دسته بندی نشده

معرفی به‌روز ترین مدل سرویس خواب های 2024

معرفی به‌ روز ترین مدل2024 وبلاگ مبل باروس

با توجه به دقت افراد نسبت به دکوراسیون خانه و مد شدن سبک های متفاوت دیزاین در سرویس خواب های 2024 هر فردی در حین چیدمان و خرید وسایل خانه به مسئله ظاهر و دکور آن توجه ویژه ای دارد، سرویس خواب های 2024 نیز یکی از اصلی ترین ارکان چیدمان سرویس خواب می باشد که تاثیر مستقیمی بر روی نوع چدمان، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع متفاوت سرویس خواب و سبک آن ها آشنا شویم.

عکس سرویس خواب

سرویس خواب های 2024شامل چه عواملی می باشد؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم سرویس خواب های 2024 تاثیر مستقیمی بر روی دکور و سبک خانه شما دارد، محصول فوق شامل چندین مورد تشکیل دهنده می باشد که متناسب با کاربرد و سلیقه شما میتوان مواردی در آن افزود و یا حذف کرد.

  • تخت خواب
  • پا تختی
  • پاف
  • کمد
  • آینه
  • میز آرایش
  • دراور

انواع سبک سرویس خواب های 2024

سرویس خواب های 2024 دارای سبک متفاوتی می باشد که تاثیر مستقیمی بر روی دکوراسیون دارد، مدل های سرویس خواب علاوه بر سبک خانه ارتباط مستقیمی با سن و جنسیت افراد دارد؛ جهت مثال برای نوجوانان بیشتر در سبک مدرن و برای کودکان از سبک فانتزی استفاده می شود، در ادامه با ما همراه باشید تا به انواع سبک های سرویس خواب بپردازیم.

سرویس خواب عروس

سرویس خواب های 2024 عروس همانند نامش در جهت خرید جهیزیه عمدتا برای زوج های جوان استفاده می شود، اکثرا خرید این سرویس در رنگ های سفید صورت می گیرد اما در رنگ های روشن دیگری نیز قابل تولید است، در جهت داشتن اتاق خوابی شیک و مدرن استفاده از رنگ سفید می تواند بسیار موثر باشد و با تمامی آیتم رنگی ها قابل تطابق است.

این مدل سرویس خواب در سبک های مدرن، سلطنتی و کلاسیک قابل تولید و عرضه است، این سرویس دارای آیتم هایی همچون میز آرایش، پاف و کمد است که مطابق با سفارش مشتری می توان برخی از آیتم های آن را حذف نمود و یا به آن افزود.

برای اطلاعات بیش تر در رابطه با سرویس خواب عروسی می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

سرویس خواب عروس

سرویس خواب اسپرت

از جمله سرویس خواب های 2024 اسپرت پرکاربرد و پرفروش بازار می توان به سرویس اسپرت اشاره کرد، این نوع سرویس خواب دارای طراحی ساده و در عین حال زیبایی می باشد که سبک خانه شما را تحت عنوان یک خانه مدرن می سازد؛ سبک سرویس خواب اسپرت اکثرا مورد سلیقه افراد نوجوان و یا جوان تر خوانواده می باشد.

سرویس خواب اسپرت با سبک های مدرن و یا کلاسیک به راحتی تطابق پیدا کرده و با ترکیب این دو می توانید یک یک دکور زیبا به اتاق خواب خود ببخشید؛ این محصول از متریال ام دی اف قابل تولید است اما با خرید از مجموعه باروس می توانید به صورت سفارشی سازی در قسمت های خاص آن از چوب راش گرجستان هم استفاده نمایید.

این سرویس دارای طراحی ساده و خطوط مستقیم و موازی می باشد که این مسئله از دیگر ویژگی های آن می باشد، در تولید این محصول از طرح های شلوغ پرهیز شده و در عین سادگی به جذابیت های آن اضافه شده، در تولید سرویس خواب اسپرت می توانید از تنوع رنگی بالایی استفاده نمایید، اما پیشنهاد می شود رنگ آن را مطابق با سبک دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید.

سرویس خواب اسپرت

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  مبل راحتی مدل آمریکایی | استراحتی با سبکی کلاسیک و لذتی مدرن

سرویس خواب مدرن

این مدل از سرویس خواب دارای طراحی شکیل و ساده ای می باشد که امروزه بسیار از آن استفاده می شود، جلوه آن در منزل شما بسیار زیاد است و از جمله محبوب ترین سبک دکوراسیون می باشد که بسیار در مرکز توجه عموم است.

در تولید نوع آن از موارد سادگی، پرهیز از شلوغی، استفاده از خطوط ساده و روان و بدون نقوش،کنده کاری، رنگهای شفاف، براق و استیل استفاده شده و دلیل محبوبیت آن نیز است، این نوع از سرویس خواب اکثرا از متریال چوب، فلز و یا ام دی اف تولید می شود، با در نظر گرفتن هارمونی رنگ های اتاق می  توانید از رنگ های متفاوتی در این نوع سرویس استفاده نمایید.

سرویس خواب چوبی

از نوع متداول و رایج ترین نوع سرویس خواب مدل چوبی آن می باشد، سرویس خواب چوبی همانطور که از نامش پیداست با استفاده از چوب تولید می شود که این مسئله موجب دوام، استحکام،جذابیت ظاهری و دیگر ویژگی های آن می شود؛ سرویس خواب چوبی از چوب های متفاوتی قابل تولید است که در ادامه به آن می پردازیم.

  •  چوب راش
  • چوب گردو
  • چوب توسکا
  • چوب روسی
  • ام دی اف

استفاده از چوب در حین تولید سرویس خواب موجب می شود تا نمایش رگه ها و خطوط چوبی به سرویس خواب جلوه زیبایی بدهد، شما می توانید در جهت تولید سرویس چوبی از رنگ های تیره و روشن استفاده نمایید اما در نظر داشته باشید استفاده از رنگ های روشن موجب بزرگتر دیده شدن اتاق خواب شما می شود.

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک از دیگر نوع های سرویس خواب می باشد که امروزه از این نوع بسیار استفاده می شود، در تولید سرویس خواب با این سبک از کنده‌کاری، منبت‌کاری،رعایت اصل تقارن، طراحی نقوش بر روی وسایل،استفاده می شود که این عوامل نمایانگر سبک کلاسیک هستند؛ به طور کلی با استفاده از این نوع سرویس خواب می توانید حفظ تعادل در استفاده از المان‌های مختلف را برای اتاق خواب خود به ارمغان بیاورید و سبک کلاسیک را برای اتاق خود بسازید.

در تولید این محصول از اجناس متفاوتی استفاده می شود و می توانید از آیتم های رنگی گسترده ای در آن استفاده نمایید، همچنین با سفارش آن از مجموعه باروس می توانید آن را به صورت سفارشی و سلیقه خود دریافت کنید.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب سلطنتی

این نوع از سرویس خواب متناسب برای افراد بزرگسال می باشد، از گذشته تا به حال از سرویس سلطنتی برای افراد تجمل گرا استفاده می شد و نسبت به دیگر مدل ها دارای ابعاد و تاج بزرگتری می باشد، این سرویس خواب از لحاظ ظاهری جلوه بسیار زیبایی دارد و در تولید آن از پارچه های برجسته زیبا و در پایه های آن از منبت کاری های ظریف استفاده می شود.

سرویس خواب سلطنتی برای منازلی مناسب می باشد که دارای متراژ بالا و عریض باشد که فضای زیادی توسط آن اشغال نشود، این نوع سرویس خواب قابل سفارش و تنوع رنگی های بالا است و شما می توانید در هر نوع تنوع رنگی آن را تطابق دهید؛ همچنین سرویس خواب سلطنتی به راحتی در سبک های کلاسیک و مدرن قابل استفاده می باشد.

سرویس خواب سلطنتی

نمونه خارجی سرویس خواب های 2024 را می توانید از سایت های خارجی مشاهده نمایید، جهت مشاهده نمونه خارجی فوق به این صفحه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *