دسته بندی نشده

دکوراسیون مجلل منزلت رو با مبلمان سلطنتی، کلاسیک بساز!!

دکوراسیون مجلل منزلت رو با مبلمان سلطنتی، کلاسیک بساز!! وبلاگ مبل باروس

امروزه همه افراد در جهت دیزاین خانه خود به هماهنگی دکوراسیون و شیک و مجلل بودن آن بسیار دقت دارند، همچنین دکوراسیبون داخلی ارتباط مستقیمی با هنر و علم در جهت ساختن فضایی زیبا  که در جهت کاربری مجلل باشد دارد؛ دکوراسیون داخلی از سبک ها متنوعی پیروی می کند که می تواند در جهات و سبک های متفاوتی در خانه بپردازند از جمله سبک های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و غیره که امروزه استفاده از سبک مجلل سلطنتی بسیار باب شده است، در ادامه با ما همراه باشید تا با سبک های جدید مبلمان سلطنتی کلاسیک آشنا شویم.

دکوراسیون سلطنتی وبلاگ مبل باروس

دکوراسیون سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی از دسته رده های لوکس و مجلل قرار دارد و در آن همه چیز بسیار فاخر و گران بها می باشد، در انتخاب المان های دکوراسیون سلطنتی باید از اجزا گران بها که با دیگر المان ها مطابقت داشته باشد باید استفاده نمود.

مبل سلطنتی- خرید مبل باروس

انتخاب دیزاین دکوراسیون خانه از جمله مهم ترین مسائلی است که در هنگام خرید وسایل خانه باید به آن توجه داشته باشیم و تمامی المان و اجزا خانه را مطابق با اجزا و هرمونی رنگ سلطنتی بچینیم.

چیدمان دکوراسیون سلطنتی وابسته با چند عضو اصلی می باشد از جمله مبلمان، سرویس خواب، المان هایی همچون دکوری، پرده، لوستر و شعمدان و غیره که با انتخاب صحیح آنها می توانیم چیدمانی مناسب داشته باشیم.

مبل کلاسیک- خرید مبل باروس

ایده سبک سلطنتی

در این قسمت نیاز به ایده پردازی در جهت ایجاد فضایی مجلل می باشد، شخص دکوراتور در تمامی مباحث از جمله چیدمان و رنگ باید خلاقیت نشان دهد، جهت مثال اگر جای گذاری قاب عکس مشکی در کنار رنگ طلایی، تابلو های هنری و فاخر، تابلوهای فرش دستباف و غیره در کنار یکدیگر هوشمندانه چیدمان شود نمایی با شکوه و مجلل را به افراد خواهد بخشید و به صورت خودآگاه دست به چیدمانی سلطنتی و گران قیمت پیدا خواهید کرد.

نحوه ساخت دکوراسیون مجلل

چیدمان دکوراسیون ارتباط مستقیمی با فضا نیز دارد و در جهت پیاده سازی چیدمان با سبک سلطنتی باید از فضایی با نقش سلطنتی استفاده نمایید و پس از انتخاب سبک وارد مرحله کشیدن نقشه طراحی می شوید تا قبل از اجرا محیط را بتوانید به صورت کامل مشاهده نمایید.

با طراحی نقشه می توانید بازتاب مکان هایی که دارای تابش نور طبیعی هستند  و میزان چراغ یا آباژور های قابل استفاده در خانه را شبیه سازی نمایید، برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان همواره در جهت بالا بردن اطلاعات در زمینه نور، رنگ و غیره در طراحی خانه باید تلاش نمایید.

چند مورد اصلی که در حین چیدمان باید آنها را مد نظر داشت پوشش اصلی فضا همانند رنگ دیوار، سقف، مبلمان، فرش، درها است که در حین انتخاب باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد.

انواع سبک دکوراسیون داخلی

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم چیدمان دکوراسیون دارای انواع متفاوتی می باشد که شما می توانید مطابق با سلیقه خود کی از نوع ها آن را انتخاب نموده و با طراحی دکوراتور آن را در منزل خود پیاده سازی کنید؛ در ادامه به چند نمونه از انواع دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

  • مدرن
  • فرانسوی
  • کلاسیک
  • کانتمپروری
  • اسکاندیناوی
  • مینیمال

انواع مبلمان سلطنتی

مبلمان سلطنتی دارای انواع متفاوتی می باشد که با توجه به سبک و متراژ خانه می توان انواع متفاوت آن را انتخاب نمود، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع آن بیشتر آشنا شوید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  خرید انواع سرویس خواب چوبی با کیفیت

مبل سلطنتی مصری- خرید مبل باروس

مبل سلطنتی مصری

این نوع از مبلمان سلطنتی همانطور که از نامش پیداست نشان دهنده تجملات و کمال کشور مصر بوده است و طرح های آن  از تخت پادشاهی مصری ساخته شده است، مبلمان سلطنتی مصری از لحاظ مراحل تولید با دیگر مبلمان تفاوت زیادی ندارد و نسبت به دیگر مبلمان سلطنتی دارای زرق و برق و تجملات بسیار بیشتری می باشد.

مبل کلاسیک فرانسوی- خرید مبل باروس

مبل استیل فرانسوی

این نوع از مبلمان بر خلاف مصری بسیار ساده تر می باشد و از تجملات بسیار کمتری برخوردار است و با استفاده از ساده ترین پارچه ها و منبت کاری کم تولید شده است و به همین دلیل خواهان این نوع مبلمان نسبت به دیگر نوع سلطنتی بیشتر می باشد.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک نیز نوعی از مبلمان پ فروش بازار می باشد که از نظر معنایی باستانی و یا اصیل خوانده می شود، این نوع مبلمان جزو اولین و قدیمی ترین مبلمان تولید شده در بازار است، تولید مبلمان کلاسیک به صورت عمده از چوب می باشد و اغلب توسط چوب های سختی مانند چوب توسکا، راش، گردو و غیره… تولید می شود.

در جهت بخشیدن جلوه زیبا به این محصول از منبت کاری های حرفه ای با استفاده از دست استفاده می شود تا در کنار کاربردی بودن، زیبایی بی حد و حصر را برای شما به ارمغان آورد، برای اولین بار این محصول در کشور های فرانسه، انگلیس و ایتالیا تولید شد که قدیمی ترین مبلمان متعلق به این کشور ها می باشد.

مبل کلاسیک جزو زیر شاخه مبلمان استیل و سلطنتی می باشد که دارای یک ویژگی مشترک تاج، منبت کای و مجلل بودن آن است و این مسئله موجب شده تا این نوع مبل نسبت به مدل های بیشتر دارای قیمت بالاتری باشد.

انواع مبل کلاسیک

در ادامه به انواع مبلمان کلاسیک میپردازیم که شما می توانید با توجه به سبک، نورپردازی و متراژ خانه خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایید.

مبل کلاسیک فرانسوی

نوع فرانسوی مبل کلاسیک دارای طراحی ظریف و زیبا می باشد و عمدتا دارای هارمونی رنگ های خنثی و یا پاستلی می باشد و عمدده رنگی که دارد رنگ سفید است.

مبل کلاسیک ترکیه- وبلاگ مبل باروس

مبل کلاسیک ترکیه

مبل ترکیه ای کلاسیک به منبت کاری هایی خود معروف می باشد و در این نوع مبل از مناظر طبیعی همچون طبیعت استفاده شه است، در تولید این مبلمان استفاده از چوب و یا پارچه مرغوب بسیار باب شده است به همین دلیل دارای سطح کفی بسیار بالایی می باشد.

مبل راحتی کلاسیک- خرید مبل باروس

مبل راحتی کلاسیک

این نوع از مبلمان کلاسیک همکانطور که از نامش پیداست دارای مکانیزم استفاده بسیار راحتی می باشد و در کنارراحتی بسیار زیبا ظریف طراحی شده است، مبل راحتی کلاسیک بر خلاف دیگر مدل ها با پارچه پوشیده شده است و در قسمت های تاج، دسته و پایه ها منبت کاری مشاهده می کنید.

برای مشاهده صفحات خارجی مبلمان سلطنتی به این صفحه مراجعه کنید.

2 نظر در “دکوراسیون مجلل منزلت رو با مبلمان سلطنتی، کلاسیک بساز!!

  1. رعنا رحیمی گفت:

    سلام
    واقعا سبک مبلمان سلطنتی کلاسیک، جذابیت بی انتهایی به دکوراسیون منزل می‌ده

    1. سلام و احترام
      بله، در مبلمان سلطنتی کلاسیک به دلیل استفاده از منبت کاری شاهکارانه ای که دارد می‌تواند جذابیت بالایی به دکوراسیون منزل بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *