دسته بندی نشده

بهترین مبل راحتی جدید | آخرین مدل‌های پایان سال که جزو پرفروش‌ترین‌هاست

بهترین مبل راحتی جدید وبلاگ مبل باروس

مبلمان هر منزل نشان دهنده شخصیت و خوش سلیقگی صاحب آن را نشان می‌دهد. امروزه مبلمان راحتی تبدیل به یکی از اجزای جدایی ناپذیر در هر منزل شده است. مبل راحتی اغلب برای استراحت و اوقات فراغت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله به بررسی کامل موضوع بهترین مبل راحتی جدید می‌پردازیم.

 

آشنایی بیشتر با مبل راحتی

یکی از رایج ترین مدل های مبلمان مورد استفاده در میان مردم مبل راحتی است. مبل راحتی نه تنها در منازل بلکه در ادارات، هتل ها، کافه‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. مبل‌های راحتی اغلب به صورت تک نفره، ۲نفره، ۳نفره، ست‌های ۶ الی ۸ نفره و در برخی موارد به صورت سفارشی تولید می‌شود. همانطور که از اسم مبل راحتی مشخص است، هنگام نشستن روی این مبل، راحتی افراد محیا می‌شود. این مبل نسبت به سبک های‌ دیگر مبلمان مانند مبل استیل قیمت نسبتا کمتری دارد. مبل راحتی اغلب از جنس های مختلفی تولید می شود و بیشتر آنها دارای پایه‌های نسبتا پهن و کوتاه می‌باشند.

آشنایی بیشتر با مبل راحتی وبلاگ مبل باروس

انواع مبل راحتی را بشناسید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت های مختلف مانند صنعت مبل‌سازی، باعث شده است که مبل راحتی در تنوع بالایی تولید و ارائه شود. دسته بندی مبل راحتی شامل ال و یو ، نیم ست و کاناپه می‌باشد. از مهم ترین تنوع این مبل می‌توان به مبل‌های ال شکل، چستر، کاناپه، لاوست، تخت خواب شو، مدرن و فانتزی اشاره کرد.
مشتریان با توجه به این دسته بندی ها و طبق سلیقه خود و فضا و ابعاد مکان مورد نظر می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند. در ادامه هر یک از این نوع مبل‌های راحتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

مبل ال شکل

همانطور که از نام این مبل مشخص است، ظاهر آن شبیه به حرف L در زبان انگلیسی می‌باشد. این مبل راحتی به دلیل داشتن طراحی و ظاهر مدرن و زیبا، در ادارات و منازل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و خیلی محبوب است. مبل ال با توجه به ساختار خود فضای کمتری را نسبت به مبل‌های دیگر اشغال میکند. مبل ال را می‌توانید در قسمت های مختلف خانه با استفاده از سبک دکوراسیون و ابعاد آن چیدمان کنید.

مبل ال راحتی شیک و مدرن نویان کد ۳ خرید مبل باروس ۳۳۸۴ (1)

مبل راحتی چستر

مبل راحتی چستر علاوه بر اینکه احساس راحتی به فرد استفاده کننده می‌دهد، بسیار فضای شیک و مدرنی را برای منزل شما به ارمغان می آورد. این مبل ها دارای لمسه کاری بسیار جذابی می‌باشد و مورد انتخاب افراد شیک و سخت پسند است. از دیگر مزیت های مبل راحتی چستر می توان به پارچه های با تراکم بالا و ضخیم استفاده شده در تولید آن اشاره کرد. پارچه هایی مانند: پارچه های مسکو، مایا و ملیتا.

ست مبلمان نئوکلاسیک ۸ نفره لورنزو و کاناپه چستر جورجیا کد 2 خرید مبل باروس 4338284 (12)

کاناپه

به صورت کلی، کاناپه ها از اجزای اصلی و مهم تشکیل دهنده ست های مبلمان می‌باشند. کاناپه را می‌توانید به صورت جداگانه با تنوع ۲ یا ۳ نفره تهیه کنید. کاناپه برای فضاهای کوچک و منازل، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. از کاناپه ها در فضاهای مختلف مانند: مطب ها، ادارات و آموزشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاناپه مخصوص قرار گیری فضای مشخصی تولید نشده است، ولی اکثر افراد آن را در تی وی روم استفاده می‌کنند.

مدل کاناپه راحتی با رنگی زیبا وبلاگ مبل باروس

لاوست

لاوست در اصل یک مبل راحتی دو نفره می‌باشد که فضای بسیار کمی برای استفاده نیاز دارد. لاوست برای منزل هایی با دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است. مبل لاوست بیشتر برای قرارگیری در مقابل تلویزیون کاربرد دارد.

مبل راحتی شیک ۸ نفره صبا کد ۲ خرید مبل باروس ۴۹۴۹۳ (3)

 مبل راحتی تخت خواب شو

مبل راحتی تخت خواب شو، در اتاق استراحت ادارات، افراد مجرد و منازل دانشجویی کاربرد دارد. این مدل مبل در بدو ورود به بازار مبل راحتی بسیار محبوب شد و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفت. مبل راحتی تخت خواب شو مانند یک کاناپه می‌باشد و به راحتی با یک حرکت به تخت خواب تبدیل می‌شود. این مبل راحتی فضای نسبتا کمی را در چیدمان دکوراسیون منزل اشغال می‌کند. این محصول جزو مبل‌های اقتصادی در بین مبل های راحتی می‌باشد و باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ی خرید مبل، خانواده های کم جمعیت شده است.

مبل تخت خواب شو هیچ موقع از مد نمی‌افتد وبلاگ مبل باروس

 مبل راحتی مدرن

ظاهر ساده و مینیمال مبل راحتی مدرن باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به این دسته از مبلمان برای استفاده در منزل خود باشند. اصلی ترین فاکتور در نظر گرفته شده برای تولید مبل راحتی مدرن، سادگی و در عین حال زیبایی میباشد که این ویژگی این سبک مبل ها را متمایز می‌کند. مبل مدرن تابع الگوهای فوم سرد، خطوط صاف و مینیمالیستی است و اغلب رنگ بندی این مبل ها از رنگ های ساده و تک رنگ می‌باشد.

مبل راحتی مدرن وبلاگ مبل باروس

مبل راحتی فانتزی

مبل راحتی فانتزی یکی دیگر از مدل های بسیار محبوب میان افراد از دسته مبلمان راحتی می‌باشد. مبل های فانتزی به دلیل داشتن ظاهری بامزه، غیر معمولی، جذاب و متفاوت، بیشتر توجه ها را به سمت خود جلب کرده و بسیار محبوب هستند.

تنوع های مبل راحتی فانتزی بسیار زیاد است و یکی از محبوب ترین آنها سبک شخصیت های کارتونی می‌باشد. این مبل ها اغلب در اتاق کودکان و نوجوانان استفاده میشود.

مبل راحتی دارای چه ابعادی است؟ وبلاگ مبل باروس

یک مبل راحتی دارای چه ابعادی است؟

یکی از پر اهمیت ترین مراحل خرید بهترین مبل راحتی جدید، توجه به ابعاد آن می‌باشد. بنابراین اگر مبل راحتی خریداری شده، به ابعاد استاندارد و مورد نیاز شما نباشد، سبب بروز درد کمر و گردن و مشکلات مفصلی می شود.
دقت کنید که گودی مبل راحتی باید هنگام نشستن، گودی کمر را پر کند و در ضمن، پشتی بلندی نیز نداشته باشد. مبل های راحتی معمولا نشیمنی راحت و دسته های پهنی دارند. در کل اندازه مبل های راحتی با یکدیگر متفاوت است و به انتخاب مشتریان قابل تغییر می‌باشند.

به یاد داشته باشید که راحتی یک مبل به عواملی همچون : عمق صندلی نشیمن و زاویه پشتی آن بستگی دارد. عمق زیاد بیش از حد در هنگام نشستن و یا سفت‌ بودن نشیمن مبل راحتی می‌تواند در طولانی مدت به شما آسیب وارد کند و باعث اذیت شدن شما بشود. این را هم در نظر بگیرید که مبل راحتی در مقایسه با سایر مبل ها ارتفاع کمتری دارد.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  برای خرید میز ناهار خوری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

معرفی ست های مبل راحتی وبلاگ مبل باروس

معرفی ست های مبل راحتی

ست‌های مبل راحتی اکثرا به صورت ست های 8 نفره(2 مبل تک نفره و 2 کاناپه سه نفره) و ست های 7 نفره(2 مبل تک نفره ، 1 کاناپه سه نفره و 1 کاناپه دو نفره) تولید می‌شوند. جدیداً در مدل های مبل راحتی امروزی، کاناپه های دو نفره تولید نمی‌شوند و همانند ست مبل ترک، به صورت 8 نفره تولید می‌شوند. در بعضی اوقات، افراد به دلیل کمبود فضا یا کمبود بودجه، خرید مبل برای تی وی روم، خرید مبل برای اتاق خواب و … اقدام به خرید نیم ست مبل راحتی جدید می‌کنند. اغلب این نیم ست های مبل راحتی جدید به صورت 4 نفره( 1 کاناپه دونفره و 2 مبل تک نفره) و 5 نفره(1 کاناپه سه نفره و 2 مبل تک نفره) می‌باشند

 

قیمت مبل راحتی نسب به سایر مبل ها

قیمت مبل راحتی نسبت به سایر مبل‌ها مانند مبل کلاسیک یا استیل، بسیار کمتر است. زیرا که در مبل راحتی جدید چوب بسیار کمتری مصرف شده است و منبت کاری هم ندارد. البته عوامل دیگری همچون: جنس پارچه ، جنس فوم و الیاف، رنگ، جنس پایه ها، جنس چوب و… در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار هستند. متاسفانه قیمت در سال های اخیر دارای افزایش قیمت بوده و همین دلیل باعث شده تا مبل هایی که دارای تراکم بالای اسفنجی هستند، قیمت بیشتری هم دارند. البته ناگفته نماند که اسفنج باعث افزایش طول عمر و کیفیت مبل می شود. 

 

نکات مهم هنگام خرید بهترین مبل راحتی جدید

از اولین نکات مهم برای خرید بهترین مبل راحتی جدید ، انتخاب بهترین متریال و مواد اولیه با کیفیت میباشد. در هنگام خرید مبل راحتی جدید ، علاوه بر توجه به ظاهر به موارد مقابل هم توجه فرمایید.

مبل راحتی جذاب و زیبای چستر فلورانس خرید مبل راحتی باروس 44929 (5)

فوم به کار رفته در مبل راحتی

فوم مبل، از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن دقت زیادی کرد. فوم ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند. در صورت وارد شدن فشار زیاد به فوم گرم ممکن است کمی زمان ببرد تا به حالت اولیه خود برگردد اما فوم سرد، سریعا به حالت خود برگشته و صاف میشود. فوم سرد دارای عمر و کیفیت بیشتری نسبت به فوم گرم می باشد، بنابراین قیمت بیشتری هم دارد.

مقاومت پایه ها و دسته ها

هنگام خرید مبل راحتی، غیر از سلیقه و علاقه، باید به کیفیت پایه ها و دسته های مبل راحتی هم توجه کرد. بسیاری علاقه به خرید مبل راحتی با پایه های فلزی را دارند. پایه های یک مبل راحتی باید بدون لق زدگی و محکم باشد. اگر قصد خرید یک مبل راحتی را دارید حتما به کیفیت و جنس پایه های آن توجه کنید.

چوب خوب برای مبل راحتی

جنس چوب به کار رفته در مبل راحتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چوب مبل راحتی باید مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. مبل‌های راحتی تمام چوب، از زیبایی خاصی برخوردار می‌باشد. اگر چوب مبل راحتی که انتخاب کرده اید، راش یا گردو باشد، مبل دارای استحکام بالایی است. مبل راحتی با پایه های چوبی نیز به دلیل سبکتر بودن، می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

کیفیت دوخت و جنس پارچه خرید مبل باروس

کیفیت دوخت و جنس پارچه

دیگر نکته مهم در خرید مبل راحتی کیفیت دوخت و جنس پارچه آن است که علاوه بر زیبایی به طول عمر و بیشتر شدن کیفیت نشیمن نیز کمک می‌کند. در کل کیفیت و دوخت پارچه مبل باید به صورتی باشد که هنگام نشستن و فشار به آن پاره یا شل نشود. همچنین دوخت پارچه باید به صورت منظم و استاندارد انجام شود.

همسان و تراز بودن پایه های مبل

هنگام خرید، به همسان و تراز بودن پایه های مبل چه فلزی و چه چوبی، توجه بسیاری داشته باشید. وقتی که پایه های مبل تراز نباشد، در استفاده طولانی مدت ممکن است که به بدن و پاهای شما آسیب وارد کند. همچنین توجه کنید که پایه های مبل جلو نیامده و لبه های تیزی هم ندارد.

فوم به کار رفته در مبلمان راحتی وبلاگ مبل باروس

اسفنج، فاکتور راحتی در مبل

یکی از فاکتور‌های سنجش میزان راحتی یک مبل، فوم بکار رفته در آن است. به چهارچوب و اسکلت چوبی بدنه مبل کلاف می‌گویند. روی کلاف را از اسفنج پوشانده و بعد پارچه را می‌کشند. به این طریق نشیمن مبل راحت می‌شود. بنابراین باید از کیفیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

رنگ پارچه مبل، حرف اول زیبایی خرید مبل باروس

رنگ پارچه مبل، حرف اول زیبایی

رنگ پارچه مبل، معمولا بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل انتخاب می‌شود. یکی از محبوب ترین رنگ ها برای مبل راحتی سبز، قهوه ای و خاکستری است. در سال های اخیر، بسیاری از افراد برای مبل های راحتی انتخابی خود از ترکیب رنگی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال: می توان از رنگ صورتی در کنار رنگ خاکستری استفاده کرد.

مبل راحتی ۷ نفره جدید ژاکلین و پوکو کد ۷ خرید مبل باروس (5)

نشیمن راحت، ایجاد حس آرامش

تصور بسیاری از خریداران این است که هرچه یک مبل نرم تر باشد بهتر است. این بسیار غلط و اشتباه است. همانطور که می‌دانید در نشیمن از اسفنج استفاده می‌شود. بنابراین هر چه تراکم اسفنج بالاتر باشد، نشیمن با کیفیت تری خواهید داشت. دقت داشته باشید که برای دسته ها باید از اسفنج تراکم بالای 25 کیلو و برای نشیمن بالای 30 کیلو استفاده شود.

 

نکات مهم تکمیلی در خرید مبل راحتی جدید

در خرید مبل راحتی جدید حتما در نظر داشته باشید که در چه فضایی قرار است استفاده شود. 

هرچه اطراف مبل راحتی جدید خلوت تر باشد ، زیبایی آن بیشتر نمایان می شود. 

چوب های راش ، گردو ، روس و نراد دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند.

سعی کنید مبل راحتی جدید تون با فرش ها و دکوراسیون داخلی منزلتان همخوانی داشته باشد.

 

در انتهای خرید مبل راحتی جدید

برای داشتن بهترین مبل راحتی جدید، هنگام خرید حتما به نکاتی که در این مطلب اشاره شد توجه فرمایید و حتما با متخصصین این صنعت مشورت کنید و راهنمایی های لازم را بگیرید. در این مقاله به بررسی نکات مهمی همچون ، انتخاب کیفیت ، انتخاب متریال ، شناسایی بهترین مبل راحتی جدید و … پرداختیم تا خریدی مطمئن و راحت تری داشته باشید. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

در انتها شما می‌توانید با مطالعه راهنمای خرید مبل راحتی اطلاعات جامع و کاملی را بدست بیاورید.

4 نظر در “بهترین مبل راحتی جدید | آخرین مدل‌های پایان سال که جزو پرفروش‌ترین‌هاست

  1. نازنین زهرا گفت:

    خونه مامبل نداره دخترم ۷ سالشه دوست داره ی دست مبل بگیریم اما نمیتونیم 😔

    1. سلام و احترام سرکار خانم نازنین زهرا
      امیدواریم به زودی زود، بهترین مبلمان راحتی را برای منزلتون تهیه نمایید و با دلی خوش به همراه دخترخانم‌تون ازش استفاده نمایید.

  2. رحیمی گفت:

    به نظرم مبل باید باب دل مشتری وبرایسال های زیاد کارمند ورود از مد نیافتد

    1. سلام و احترام
      بله نظر شما کاملاً صحیح است، مبل باروس انواع مدل مبل‌های راحتی را تولید و عرضه می‌کند، شما می‌توانید انواع مبل راحتی را در دسته بندی مبل راحتی باروس مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *