دسته بندی نشده

برای خرید میز ناهار خوری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

برای میز ناهار خوری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم ؟

امروزه استفاده از میز ناهار خوری محبوبیت بالایی پیدا کرده است. البته از زمان‌های قدیم از این میزها استفاده می‌شده؛ اما در سال‌های اخیر افراد علاقه شدیدی به این میزها پیدا کرده‌اند. باید گفت که شرکت‌های مختلف مدل‌های گوناگونی از این میزها را تولید کرده‌اند.

درصورتی‌که می‌خواهید نسبت به نیاز خود باکیفیت‌ترین و زیباترین مدل را انتخاب کنید، باید نکاتی را قبل‌ از خرید مورد بررسی قرار دهید. همراه ما باشید تا در ادامه این مقاله از شرکت مبل باروس، این نکات را برای شما توضیح دهیم.

بهترین میز ناهار خوری چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل‌از اینکه سراغ خرید این میز بروید، بهتر است ویژگی‌هایی که در بهترین مدل آن وجود دارد را بررسی کنید. مدل‌های گوناگونی از این مبل وجود دارند؛ درصورتی‌که مدل مد نظر شما ویژگی‌های زیر را داشت حتما آن را خریداری کنید:

  • رنگ‌بندی مناسب پارچه و چوب‌های میز
  • استفاده از باکیفیت‌ترین پارچه
  • پایه‌های مقاوم
  • کیفیت بالای سطح رویین میز برای مقاومت در برابر خش
  • متناسب با دکوراسیون محیط
  • ابعاد بهینه نسبت به فضای موجود در محیط

نکاتی مهم برای خرید میز ناهار خوری

اگر به‌دنبال خرید میز ناهار خوری هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما نکاتی مهم را بررسی کنید. مطالعه نکات قبل از خرید میز ناهار خوری باعث می‌شود تا بتوانید نسبت به شرایط محیط و کاربرد مد نظر خود بهترین مدل را انتخاب کنید. مهم‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

توجه به فضای محیط

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید میزهای ناهار خوری بررسی کنید، توجه به فضای محیط است. درصورتی‌که می‌خواهید مدلی مناسب از این میز را بخرید باید ابعادی مناسب نسبت به فضای محیط خود در نظر داشته باشید.

اگر اندازه میز به‌گونه‌ای است که پس‌از قرارگیری آن در محیط، فضای بسیار کمی باقی می‌ماند، باید از خرید آن صرف‌نظر کرده و سراغ مدل‌های کوچک‌تر بروید. این‌گونه نه محیط شما اشغال می‌شود و نه فضای کمی روی میز وجود خواهد داشت.

بررسی پایه میز

برای اینکه بتوانید بهترین مدل میز غذا خوری را بخرید باید به پایه‌های آن نیز توجه کنید. ضخامت و جنس پایه بیشترین اهمیت را دارد. میزهای ناهارخوری مختلف در مدل‌های فلزی و چوبی تولید می‌شوند. در هر 2 این مدل‌ها ضخامت بیشترین اهمیت را دارد.

باید ببینید که آیا جنس پایه مقاوم است یا خیر. درصورتی‌که جنس پایه میز و صندلی‌های آن مناسب نباشد، نمی‌توانید به‌درستی از میز استفاده کنید. این موضوع ممکن است پس‌از مدتی استفاده موجب شکستن پایه ‌شده و میز دیگر قابل ‌استفاده نباشد. به همین دلیل حتما پایه‌های ضخیم را برای خرید انتخاب کنید.

برای خرید میز ناهار خوری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

انتخاب بهترین جنس

نکته‌ای دیگر که باید برای خرید میز ناهار خوری به آن توجه ویژه داشته باشید جنس میز است. این موضوع به 2 بخش جداگانه تقسیم می‌شود؛ جنس بدنه مبل و جنس پارچه صندلی‌ها. به‌طورکلی میزهای ناهارخوری در مدل‌های فلزی و چوبی تولید می‌شوند.

مدل‌های چوبی به‌دلیل شیک‌بودن و مقاومت بالای چوب، قیمت بیشتری دارند. البته این بدین معنی نیست که مقاومت مدل‌های فلزی کمتر است. باید توجه داشته باشید که جنس پارچه نیز در برابر کشش و پارگی مقاومت مناسبی از خود نشان دهد. در غیر این صورت رنگ پارچه رفته و پس‌از مدتی استفاده، پاره می‌شود.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک 2024

انتخاب پالت رنگی متناسب

اگر می‌خواهید مدلی مناسب از میز غذا خوری را بخرید، باید پالت رنگی مناسبی را برای آن انتخاب کنید. رنگ در این میز بیشترین اهمیت را دارد. شما باید نسبت به دکوراسیون محیط و رنگ‌های استفاده‌شده در آن، پالت رنگی مناسبی را انتخاب کنید.

باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به‌همراه رنگ محیط در یک پالت قرار بگیرند. به‌طور مثال، استفاده از رنگ آبی تیره در کنار سفید می‌تواند جذابیت خاصی به محیط شما بدهد. همچنین این قابلیت را دارید که میز را هم‌رنگ با مبلمان خود خریداری کنید.

انتخاب شکل متناسب با دکوراسیون

این را می‌دانیم که میز ناهار خوری در مدل‌ها شکل‌های گوناگونی طراحی‌ شده است. در هرکدام از این مدل‌ها شکل بدنه میز، پایه‌های آن و دسته‌های صندلی باهم متناسب بوده و طرحی خاص را ارائه می‌دهند. شما باید نسبت به دکوراسیون محیط خود یک مدل را انتخاب کنید.

به‌طور مثال، اگر دکوراسیون خانه شما در سبک مدرن و مینیمال است، نباید سراغ خرید مدل‌های سلطنتی بروید. باید مدلی انتخاب کنید که ساده و مینیمال به‌نظر برسد. همچنین توجه داشته باشید که این سبک میز امروز یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها به‌حساب می‌آیند.

بررسی تعداد افراد خانواده و انتخاب بهترین مدل

از مهم‌ترین نکات قبل‌از خرید میز غذا خوری می‌توان به بررسی تعداد افراد خانواده اشاره کرد. باید پیش‌از اینکه یک مدل را انتخاب کنید، ابعاد و تعداد صندلی‌های میز را نسبت به افراد خانواده مشخص کنید. هرچه تعداد افراد خانواده بیشتر باشد به میز بزرگ‌تری نیاز خواهید داشت.

میزهای ناهارخوری در مدل‌های مختلف 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و 12 نفره وجود دارند. باید توجه داشته باشید که اگر فضای خانه شما کوچک بوده و تعداد افراد خانواده زیاد است، نمی‌توانید مدل‌های بزرگ را خریداری کنید؛ زیرا ممکن است فضای زیادی از محیط را اشغال کنند.

بهترین میز ناهار خوری را از کجا بخریم؟

حال که تمامی نکات انتخاب میزهای ناهار خوری را بررسی کردیم، بهتر است بهترین شرکت را نیز برای خرید آن به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید خاص‌ترین مدل میزهای ناهارخوری را از شرکت تولیدی مبل باروس خریداری کنید.

شرکت باروس از حرفه‌ای‌ترین تولیدکنندگان میزهای ناهار خوری است. ما در باروس از بهترین متخصصان طراحی برای تولید مبلمان و میزهای مختلف کمک می‌گیریم تا شیک‌ترین مدل‌ها را با ابعاد بهینه و کم‌ترین قیمت در بازار به شما ارائه دهیم. می‌توانید مدل‌های مختلف میزهای ناهارخوری را در وب‌سایت ما مشاهده کنید.

جمع‌بندی

یکی از خاص‌ترین محصولاتی که در هر خانه‌ای مشاهده می‌کنید، میز ناهار خوری است. همان‌طور که از نام این میز مشخص است، می‌توانید وعده‌های مختلف غذایی خود را روی آن میل کرده و حتی با لپ‌تاپ خود نیز کار کنید. باید گفت که مدل‌های گوناگونی از این میز در بازار وجود دارد.

به این جهت که بتوانید بهترین مدل را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود که نکات قبل‌از خرید میز غذا خوری را بررسی کنید. این نکات به شما کم می‌کنند. بهترین میز را نسبت به شرایط محیط خود انتخاب کنید. در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که برای انتخاب این میز وجود داشت را باهم بررسی کردیم تا راحت‌تر مدلی مناسب نسبت به محیط خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *