دسته بندی نشده

ست مبلمان سلطنتی دُریتا، زیباترین مدل رنگ طلایی

ست مبلمان سلطنتی دریتا وبلاگ مبل باروس

به طور حتم اگر علاقه مند به سبک مبلمان سلطنتی و کلاسیک می‌باشید، ست مبلمان سلطنتی دُریتا که از ساخته های جدید در سال 1403 شرکت تولیدی مبل باروس می‌باشد زیباترین مدل ساخته شده در شرکت تولیدی مبل باروس می‌باشد که با بهره گیری از متریال درجه و چشم نوازی که دارد توانسته است جزو لیست جذاب ترین مدل ست مبلمان سلطنتی قرار بگیرد که در این مقاله بیشتر درباره‌ی ست مبلمان سلطنتی دُریتا صحبت خواهیم کرد.

ست مبلمان سلطنتی دُریتا چیست ؟

ست مبلمان سلطنتی دُریتا، یکی از جذاب ترین مدل در سبک کلاسیک و سلطنتی می‌باشد که با استفاده از طرح پارچه زیبا، جذاب و خوش نما توانسته است که نظر کاربران و مشتریان را به خود جلب نماید و طرح و استایل جدیدی را به بازار ایران وارد نماید. به صورت کلی مبلمان سلطنتی به نحوی طراحی شده است که بیشتر مناسب برای منازل بزرگ و لاکچری می‌باشد، ست مبلمان سلطنتی دُریتا همچنین از جذاب ترین طرح پارچه و متریال بهره برده است که به ارزش بیشتر مبلمان سلطنتی دُریتا افزوده است.

مدل مبل سلطنتی کلاسیک جدید رنگ طلایی دریتا خرید مبل باروس ۴۴۹۳۹۲ (2)

ست مبلمان دُریتا، از چه متریالی ساخته شده است ؟

یکی از نکات قوتی که ست مبلمان دُریتا، نسبت به دیگر مدل‌های مبلمان سلطنتی و کلاسیک دارد، استفاده از درجه یک ترین و ارزشمند ترین متریال ممکن مصرفی می‌باشد که به امتیاز هر چه بیشتر ست مبلمان دُریتا افزوده است، این را باید بدانیم که ست مبلمان دُریتا در ساختار و استایل کلاف خود از چوب راش گرجستان استفاده کرده است که این مورد نشان دهنده ارزش و امتیاز هر چه بیشتر محصول می‌باشد.

استفاده از چوب راش گرجستان :

امروزه از انواع مختلفی از چوب برای مبلمان استفاده می‌شود که چوب راش یکی از مواردی است که نجاران برای ساخت مبل از آن استفاده می‌کنند، زیرا که از استقامت و استحکام بالایی به ست مبلمان دُریتا می‌بخشد، منبع چوب راش در ایران و گرجستان می‌باشد، چوب راش در ایران معمولاٌ در قسمت شمال ایران و کردستان و نمونه خارجی آن از چوب راش های گرجستان می‌باشد که رنگ آن متمایل به قرمز می‌باشد.

چوب راش چیست؟ وبلاگ مبل باروس

در مقاله چوب راش چیست؟ به راه های تشخیص چوب راش در مبلمان پرداخته شده است که شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در این مقاله به دست بیاورید.

استفاده از بهترین طرح پارچه مبلمان در دُریتا :

در ست مبلمان دُریتا، از یک طرح پارچه بی نظیر و چشم نواز استفاده شده است که به امتیاز هر چه بیشتر ست مبلمان دُریتا افزوده است، پارچه در واقع یک نوع پوشش برای ساختار و استایل کلاف مبلمان می‌باشد که بسیار حائز اهمیت می‌باشد تا از چه رنگ و موادی برای پارچه استفاده شده است. پارچه ها متناسب با جنس و متریالی که در آن ها به کار می‌رود نشان دهنده مدت ماندگاری پارچه مبلمان در مبلمان می‌باشد.

به کار گیری پارچه رنگ طلایی در مبلمان دُریتا : از مهم ترین نکته‌هایی که در مبلمان دُریتا می‌توانیم به آن توجه نماییم، استفاده از طرح پارچه رنگ طلایی می‌باشید که نگاه زیبایی را به مبلمان دُریتا بخشیده است. رنگ پارچه طلایی همچنین باعث برتری بیشتر این سبک از مبمان نسبت به دیگر مدل مبلمان سلطنتی و کلاسیک می‌باشد.

کاناپه سلطنتی کلاسیک دریتا خرید مبل باروس 49493

نوع رنگ بی نظیر به کار رفته در مبلمان دُریتا :

استفاده از رنگ پارچه طلایی باعث شده است که ست مبلمان دُریتا، جزو جذاب ترین مدل مبلمان کلاسیک سلطنتی به شمار بیاید، این طرح از مبلمان دُریتا همچنین به دلیل استفاده از طرح ها و استایل هایی که اغلب از دورانهای تاریخی گرفته شده است، احساسی از لوکس و ارشمند بودن را به اتاق می‌بخشد.

کاناپه سلطنتی کلاسیک دریتا خرید مبل باروس 49493

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  زیباترین دیزاین سرویس خواب کودک | اتاق خواب رویایی فرزندتان را بسازید.

به کار گیری منبت کاری حرفه ای و توجه به جزئیات در مبلمان دُریتا :

یکی از جذاب ترین بخش های مبلمان دُریتا که اگر بهش توجه نماییم، می‌توانیم به نوع منبت کاری حرفه ای در این مدل مبلمان اشاره داشته باشیم، در قسمت شاه نشین مبلمان دُریتا اگر توجه نمایید، از منبت های دست توسط نجاران استفاده شده است که به زیبایی هر چه بیشتر ست مبلمان دُریتا افزوده است که به امتیاز هر چه بیشتر ست مبلمان دُریتا افزوده است.

کاناپه سلطنتی کلاسیک دریتا کد ۲ خرید مبل باروس ۴۹۴۹۳ (3)

مبلمان دُریتا از چه سبکی الگو گرفته است ؟

مبلمان دُریتا را از جمله مبلمان سلطنتی و کلاسیک می‌باشد که شباهت بیشتری به سبک‌های مبلمان ایتالیایی دارد، سبک ایتالیایی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین سبک ها در جهان می‌باشد که به وسیله مهارت و ذوق دست اندارکاران ایتالیایی بسیار محبوب می‌باشد. این سبک با ویژگی هایی چون زیبایی، شکوه، راحتی و استفاده از مواد با کیفیت بالا شناخته می‌شود. از ویژگی های برتر مبلمان ایتالیایی و مبلمان دُریتا می‌توانیم به :

طراحی شیک و زیبا: مبلمان ایتالیایی با طراحی شیک، زیبا و الهام گرفته از هنر و فرهنگ ایتالیا می‌باشد. خطوط منحنی و جزئیات در طراحی های این سبک را از دیگران متمایز می‌کنند.

صندلی ناهار خوری سلطنتی دریتا خرید مبل باروس ۴۹۴۹۳ (2)

رنگ ها و پوشش در مبلمان ایتالیایی: مبلمان ایتالیایی دارای رنگ های غنی و پر رنگ مانند قرمز، طلایی، نقره ای و سبز می‌باشد. پوشش های گرم و زیبا همچنین احساسی از راحتی و دلنشینی به فضا می‌بخشند.

توجه به جزئیات دقیق در مبلمان ایتالیایی: اگر توجه نمایید در ست مبلمان ایتالیایی بیشتر به جزئیات، منبت کاری ها، ریزه کاری ها و تزئینات دستی تمرکز بیشتری شده است

ست مبلمان سلطنتی دُریتا- وبلاگ مبل باروس

به طور کلی مبلمان با سبک ایتالیایی با زیبایی، شکوه و استفاده از مواد با کیفیت بالا شناخته می‌شود و احساسی از لوکسی و راحتی را به فضا اضافه می‌کند.

نوع چیدمان ست مبلمان دُریتا:

ست مبلمان دُریتا، از دو کاناپه سلطنتی و دو عدد مبل تک نفره تشکیل شده است که به صورت هشت نفره طراحی شده است، در چیدمان مبلمان دُریتا، همانند مبلمان ایتالیایی عمدتاٌ بر پایه زیبایی، شکوه و کلاسیک بودن مبلمان می‌باشد. در اینجا چندین نوع چیدمان معمول که برای مبلمان ایتالیایی به کار می‌رود در قسمت پایین اشاره شده است :

چیدمان فضای باز : 

از مبلمان ایتالیایی همچنین می‌توانیم در فضای باز استفاده نماییم. این شامل مبلمان باغ، میز و صندلی های باغ، آب نماها و سایر امکاناتی است که برای استراحت و لذت بردن از فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبل سلطنتی کلاسیک دریتا- وبلاگ مبل باروس

چیدمان به صورت قرینه : 

یکی از مرسوم ترین نوع چیدمان برای اتاق نشیمن منزل را می‌توانیم چیدمان به صورت قرینه مبلمان ایتالیایی دُریتا اشاره نماییم، در مبلمان دُریتا به دلیل وجود دو کاناپه می‌توانید یک نقطه از اتاق نشیمن مانند تلویزیون و یا شومینه را مرکزیت قرار دهید و کاناپه و دیگر مبلمان تک نفره را نسبت به آن چیدمان نمایید.

استفاده از کاناپه های با طرح چستر یا لمسه کاری شده :

استفاده از طرح چستر و لمسه کاری شده در کاناپه دُریتا باعث شده است که این مدل را تبدیل به جذاب ترین و زیبا ترین مدل کاناپه ها قرار بدهد، یکی از جذابیت ظاهری که در کاناپه دُریتا رعایت شده است، حالت و استایل به کار رفته در قسمت تکیه گاه مبلمان می‌باشد که به امتیاز و ارزش هر چه بیشتر این مدل از کاناپه ها افزوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *