مطالب سایت

تخت خواب جکدار چیست؟

تخت جک دار

تخت خواب جکدار چیست؟

تخت خواب با کفی جک‌دار

از مهم ترین اجزای سرویس خواب در اتاق خواب شما تخت خواب است. تخت خواب هم از لحاظ راحتی و هم تناسب آن با فضای مورد نظر شما نیزحائز اهمیت است. تخت خواب جکدار تختی است که  با داشتن ویژگی های منحصر به فردش برای کسانی که در اتاق خواب خود فضای کوچکی دارند بهترین انتخاب است. دراولین گام شاید شما هم به این فکر افتاده اید که با اضافه کردن کشو در زیر تخت خود از فضای زیر آن استفاده و به راحتی وسایل خود را در کشوها چیدمان می کنید. اضافه کردن کشو به زیر تخت به اندازه  فضای زیر تخت کاربردی نیست، زیرا شما برای استفاده از کشوها علاوه بر زانو زدن باید برای استفاده از وسایل موجود در کشو آنقدر آن را بیرون بیاورید تا به انتهایی ترین وسایل خود دسترسی پیدا کنید. علاوه براین موارد زیر تخت از مکان هایی است که سالی  یکبار هم تمیزش نمی کنیم و با داشتن کشو این عمل خود به درازا می کشد. زیرا تکان دادن آن سخت است و ترجیح می دهید که تمیر نکنید.

اما باید بگوییم شما تنها با اضافه کردن کفی جکدار به سرویس خواب خود از یک قسمت آن نه بلکه از تمام قسمت زیر تخت می توانید استفاده کنید و دقیقا همان فضایی که تخت خواب اشغال کرده است را با کفی جکدار می توانید بازگردانید.

سرویس خواب ونوس moblbaros.com 1

تخت خواب های جکدار به تخت خواب هایی گفته می شود که با استفاده از یک جک فلزی می توان از آن بهره برد. جک ها در جنس های مختلف نیز ارائه می شود و بستگی به انتخاب شما دارند. درواقع با استفاده از جک فلزی شما می توانید به راحتی کف تخت را حرکت دهید.

کفی جکدار در سرویس خواب انواع مختلفی دارد که برخی به چند پیچ جهت نصب نیاز دارند اما برخی بصورت آماده و با قرار دادن در سرویس خواب و گذاشتن تشک بر روی آن قابل استفاده می شوند.

این روزها به علت سبک مینیمال و تاکید بر سادگی در دکوراسیون داخلی داشتن یک سرویس خواب که بتوانید از فضای زیر آن هم استفاده کنید شما را بیشتر به این هدف نزدیکتر می کند. از طرفی قرار دادن کشو یا کمد لباس و … در اتاق با اشغال کردن فضای شما، سبک دکوراسیون منزل را شلوغ و فضای دلبازی که می خواهید در اتاق خواب خود بوجود آورید را برهم می زند.

اگر اتاق خواب شما به قدری کوچک است و به دنبال ایجاد سبک دکوراسیون مینیمال نیستید بازهم کفی جکدار را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا با توجه به زندگی های امروز هرچقدر که شما فضا داشته باشید قطعا این فضا با گذشت زمان اشباع می شود و دوباره به فضایی جهت قرار دادن وسیله های خود نیازمند می شوید. به همین علت سرویس خواب همراه با کفی جکدار را پیشنهاد می کنیم تا دغدغه های سالیان بعد هم بر طرف شود.

تخت جک دار

خراب شدن ریل های کفی جکدار شاید از مسائلی باشد که خیلی فکر شما را درگیر می کند و شما را از خرید این وسیله کاربردی منصرف کند. اما باید بگوییم که با خرید کفی جکدار از فروشگاه های معتبر دیگر همچنین دغدغه ای نخواهید داشت. در واقع مجموعه تولیدی باروس متریال محصولات خود (چوب_پارچه و…) و سرویس خواب های  خود را تضمین می کند. با خرید سرویس خواب از مجموعه ما ، تشک و کفی جکدار همراه با آن به شما ارائه داده می شود که خیلی راحت  به شرط کیفیت عالی از ما خریداری می کنید. زیرا کارشناسان ما درفروشگاه باروس چه بصورت خرید آنلاین چه به صورت خرید حضوری در شعب ها شما را در رابطه با این موضوع راهنمایی می کنند تا محصولی با کیفیت از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ + 6 نکته مهم که باید بدانید 

ایمنی هایی استفاده از کفی جکدار

در هنگام استفاده از کفی جکدار ایمنی هایی را باید رعایت کنید تا از این وسیله بطور احسن استفاده شود. لازم به ذکر است که درون جک ها گاز فشرده موجود است، بنابراین از قرار دادن آن در برابرعوامل اشتعال زا و گرما خودداری کنید. هنگام باز کردن کفی جکدار حتما تشک بر روی آن قرار گرفته باشد زیرا درغیر اینصورت جک بصورت آنی پرتاب و سبب آسیب رساندن به شما می شود.

همچنین قرار دادن اجسام سنگین سبب کاهش طول عمر جک و در پی آن در باز و بسته شدن آن مشکل

ایجاد می کند. از مزایای استفاده تشک جکدار می توانیم به کف راحت درسرویس خواب اشاره کنیم.

۱تخت جک دار

کفی های جکدار در تمامی ابعاد و برای هر سرویس خوابی چه یک نفره چه دو نفره  موجود می باشد و هیچ محدودیتی در سایز آن وجود ندارد. اگر کفی جکدار شما با کیفیت باشد دارای وزنی سبک و حمل و نقل آن به آسانی انجام می شود.

شاید سرویس خواب قدیمی شما چون جنس کفی آن چوبی بوده دارای سر و صدا بوده، اما در کفی جکدار فلزی، جک به همراه ریل ها آنقدر به خوبی حرکت می کند که هیج سر و صدایی مانند چوب متوجه نمی شوید. از مهم ترین مزایایی که همانطور اشاره کرده بودیم بوجود آوردن فضایی بزرگ همانند فضایی که تخت اشغال می کند ایجاد می کند.

۲تخت جک دار

اگر قصد خرید مبل یا سرویس خواب برای جهیزیه را دارید تاکید می کنیم که برای خرید این وسایل

از فروشگاه های معتبر که کیفیت از لزومه های تولید آن باشد. وسایل جهیزیه از جمله وسیله هایی است که جنس چوب و پارچه آن نیز حائز اهیمت است زیرا این وسایل فراهم کننده راحتی کسانی است که به  تازگی زندگی مشترکشان را شروع کرده اند.

تخت های جکدار یا سرویس خواب های جکدار با نام های کفی تخت جکدار و کفی فلزی هم به نام است و این کفی ها به تازگی وارد بازار شده اند و با کفی های قدیمی دیگر در رقابت است. اما این کفی با ورود به عرصه بازار مورد استقبال زیادی از مردم مواجه شده است و برای خرید آن را حتما در نظر می گیرند.

قیمت تخت جکدار

قیمت تخت های جکدار به علت انواع مختلف جک و ضخامت فلز دارای قیمت های متفاوت است .

اگر تخت شما عریض تر و در پی آن میزان فلز استفاده شده درآن بیشتر و قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

علاوه بر کفی جکدار، تاج آن بر اساس سلیقه شما حصیر ، پارچه ، انتخاب کنید باز در قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. به طور کلی قیمت جک در همه تخت ها یکسان است و با توجه به سرویس خوابی که انتخاب می کنید بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

بنابراین به طور کلی در هنگام خرید سرویس خواب، کفی جکدار را حتما در انتخاب های خود قرار بدهید تا از ویژگی های منحصر به فرد آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *