دسته بندی نشده

لاکچری ترین سرویس خواب دو نفره

لاکچری ترین سرویس خواب دو نفره وبلاگ مبل باروس

تهیه سرویس خواب برای جهیزیه عروس یکی از اقلام مهم در لوازم منزل است. سرویس خواب دو نفره از انواع متنوعی برخوردار بوده و با هر نوع دکوراسیونی که در نظر داشته باشید، هماهنگ خواهد شد. این در حالی است که تناژ رنگی و جنس ساخت این سرویس‌ها هم در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین سرویس‌ خواب‌ها در کشور براساس نیاز و طراحی‌های دکوراسیون مطرح دنیا ساخته می‌شوند که برای دیزاین منزل، زمان کمی از شما می‌گیرند. این نوع طراحی‌ها در رده‌بندی‌هایی قرار گرفته‌اند که در این مقاله به‌طور کاملا تخصصی به آن‌ها می‌پردازیم.

 

اصول انتخاب و خرید سرویس خواب دو نفره

گفته می‌شود که انتخاب سرویس خواب دو نفره به‌لحاظ سلیقه را در نظر نگیرید و در ابتدا به فضای اتاق خواب توجه داشته باشید. اصولا تخت خواب‌ها براساس فضاهای معماری جدید هم طراحی می‌شوند و اندازه سرویس خواب‌ها یکی از المان‌های مهم در ساخت این محصولات است.

پس به احتمال زیاد لاکچری‌ترین انواع مدل سرویس خواب دو نفره با توجه به فضاهای جدید تولید می‌شوند. نکات مهمی که در انتخاب و خرید سرویس خواب دو نفره باید به آن‌ها توجه کنید شامل موارد زیر هستند:

  • رنگ
  • جنس
  • اندازه
  • امکانات

تاثیر رنگ در انتخاب سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

تاثیر رنگ در انتخاب سرویس خواب دو نفره

ممکن است از آن دسته از افرادی باشید که به جنس چوب در سرویس خواب علاقه داشته باشید که این اصلا بعید نیست. سرویس خواب‌های دو نفره چوبی از محبوب‌ترین محصولات صنایع چوبی هستند که در هر زمان طرفداران خاص خود را دارند.

چوب از جمله متریال‌هایی محسوب می‌شود که به‌واسطه انواع چوب‌ها و محصولات تولید شده از چوب از رنگ‌های متنوعی برخوردار است. این تنوع به امکان انتخاب سرویس خواب‌های دو نفره در تناژهای رنگی متفاوت منجر می‌شود. مثلا برای داشتن دکوراسیون ساحلی می‌توانید از تخت خواب‌های 2 نفره حصیری رنگ روشن استفاده کنید.

انتخاب جنس مناسب با دکوراسیون برای سرویس خواب دو نفره

جنس ساخته‌شده تخت‌خواب‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای انتخاب دکوراسیون مناسب اتاق خواب محسوب می‌شوند. انواع جنس‌ها در ساخت تخت خواب به نوع جنس چوبی این محصول و جنس فلزی در آن‌ها تقسیم می‌شوند. اجرای انواع دکوراسیون‌های مدرن و فانتزی با انتخاب سرویس خواب فلزی همراه با رنگ‌های تند و سیر امکان‌پذیر است.

انواع سایز بندی در سرویس خواب ها

قبلا هم به این موضوع اشاره شد که بیشتر سرویس خواب‌ها براساس فضاهای معماری جدید طراحی می‌شوند. بسیاری از این محصولات در تنوعی از طراحی تولید می‌شوند که امکان استفاده از آن‌ها در فضاهای کوچک‌تر هم وجود داشته باشد.

ساخت و طراحی سرویس خواب‌های تاشو از همین نوع هستند که برای اتاق خواب‌هایی که فضای کم‌تری دارند یا دچار قناسی هستند بسیار مناسب خواهند بود. انتخاب انواع مدرن تخت خواب‌های 2 نفره نسبت به سبک‌های کلاسیک و سلطنتی هم فضای کم‌تری را اشغال می‌کند.

انواع امکانات موجود در سرویس خواب دو نفره

این روزها در طراحی و ساخت جذاب ترین مدل سرویس خواب دو نفره از امکانات بیشتر هم استفاده می‌کنند. این امکانات شامل فضاهای اضافه مثل انواع کشوها، طراحی قسمتی برای نشستن و کتاب‌خواندن و حتی شارژکردن موبایل هم می‌شود.

تمامی امکانات در طراحی و هماهنگی با دکوراسیون هم تاثیرگذار است. بسیاری از این امکانات در طراحی خاص این محصول به‌کار می‌رود. مثل انواع منبت‌کاری‌هایی که روی سرویس خواب‌های سلطنتی انجام می‌شود. پس در انتخاب مدل‌های جدیدتر و لاکچری‌تر دقت کنید.

بهترین مدل‌های جذاب سرویس خواب دو نفره وبلاگ مبل باروس

بهترین مدل‌های جذاب سرویس خواب دو نفره

به‌واسطه تنوع و طراحی دکوراسیون‌ها ساخت سرویس خواب‌های 2 نفره هم در انواع بسیاری به کاربران ارائه می‌شود. پرطرفدارترین این سرویس خواب‌ها معمولا با توجه به المان‌هایی که درباره آن‌ها توضیح داده شد، انتخاب می‌شوند. اما بهترین نمونه‌های سرویس خواب 2 نفره مناسب برای تازه عروس و دامادها شامل مدل‌های زیر می‌شود:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • سلطنتی
  • فانتزی

ویژگی های سرویس خواب 2 نفره مدرن

طراحی‌های مدرن معمولا از پرفروش‌ترین مدل‌ها برای سرویس خواب هستند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها کاربرد کم‌رنگ در طراحی آن‌ها است. این ویژگی به کاربران امکان هماهنگی بیشتر و کم ریسک‌تری را با لوازم دیگری مثل پرده یا فرش اتاق خواب را می‌دهد.

کاربرد رنگ‌های روشن و نود در این مدل طراحی‌ها اجازه ست‌شدن با رنگ‌های تند و هیجانی را برای افرادی که سلیقه خاصی در مچ کردن لوازم اتاق خواب دارند، محیا می‌کند. این مدل‌ها در انواع جنس‌های چوبی و فلزی ساخته می‌شوند که می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

طراحی کلاسیک در سرویس خواب دو نفره وبلاگ مبل باروس

طراحی کلاسیک در سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب‌های کلاسیک از آن دسته از محصولاتی هستند که در هرجای دنیا طرفداران خود را دارند. ازآن‌جایی‌که این سبک بیشتر مربوط به نوع رفتار و زندگی افراد است، ازجمله تولیدات صادراتی هم به‌حساب می‌آید و مشکلی با طراحی و انتخاب جنس آن‌ها مطابق با سلیقه اقلیم‌های دیگر نخواهید داشت.

معمولا جنس به‌کار رفته در ساخت این سرویس‌ خواب‌ها از چوب است و به‌واسطه سلیقه مشتری در ابعاد و ظرافت‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین انواع این سبک از تخت خواب‌ها مدل حصیری است که می‌تواند با دکوراسیون‌های بومی‌تر هم سازگاری داشته باشد. این سبک از سرویس خواب بسیار دکوراتیو و زیبا است و به‌راحتی با لوازم دیگر اتاق خواب ست می‌شود.

سبک سلطنتی سرویس خواب 2 نفره

برای خرید این سبک باید توجه داشته باشید که نیاز به فضایی بازتر و بزرگ‌تر برای اتاق خواب خواهید داشت. امکانات موجود در این استایل مربوط به موارد تزیینی و هنرهای دستی به‌کار رفته در آن می‌شود.

امکاناتی از قبیل، منبت‌کاری، آب‌کاری طلا یا طراحی و اجرای نقوشی خاص در ساخت این تخت خواب‌ها دخیل هستند. معمولا قیمت تمام‌شده این سرویس خواب‌ها به‌دلیل کاری که روی آن می‌شود، بسیار بالا خواهد بود. اما محصولاتی بسیار نفیس، صادراتی و ارزشمند محسوب می‌شوند.

ویژگی های سبک فانتزی در سرویس خواب ها

این مدل تخت خواب‌ها به‌صورت ویژه‌ای، متعادل طراحی شده‌اند. جنس بدنه این محصولات معمولا فلزی انتخاب می‌شود و همین گزینه به مدل اجازه می‌دهد تا کمی شکوه، جلال و درخشندگی را با سادگی تلفیق کند. استفاده از این مدل سرویس خواب دو نفره هم به‌لحاظ ظاهری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و هم به‌لحاظ قیمت بسیار مناسب.

از رنگ‌های روشن و پاستیلی برای ست‌کردن وسایل اتاق خواب با این نوع تخت خواب‌ها می‌توانید به‌خوبی استفاده کنید. برای فضاهایی که کوچک و دلگیرتر هستند، به‌کار بردن یکی از همین سرویس خواب‌ها می‌تواند ظرافت و هیجان را به فضا منتقل کند.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  بهترین مدل مبل راحتی که برای جلوی تلویزون استفاده می‌شه!!

انواع دکوراسیون‌های مناسب با سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

انواع دکوراسیون های مناسب با سرویس خواب

سبک زندگی امروزی به افراد اجازه انتخاب برای داشتن انواع طراحی و دیزاین‌های داخلی را می‌دهد. اهمیت به داشتن بهترین دکوراسیون داخلی می‌تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد. ست‌کردن لوازم اتاق خواب از آن دسته از مواردی محسوب می‌شود که اجرایش برای افراد دشوار است.

داشتن برخی اطلاعات دررابطه‌با انواع دکوراسیون‌ها می‌تواند به شما در انتخاب بهترین سرویس خواب دو نفره کمک کند. این اطلاعات شامل استفاده درست از فضا، نور، رنگ و لوازم مکمل حتی جنس سرویس خواب هم می‌شود. در ادامه به معرفی برخی دکوراسیون‌های کاربرد و هماهنگ با مدل‌های پیشنهادی در سرویس خواب‌های 2 نفره می‌پردازیم. انواع دکوراسیون‌های رایج در اتاق خواب‌ها به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • کلاسیک
  • مینیمال
  • ساحلی
  • مدرن
  • فانتزی
  • آفریقایی

ویژگی های دکوراسیون کلاسیک و سرویس خواب دو نفر مناسب برای آن

سبک کلاسیک یکی از استایل‌های پرطرفدار در اجرای تمامی حوزه‌ها از قبیل دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. این مدل از جنس چوب و استفاده از رنگ‌های گرم و تند همراه با کمی سادگی در طراحی و نور معرفی می‌شود.

هماهنگی رنگ در این مدل دکوراسیون بسیار مهم و حیاتی است. انتخاب المان‌های هوشمندانه و هماهنگ با این سبک یکی از نکاتی است که باید در اجرای آن دقت کنید. برای مثال شما با داشتن سرویس خواب چوبی کلاسیک نباید از کف‌پوش یا فرش با رنگ‌های نود استفاده کنید. بهترین گزینه برای انتخاب کف‌پوش، فرش دستباف کلاسیک است.

از پرده‌های بلند، گرم بالا و ضخیم هم می‌توانید در این نوع دکوراسیون بهره ببرید. انتخاب تخت خواب‌های چوبی جذاب با کمی سادگی در فضایی که به نور دسترسی دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها در اجرای سبک کلاسیک است.

 

ویژگی های سبک مینیمال و سرویس خواب دو نفر هماهنگ با آن

سبک مینیمال را به اجرای سادگی و شکوه در آن میشناسند. از مشخصه‌های این سبک می‌توان به استفاده از رنگ‌های بسیار روشن، نود و کاربرد وسایلی استایلیش با فرم‌ها خاص اشاره کرد. اگر علاقه به داشتن سرویس خواب‌های مدرن با رنگ‌های نود دارید، می‌توانید از این سبک دکوراسیون در اتاق خواب‌های خود استفاده کنید. کاربرد این سبک در منزل تازه عروس‌ها بسیار زیاد است و طرفداران فراوانی دارد.

تولید طراحی سرویس خواب به سبک مدرن و مینیمال می‌تواند تقاضای زیادی در خارج از کشور هم بخواهد. هرچه باشد سبک مینیمال یک طراحی غربی محسوب می‌شود و کاربرد فراوانی در طراحی محصولات هماهنگ با این دکوراسیون دارد. استفاده از فرش‌های طوسی و طلاکوب همراه با کف‌پوش‌هایی مثل پارکت در این سبک پیشنهاد می‌شود. برای تکمیل دیزان می‌توانید از آباژورهای فانتزی هم استفاده کنید.

ویژگی های دکوراسیون ساحلی و سرویس خواب های مناسب با آن

استفاده از این سبک دکوراسیون هم برای تازه عروس‌ها بسیار پرطرفدار است. این سبک ازآن‌جایی‌که یک سبک بومی هم محسوب می‌شود، استفاده از المان‌های سنتی در آن بسیار رایج خواهد بود. از همین رو خرید سرویس خواب‌های حصیری از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه است.

برای ست‌کردن تخت خواب با کف‌پوش می‌توانید از فرش‌های پرز بلند و مراکشی با رنگ‌های روشن استفاده کنید. کاربرد دست‌سازه‌های بافتنی در این سبک رایج است. قرار گرفتن اتاق خواب در خانه‌های شمالی که از نور سرد برخوردار است، می‌تواند در اجرای این سبک بسیار مفید و کاربردی باشد.

در استفاده از سرویس خواب دو نفره حصیری می‌توانید از المان‌هایی مثل پرده هم استفاده کنید. توجه به کاربرد پرده‌های سبک و روشن در این دکوراسیون ضرورت دارد. از اتا‌ق‌های نورگیر حتما برای این سبک استفاده کنید

ویژگی های دکوراسیون مدرن و سرویس خواب مناسب با این سبک

دکوراسیون مدرن ازجمله طراحی‌های داخلی محسوب می‌شود که به‌لحاظ سادگی بسیار شیک و ازنظر کاربرد بسیار فاخر است. معمولا در این سبک از دکوراسیون می‌توانید از سرویس خواب‌های مدرن چوبی یا فلزی استفاده کنید.

کاربرد نورهای مصنوعی برای این طراحی داخلی بسیار جواب‌گو است. اجرای این سبک می‌تواند در فضاهای کوچک‌تر یا بدون نور هم مناسب باشد. رنگ‌های تیره و پخته برای هماهنگی بین لوازم اتاق خواب باید در این دکوراسیون استفاده شود

دکوراسیون فانتزی و ویژگی های آن وبلاگ مبل باروس

دکوراسیون فانتزی و ویژگی های آن

آیتم‌های مهم در اجرای دکوراسیون فانتزی استفاده از نور و رنگ‌های پرهیجان است. از زرق‌وبرق در این نوع طراحی داخلی استفاده می‌شود. سرویس‌ خواب‌های فلزی می‌تواند برای این سبک مناسب باشند.

سبکی و مناسب‌بودن قیمت این محصولات یکی از بهترین ویژگی‌ها برای خرید آن‌ها و اجرای دکوراسیون فانتزی است. بیشتر افرادی که این سبک طراحی‌های داخلی را می‌پسندند، افرادی جوان و پرانرژی خواهند بود که سلیقه خاصی در تهیه و خرید لوازم یونیک و دکوراتیو دارند.

دکوراسیون آفریقایی و مشخصات بارز این سبک

سبک آفریقایی بهترین گزینه برای استفاده از رنگ‌های گرم‌ و روشن است و در این دکوراسیون می‌توانید از متریال‌هایی مثل چوب به‌راحتی استفاده کنید. طراحی‌های کلاسیک در سرویس خواب دو نفر برای اتاق خواب می‌تواند با این دکوراسیون بسیار هماهنگ باشد و هارمونی خوبی ایجاد کند.

برای ریتم‌دادن به چیدمان و لوازم دکوراسیون استفاده از رنگ‌های تند و تیره می‌تواند کاربردی باشد. برای داشتن چنین دکوراسیون‌هایی از خانه‌های جنوبی با نورپردازی‌های گرم و روشن استفاده کنید. کاربرد لوازم دکوراتیو سنتی می‌تواند نقش جذابی برای چیدمان دکوراسیون آفریقایی باشد.

جمع بندی لاکچری ترین سرویس خواب دو نفره

انتخاب بهترین سرویس خواب دو نفره ممکن است برای بسیار از افراد امری دشوار باشد. از این جهت که هماهنگی انواع مختلف این تخت خواب‌ها با دکوراسیون نیاز به دقت و دانش قابل توجهی دارد. اگر بخواهید به‌طور سلیقه‌ای در انتخاب سرویس خواب اقدام کنید، ممکن است بعداز مدتی از ناهماهنگی لوازم دیگر با سرویس خود خسته شوید، درحالی‌که هزینه‌های فراوانی هم صرف تهیه آن کرده‌اید.

برای داشتن خریدی عالی و بدون ریسک حتما با انواع سرویس خواب‌ها آشنا شوید و جنس آن را در نظر بگیرید. فروشگاه باروس تنوع بی‌نظیری در تولید انواع سرویس خواب‌ها برای عروس و سرویس خواب‌های دو نفره دارد. این تولیدی با طراحی‌های جدید و به‌روز شده توانسته تا خط تولید ویژه در ساخت محصولات صادراتی ایجاد کند.

برای اطلاع از قیمت‌ها و انواع سرویس خواب‌ها می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه باروس مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درزمینه مدل‌های سرویس خواب و دکوراسیون می‌توانید از متخصصین فروشگاه مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *