نیست. بلکه شامل اجزایی است که تکمیل کننده زیبایی در دکوراسیون داخلی  اتاق خواب شما می شود.

یک دست کامل شامل:

این وسایل اجزای یک دست سرویس خواب کامل است. شما در سرویس خواب خود نیازی به تهیه ی همه ی این وسایل ندارید. وجود لوازم جانبی راحتی شما را در زمان استفاده از آن فراهم می کند و با این وسایل می توانید چیدمانی بهتر در اتاق خواب خود داشته باشید. 

ابعاد تخت خواب

ابعاد تخت خواب از نکاتی است که در هنگام خرید سرویس خواب مورد اهمیت است. شما می توانید این ابعاد را با توجه به فضای اتاق خواب خود در نظر بگیرید، تا در هنگام چیدمان آن در اتاق خواب به مشکلی بر نخورید. در واقع تخت خواب ها با توجه به اینکه یک نفره یا دو نفره است دارای ابعاد متنوعی است، که همه این ابعاد به فضای شما بستگی دارد.

تخت خواب سوپر کینگ:

 سوپر کینگ تختی دو نفره و دارای ابعادی بزرگ است. این تخت ابعادی با 200 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارد، به همین علت  دارای وزنی سنگین تر و به نسبت تخت خواب های دیگر قیمت بالاتری دارد.

تخت خواب کینگ:

اگر تخت خوابی با ابعادی بیشتر از ابعاد استاندارد در نظر دارید، کینگ انتخاب خوبی برای شما است. این تخت خواب با ابعاد 180 سانتی متر عرض و طول 200 سانتی متر هم بسیار راحت و هم بزرگ است.

تخت خواب کویین:

 کویین با ابعاد 160 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارای ابعاد استاندارد است. این تخت خواب به نسبت دو مدل قبل کوچکتر، اما این تخت خواب مناسب ترین ابعاد برای تخت خواب دو نفره است. لازم به ذکر است که این ابعاد تناسب بیشتری با فضای اتاق خواب های کوچک دارد.

تخت خواب یکنفره:

تخت خواب یکنفره استاندارد دارای ابعاد 90 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول است، که این ابعاد مناسب ترین است. 

سرویس خواب تک‌نفره راشل moblbaros.com 6

جنس متریال:

متریال به کار رفته در سرویس خواب از مهم ترین مواردی است، که در هنگام خرید باید در اولویت های خود قرار دهید. جنس متریال است که عمر سرویس خواب شما را در گذشت زمان تعیین می کند. پس با انتخاب متریال خوب می توانید کیفیت کار خود را در طی سال ها تضمین کنید. به طور کلی تولیدکنندگان چهار ماده اصلی را به عنوان متریال کار خود استفاده می کنند، این متریال شامل: چوب، ام دی اف، روکش ملامینه و فلز.

در حین خرید سرویس خواب از فروشنده بارها و بارها این متریال ها را شنیده ایم. هر یک از این مواد با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود. در واقع متریال چوبی دارای بالاترین قیمت و در پی آن ام دی اف و سپس ملامینه و فلز است. که به ترتیب دارای بالاترین قیمت که چوب است تا کمترین قیمت که فلز است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به منبت کاری و سرویس خواب سبک نئوکلاسیک و کلاسیک علاقمند هستید، متریال چوب بهترین انتخاب است. متریال چوب خود دارای انواعی است که کیفیت و قیمت های آن متفاوت است. چوب راش و چوب روس از با کیفیت ترین متریالی است که در سرویس خواب های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید سرویس خوابتان از نفوذ موریانه و تمام حشرات چوب در امان بماند این چوب ها گزینه مناسبی هستند. متریال ام دی اف به نسبت ملامینه بهتر است، زیرا ملامینه در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست و با برخورد و نفوذ آب ظاهر خود را از دست می دهد.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  صادق بوقی کلیپ + رقص جدید در تهران

انواع سرویس خواب ها:

سرویس خواب ها با توجه به متریالی که در آن به کار میرود انواع مختلفی دارد. اگر در بازار به دنبال خرید رفته باشید، سرویس خواب های متنوع با ویژگی های متفاوت وجود دارد. سرویس خواب های چوبی با توجه به درجه بندی های متفاوت تولید می شوند. تاج تخت از مهم ترین قسمت های تخت خواب است، که با توجه به اینکه پارچه یا حصیر باشد قیمت گذاری می شود.سرویس های خواب های چوبی اکثرا در قسمت تاج و ستون های خود دارای منبت است که سبب زیبایی چند برابر آن می شود. 

سرویس خواب های ام دی اف اگر در روند تولید از کیفیت خوبی برخوردار باشند و روند فشرده سازی آن به خوبی انجام شود، در این صورت بامتریال چوبی قابل مقایسه است. در واقع ام دی اف از فشرده سازی و وکیوم خرده چوب ها تهیه می شود و به نسبت چوب ارزان تر است.

سرویس خواب راشل کد ۶ moblbaros.com 1 1

با ام دی اف یا روکش ملامینه؟

همه ما متریال ام دی اف یا ملامینه را شنیده ایم! اما این دو متریال چه تفاوتی با هم دارند؟

این را باید بدانید که ملامینه نوعی متریال نیست، بلکه روکشی است که بر روی ام دی اف یا نئوپان کشیده می شود. ام دی اف هم متریالی است با روکشی طبیعی و ورقه های نازک چوب است. در واقع ام دی اف به نسبت نئوپان و ملامینه بهتر است، زیرا ام دی اف از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. فقط در هنگام خرید حواستان باشد که سرویس خواب ملامینه را به عنوان ام دی اف خریداری نکنید. با بررسی سرویس خواب مدنظر خود و داشتن آگاهی کامل از آن از خرید خود اطمینان کافی حاصل کنید.

چه رنگی را انتخاب کنیم؟

در انتخاب هر محصولی رنگ از اصولی ترین مواردی است که باید به آن بپردازید. اتاق خواب از آنجایی که مکان خواب و برقراری آرامش است، رنگ آن مورد اهمیت تر است. در واقع رنگ سرویس خواب شما باید به گونه ای باشد، که تمام تنش ها و استرس های روزانه شما را بیشتر نکند. امروزه در بازار شاهد رنگ ها و طرح های متنوعی هستیم که انتخاب بین آن ها بسیار سخت است. رنگ فاکتوری است که با توجه به سلیقه انجام می شود، البته بستگی دارد که این سرویس خواب برای چه رنج سنی قرار است خریداری شود.

اگر این سرویس قرار است برای کودک یا جهیزیه عروس خریداری شود، بهتر است که از رنگ های شاد و ملایم انتخاب کنید. از رنگ هایی که بیشتر برای سرویس خواب ها انتخاب می شوند عبارتند از:کرم رنگ، قهوه ای، استخوانی، سبز، طوسی و.. است.

سرویس خواب ماهک moblbaros.com 1

چه تشکی استفاده کنیم؟

پس از اینکه تمام این فاکتورها را برای خرید رعایت کردید، مهم ترین فاکتور خرید تشک است. به طور مثال فرض کنید که روزها با تمام خستگی های روزانه به خانه باز می گردید و دوست دارید که استراحت خود را بر روی تخت خواب سپری کنید. اگر تشک شما سفت باشد چه حسی به شما دست می دهد؟ پس از این موضوع قطعا خستگی شما چند برابر می شود. بنابراین با خرید تشکی استاندارد می توانید راحتی و خوابی همراه با آرامش را تجربه کنید.

Screenshot 20221121 144017 Gallery

انواع تشک ها

  • فنری
  • طبی
  • طبی فنری 
  • بادی

تشک های فنری قابلیت لرزان و خاصیت ارتجاعی بالایی دارند، در مقابل تشک های طبی سفت تر بوده است. این مدل بیشتر برای کسانی که کمردرد دارند مورد استفاده قرار می گیرد. تشک های طبی فنری هم با ترکیبی از دو ویژگی های طبی و فنری است، که این تشک ها برای افراد عادی هم مناسب است.

تشک های بادی هم بیشتر از باد بوجود آمده اند و به همین علت دارای وزن سبک است. این تشک ها به علت وزن کم بیشتر در مسافرت ها و جابجایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سخن پایانی

بنابراین در هنگام خرید سرویس خواب با قیمتی مناسب و در عین حال با کیفیت باید اصولی را رعایت کنید. این اصول از متریال ، تاج ، ابعاد و تا اینکه سرویس خوابتان شامل چه لوازم جانبی باشد را شامل می شود. ما در مجموعه مبلمان باروس تمام سعی و تلاش خود را کرده ایم، که تمامی اهدافمان در راستای کیفیت و در پی آن رضایت شما باشد. تمامی مدل های سرویس خواب و ابعاد آن در مجموعه ما قابل اجرا بوده است. البته قابل ذکر است که شما می توانید از کفی جکدار یا تخت خواب جکدار هم استفاده کنید. ما در وبلاگ مبلمان باروس تمامی این توضیحات را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید بهترین سرویس خواب را با متریالی با کیفیت از آن خود کنید.

حتما بخوانید: تخت خواب جکدار چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *