دسته بندی نشده

خرید انواع سرویس خواب چوبی با کیفیت

خريد انواع سرويس خواب چوبي با کيفيت- وبلاگ مبل باروس

خرید و تهیه سرویس خواب چوبی زیبا و در عین حال باکیفیت یکی از گزینه‌های مهم در خرید محسوب می‌شود. تنوع بالا در طراحی این سرویس خواب‌ها، بسیاری از مشتری‌ها را برای انتخاب به شک خواهد انداخت. اما با دانستن کمی اطلاعات از سبک‌های طراحی شده موجود در بازار و کمی نکته در اجرای دکوراسیون، خواهید توانست با مشاهده انواع مدل‌های مختلف بهترین آن را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید. بهترین نوع چوب استفاده‌شده در برخی سرویس‌خواب‌های مرغوب و باکیفیت از چوب راش است که در ادامه مقاله به بررسی این تخت خواب‌ها خواهیم پرداخت.

خرید انواع سرویس خواب چوبی با کیفیت وبلاگ مبل باروس

بهترین مدل های سرویس خواب چوبی در بازار

با توجه به تقاضای بالا برای داشتن دکوراسیون‌های کلاسیک و مینیمال یا مدرن در سال‌های اخیر، شاهد تولید انواع مختلف سرویس خواب‌های متنوع در این سبک و سیاق‌ها بوده‌اید. این تخت خواب‌ها در انواع مدل‌های تک نفره یا 2 نفره از جنس چوب در بازار قابل تهیه هستند. بهترین سبک‌های طراحی‌شده که محبوبیت هم دارند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سرویس خواب مدل کلاسیک
  • سرویس خواب مدل مینیمال
  • سرویس خواب مدل مدرن
  • سرویس خواب مدل سلطنتی

انواع سرویس خواب چوبی کلاسیک وبلاگ مبل باروس

انواع سرویس خواب چوبی کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌ها در دکوراسیون و طراحی لوازم منزل محسوب می‌شود که تنوع بی‌نظیری در طراحی و رنگ دارند. بسته به نوع چوبی که در آن‌ها به‌کار می‌رود از مقاومت یا کیفیت تا طراحی متفاوت هستند. بهترین نوع تخت‌خواب‌های کلاسیک از چوب راش تهیه می‌شوند. این نوع چوب نژادهای دیگری هم دارد که در ایران می‌توانید یکی از آن‌ها را پیدا کنید.

محبوبیت ویژه این چوب به‌دلیل رنگ زیبا و خال‌های هماهنگ آن با دکوراسیون است. مقاومت بالای آن، این اجازه را می‌دهد تا انواع سرویس‌ خواب یا مبلمان باکیفیت از آن تولید شود. برای داشتن سرویس خواب‌های کلاسیک حتما فضای منزل‌تان را در نظر بگیرید. معمولا اندازه آن‌ها نسبت به سبک‌های دیگر کمی بزرگ‌تر است و می‌تواند سنگین هم باشد.

سرویس خواب چوبی سبک مینیمال

بهترین و دردسترس‌ترین گزینه برای نشان‌دادن زیبایی و رفاه می‌تواند استفاده از سبک مینیمال در انتخاب سرویس خواب باشد. طراحی این سبک در تخت خواب‌ها بسیار ساده و شیک و در عین حال راحت است و آرامش فراوانی را به‌همراه دارد. رنگ‌های ملایم موجود در این سبک می‌تواند اجازه هر نوع هماهنگی با رنگ‌ها را به شما بدهد. جنس سرویس خواب ساخته‌شده در این سبک معمولا از چوب‌های باکیفیت است.

استفاده از سادگی در سبک مینیمال دلیل بر این نمی‌شود که کیفیت متریال به‌کار رفته در ساخت لوازم منزل هم با کیفیت متوسط باشد. بهره‌بردن از چوب‌های بسیار باکیفیت راش از ویژگی‌های مهم این سبک محسوب می‌شود. رنگ چوب راش در واقع یک کرمی مایل به صورتی است که استفاده از آن را برای ساخت سرویس خواب‌های مینیمال بسیار مناسب می‌کند. توجه داشته باشید که از مدل تخت‌خواب‌ها می‌توانید در فضاهای کوچک‌تر با نورگیر عالی بهره ببرید.

سرویس خواب چوبی سبک مدرن

انواع سرویس‌خواب‌های چوبی مدرن در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع در بازار به مشتریان ارائه می‌شوند. جنس به‌کار رفته در ساخت این سرویس خواب‌ها معمولا از چوب است، اما گاهی از فلزات هم در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  میز تلویزیون لاکچری در تهران

ازآن‌جایی‌که به‌کار بردن متریال و دیده‌شدن آن در این سبک یک مشخصه محسوب می‌شود، بیشتر تمرکز طراحی را روی جنس تخت خواب می‌گذارند. طراحی‌ها در این سبک معمولا ساده و اصولی طراحی می‌شوند، اما امکانات متنوع و جالب بسیاری هم برایشان در نظر می‌گیرند.

این امکانات شامل تاشو بودن تخت خواب برای داشتن فضایی بیشتر یا استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مثل نصب شارژر برای دسترسی آسان به تلفن همراه است. استفاده از تمامی این امکانات است که این مدل را مدرن می‌کند.

انواع سرویس خواب چوبی مدل سلطنتی

همان‌طوری که از اسم سبک مشخص است، معمولا این مدل‌ها در کمال زیبایی و زرق‌وبرق همراه با شکوه طراحی و ساخته می‌شوند. این سبک الهام گرفته از زندگی به سبک شاهان باستان است که انواع آن هم به ریتم زندگی و هنرهای کار شده در دوران سلطنت کشورهای مختلف مربوط می‌شود.

بهترین نوع طراحی برای سرویس خواب‌های سلطنتی مدل ایتالیایی است که همراه با ظریف‌کاری در اجرای نقوش و طرح‌های طلاکاری شده باشکوه ارائه می‌شود. کیفیت چوب به‌کار رفته در این سرویس خواب بسیار بالا بوده و می‌توانید از سنگین‌بودن آن‌ها این موضوع را متوجه شوید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر تمایل به چوب راش دارید، می‌توانید مدل سلطنتی خود را به‌صورت ساخته‌شده با این چوب تهیه کنید. استفاده از این تخت خواب‌ها در محیط‌های کوچک به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود، چراکه تخت‌ها در سبک سلطنتی، باید ابعاد قابل توجهی داشته باشند.

چراباید سرویس خواب از چوب راش باشد؟- وبلاگ مبل باروس

چرا باید سرویس خواب از چوب راش باشد؟

مزایای استفاده از چوب راش در ساخت انواع سرویس خواب چوبی این امکان را به تولیدکننده‌ها می‌دهد تا بهترین طراحی‌ها را با این متریال اجرا کنند. علاوه‌بر کیفیت، زیبایی ظاهری که این چوب به سرویس خواب‌های چوبی می‌دهد، تقریبا آن را برای اجرای انواع مدل‌های سلطنتی بی‌رقیب می‌کند. مزایای این چوب شامل موارد زیر است:

  • نرم‌بودن و دارای شکل‌پذیری بالا
  • چگالی و تراکم بالا
  • خم‌شدن راحت‌تر نسبت به باقی چوب‌ها

شکل پذیری بالا

این ویژگی اجازه اجرای انواع منبت‌کاری را در ساخت سرویس خواب چوب سلطنتی به صنعت‌گران می‌دهد. همچنین این چوب به‌دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارد، می‌تواند در مناطق مرطوب و شرجی هم استفاده شود.

چگالی و تراکم بالا

وجود چگالی و تراکم بالا، باعث بالا رفتن کیفیت و دوام بیشتر در سرویس خواب می‌شود.

خاصیت خم شدن راحت تر

داشتن این ویژگی به سازندگان سرویس خواب اجازه می‌دهد تا بتوانند انواع قوس‌ها را در سرویس خواب‌های سلطنتی به‌وجود بیاورند.

جمع‌بندی

تهیه انواع سرویس خواب چوبی این روزها یکی از راحت‌ترین کارها محسوب می‌شود، چراکه تولید این محصولات در انواع مدل‌ها و متریال‌های مختلف اجازه خرید با هر بودجه و سلیقه‌ای را به مشتریان می‌دهد. تنوع بی‌نظیر در سرویس‌ خواب‌ها یکی از مزیت‌های خرید در این لوازم به‌حساب‌ می‌آیند که به بررسی عمده‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم.

دقت در انتخاب بهترین متریال یا چوب ازجمله نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. بهترین نوع چوب برای ساخت مدل‌های متنوع در سرویس خواب، چوب راش است که جذابیت محصول را چندین برابر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *