سرویس خواب

سرویس خواب طوسی مشکی| پرفروش ترین مدل سرویس خواب های بازار

سرویس خواب طوسی مشکی پرفروش ترین مدل سرویس خواب های بازار وبلاگ مبل باروس

عمده افرادی که در خرید وسایل به هارمونی رنگ و دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهند در حین خرید سرویس خواب دقت بسیاری دارند، سرویس خواب تمامی اجزا اتاق خواب را در بر گرفته و جزو ارکان اصلی وسایل خانه می باشد، امروزه سرویس خواب‌ها دارای تنوع بسیاری در بازار با رنگ بندی‌های متفاوتی وجود دارند و شما می توانید تنوع بسیاری در انتخاب داشته باشید، در این مقاله قصد داریم به سرویس خواب طوسی مشکی بپردازیم که از رنگ های مخاطب پسند و جذابی می‌باشد که به خاص و منحصر به فرد بودن دکوراسیون منزل کمک شایانی می‌نماید.

اهمیت انتخاب رنگ در سرویس خواب

رنگ سرویس خواب به دلیل مواردی همچون هماهنگی رنگ آن با دیوارها، دیگر المان های موجود در اتاق خواب، دیزاین دکوراسیون، متراژ و دیگر موارد دارای حساسیت زیادی می باشد، در این جهت می توانید سرویس خوابی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی رنگ آن را با اکثر المان ها و شرایط محیطی تطبیق بدهید، در این جهت تم رنگی سفید، طوسی و مشکی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید در انتخاب دیگر المان ها و اجزا خود کمترین درگیری را داشته باشید.

سرویس خواب مشکی طوسی وبلاگ مبل باروس

سرویس خواب طوسی مشکی | رنگ ترند و خوش پسند

انتخاب رنگ سرویس خواب در وهله اول به سلیقه شما و در مرحله بعد به سلیقه و دیزاین خانه شما بستگی دارد، عمده افراد امروزه از هارمونی رنگ طوسی و مشکی برای سرویس خواب استفاده می نمایند.

رنگ طوسی و مشکی در سرویس خواب موجب می شود تا شما بتوانید از اکثر رنگ ها جهت تطبیق رنگی دکوراسیون استفاده کنید و در طولانی مدت برای شما ماندگاری طولانی مدت خواهد داشت.

همچنین با استفاده از رنگ های تیره می توانید  فضایی لوکس و لاکچری در خانه ایجاد کنید، رنگ طوسی و مشکی از ایده آل ترین رنگ های سرویس خواب می باشد که در مجموعه باروس جزو تم رنگی پرفروش است.

رنگ طوسی مشکی سرویس خواب مدرن وبلاگ مبل باروس

روانشناسی رنگ طوسی

این رنگ از لحاظ روانشناسی رنگی سازگار، هماهنگ، سنتی و کاربردی می باشد، در اصل این رنگ نشان دهنده بلوغ و مسئولیت پذیری است، در ادامه به چند ویژگی از روانشناسی رنگ طوسی خواهیم پرداخت.

  • با استفاده از رنگ طوسی می توانید ابتکارات و خلاقیت را افزایش دهید
  • این رنگ در ترکیب با رنگ های دیگر آن ها را روشن تر می کند و این مسئله موجب کنترل گری آن می شود
  • گرچه این رنگ از ترکیب سفید و مشکی می باشد، اما گاها با ترکیب آن با دیگر رنگ ها به آنها جان می بخشد
  • همچنین این رنگ تمایل به غم و افسردگی را در افراد افزایش می‌دهد و می توانید برای جلوگیری از چند آیتم شادی آور استفاده نمایید.

روانشناسی رنگ مشکی

رنگ مشکی از جمله رنگ هایی می باشد که تمامی رنگ ها را به خود جذب می کند و وجود آن در صورت نبودن نور است، از رنگ مشکی برای توصیف قدرت و تاریکی استفاده می شود و رنگ سفید می تواند مکمل آن باشد، در ادامه به نماد های رنگ مشکی خواهیم پرداخت.

  • رمز و راز
  • قدرت
  • ظرافت

اجزای اصلی سرویس مشکی طوسی

تاثیر رنگ طوسی مشکی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب :

همان طور که اشاره شد، رنگ طوسی مشکی از جمله رنگ های زیبا و لاکچری می‌باشد که می‌تواند تأثیر زیبایی بخشی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته باشد. در این مدل رنگی می‌توانیم به عنوان یک رنگ با شکوه و خاص نام ببریم که حتی می‌تواند در فصل های سرد سال، احساس گرما و معتدلی به فضای اتاق خواب بیافزاید.

در ادامه قصد داریم که تاثیر رنگ طوسی مشکی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب را برایتان بیشتر شرح بدهیم :

  • ایجاد احساس گرما و صمیمیت
  • خاصیت بخشیدن شیک و لاکچری سرویس خواب به اتاق خواب
  • افزایش احساس آرامش و استراحت
  • قابلیت آسان ترکیب شدن با دیگر رنگ و المان های داخل اتاق

استفاده از رنگ طوسی مشکی در ساختار سرویس خواب

استفاده از رنگ طوسی مشکی در ساختار سرویس خواب می‌تواند به شکل جذابیت و شیک بودن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن اضافه می‌نماید. اما باید با دقت و هماهنگی انجام شود تا به دلایلی مانند احساس تاریکی یا فشار ایجاد نکند. در زیر تاثیرات مثبت و مواردی که باید در نظر گرفته شوند در استفاده از رنگ طوسی مشکی در ساختار سرویس خواب آورده شده است.

  • جذابیت و شیک بودن این مدل رنگی:
شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  سرویس خواب چه رنگی مد است؟

رنگ طوسی مشکی به شکل بی نظیری می‌تواند به فضای سرویس خواب جذابیت و شیک بودن اضافه نماید و آن را به یک نقطه تمرکز تبدیل کند.

  • احساس لوکس رنگ طوسی مشکی:

این رنگ می‌تواند احساس لوکس و اشرافیت را در سرویس خواب ایجاد کند و فضایی را به جذابیت بیشتر دکوراسیون منزل بیافزاید.

  • امکان هماهنگی با عناصر دیگر :

رنگ طوسی مشکی می‌تواند با عناصر دیگر دکوراسیونی مانند پارچه ها، مبلمان و لوازم تزئینی ساختار سرویس خواب هماهنگ شود و یک زیبایی متناسب با هم ایجاد کند، از مهم ترین مواردی که به زیبایی بیشتر این سبک کمک کرده است، امکان هماهنگی با دیگر عناصر می‌باشد که ارزش بیشتری را به دکوراسیون منزل شما می‌افزاید.

تنوع در تزئینات:

استفاده از رنگ طوسی مشکی می‌تواند به شما امکان بدهد تا در تزئینات سرویس خواب، مثلاٌ در پارچه های پرده یا رومیزی، تنووع بیشتری داشته باشید و سبکی خاص و متفاوت ایجاد کنید.

تعادل با رنگ های دیگر : 

برای جلوگیری از احساس تاریکی و فشار، می‌توانید رنگ طوسی مشکی را با رنگ های روشن تر مانند سفید، خاکستری روشن یا رنگ های طبیعی مانند سبز یا آبی رقیق ترکیب کنید تا تعادل مناسبی در فضا برقرار شود.

در نهایت، استفاده از رنگ طوسی مشکی در ساختار سرویس خواب نیاز به دقت و هماهنگی دارد تا به شکلی زیبا و متناسب با سلیقه و فضای شما اعمال شود.

انواع مدل سرویس خواب با رنگهای طوسی مشکی خرید مبل باروس

انواع مدل سرویس خواب با رنگهای طوسی مشکی

سرویس خواب هایی که با رنگ طوسی مشکی ساخته شده است، از جذاب ترین مدل سرویس خواب‌ها می‌باشند که جزو پر فروش ترین مدل سرویس خواب در بازار امروزی می‌باشد، در ادامه با چندین طرح سرویس خواب با رنگ طوسی مشکی آشنا خواهیم شد.

سرویس خواب رنگ مشکی کلاسیک مینیمال راشل :

بی شک یکی از جذاب ترین مدل سرویس خواب هایی که با استفاده از رنگ طوسی مشکی توانسته است، دکوارسیون منزل را به اوج خود برساند، سبک سرویس خواب مشکی کلاسیک مینیمال راشل می‌باشد که در کارخانه تولیدی مبل باروس طراحی و ساخته شده است، از مهم ترین ویژگی های این مدل از سرویس خواب طرح کلاسیک آن می‌باشد که به ارزش هر چه بیشتر این سبک از سرویس خواب کمک شایانی کرده است.

سرویس خواب سلطنتی رنگ طوسی مشکی وبلاگ مبل باروس

 

سرویس خواب دونفره مدرن لیانا :

سرویس خواب دو نفره مدرن لیانا، از جذاب ترین طرح سرویس خواب ها می‌باشد که به دلیل استفاده از رنگ طوسی توانسته است که جذابیت بی انتهایی را به دکوراسیون اتاق خواب منزل شما ببخشد، سرویس خواب لیانا همچنین به دلیل بهره گیری از طرح چستر و لمسه کاری شده ای که در سرویس خواب دارد، توانسته است که این مدل از سرویس خواب را جزو جذاب ترین مدل سرویس خواب ها قرار بدهد.

سرویس خواب لیانا moblbaros.com 2

در نتیجه سرویس خواب طوسی مشکی :

سرویس خواب طوسی مشکی، از جذاب ترین مدل سرویس خواب های مطرح در بازار ایران می‌باشد که از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار است، از دیگر نکته هایی که در رابطه با رنگ سرویس خواب طوسی مشکی می‌توانیم به آن بپردازیم، قابلیت هماهنگ و یک دست شدن این مدل از رنگ با دیگر عناصر دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد که به چشم نواز شدن دکوراسیون کمک ویژه ای می‌کند.

2 نظر در “سرویس خواب طوسی مشکی| پرفروش ترین مدل سرویس خواب های بازار

  1. لیلا عیوضی گفت:

    سلام
    سرویس خواب طوسی مورد پسند منه، ممنون بابت این مقاله

    1. سلام و احترام
      خیلی خوشحالیم که این مدل از سرویس خواب طوسی مورد پسند شما قرا گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *