سرویس خواب

سرویس خواب ترکیه ای | معرفی زیباترین مدل سال جدید

سرویس خواب ترکیه‌ای وبلاگ مبل باروس

سرویس خواب ترکیه‌ای با توجه به زیبایی، ظرافت و تنوع زیاد در طرح و سبک توانسته نطر خریداران زیادی را در داخل کشور به خود جلب کند. این محصولات که نقش زیادی در راحتی خواب و جلوه دکوراسیون اتاق دارند، در برندهای مختلفی تولید و عرضه شده‌اند. از آنجایی که سرویس خواب ترک به دلیل نوسانات ارز در داخل کشور، از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد شرایط خرید را برای هموطنان سخت می‌کند. در این مطلب شما با ویژگی‌ها، انواع و برندهای تولیدکننده سرویس خواب‌های ترک آشنا می‌شوید و در نهایت مجموعه‌ای توانمند به شما معرفی می‌شود که محصولات چوبی باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

جدیدترین مدل‌ های سرویس خواب ترکیه‌ ای

سرویس خواب‌های ترکیه‌ای در انواع و طرح‌های مختلفی ساخته شده‌اند که تقریبا برای هر نیاز و سلیقه‌ای یک پیشنهاد دارند. سبک‌های منبت‌کارشده که در مقابل سبک مدرن قرار گرفته‌اند، می‌تواند نشان از تنوع بالای طرح در این سرویس خواب‌ها باشد.

به همین دلیل افراد زیادی هنگام خرید سرویس خواب خانه خود، بدون اینکه نگران هماهنگ‌کردن محصول خریداری‌شده با دکوراسیون منزل خود باشند، می‌توانند از میان گزینه‌های متعدد، بالاخره به یکی از آن‌ها رضایت دهند. در ادامه جدیدترین مدل‌های سرویس خواب ترک را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید با شناخت هریک از آن‌ها، نمونه‌ای که بیشتر با سلیقه و نیاز شما هماهنگ است را خریداری کنید.

در ادامه جدیدترین مدل‌های سرویس خواب ترک را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید با شناخت هریک از آن‌ها، نمونه‌ای که بیشتر با سلیقه و نیاز شما هماهنگ است را خریداری کنید.

سرویس خواب مدرن ترکیه‌ای

در مدل‌های مدرن سرویس خواب، تخت، کمد و میز آرایش ساده و به‌اصطلاح مینیمال دارند‌‌. بیش‌از هر چیزی سادگی، الگوبرداری از اشکال هندسی و عدم وجود اکسوری‌های چوبی اضافی در این مدل‌ها به‌چشم می‌خورد. مدل‌های مدرن سرویس خواب اغلب در رنگ‌های روشن و خنثی ساخته و عرضه شده‌اند.

سرویس خواب اسپرت ترکیه‌ای

به‌طور معمول تمامی مدل‌های سرویس خوابی که بدون پایه طراحی شده‌اند، در این دسته قرار می‌گیرند. این مدل‌ها ارتفاع کم‌تری نسبت به بقیه طرح‌ها دارند. همچنین بیشتر برای خانه‌های مجردی مناسب هستند. بااین‌حال شما نیازی به محدودکردن خود ندارید. چراکه براساس سلیقه و نیاز خانه‌تان، می‌توانید به‌سراغ نمونه‌‌های اسپرت بروید.

سرویس خواب کلاسیک ترکیه‌ای

سرویس خواب‌های کلاسیک ترکیه‌ای جزء پرطرفدارترین طرح‌ها هستند که تقریبا فروش بیش‌تری نسبت به بقیه مدل‌ها دارند. متریال این مدل‌ها چوب باکیفیت است که با پایه‌های محکمی روی زمین قرار گرفته‌اند. برای زیبایی و جذابیت بیش‌تر، منبت‌کاری‌های منقوش و فوق‌العاده‌ای در قسمت تاچ و کناره‌های تخت و کمد دیده می‌شود.

سرویس خواب ترک گرد

سرویس خواب مدل گرد، یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین مدل‌های سرویس خواب ترکیه‌ای است که تمامی المان‌ها در آن به‌جای مستطیل، گرد هستند. این تخت‌ها که برای اتاق‌های بزرگ استفاده می‌شوند، با روکشی از چرم یا پارچه‌ پوشیده شده‌اند.

سرویس خواب سلطنتی ترک

سرویس خواب‌های سلطنتی جزء مدل‌هایی است که همیشه بازار فروش خوبی داشته است. این مدل که بیشتر برای خانه‌هایی با دکوراسیون پر زرق‌و‌برق به‌کار می‌رود، از چوب‌های حجیم و منبت‌کاری‌شده در طرح‌های بزرگ ساخته شده است. بنابراین، درصورتی‌که فضای داخلی منزل شما هم ظاهری باشکوه و فاخر دارد، خرید سرویس خواب سلطنتی را پیشنهاد می‌کنیم.

سرویس خواب ترک طرح لمسه

این مدل سرویس خواب در بخش‌هایی از تخت و دیواره پشتی آن لمسه‌دوزی شده است. لمسه‌های پارچه‌ای و چرمی که با دکمه‌های منظمی فیکس شده‌اند، زیبایی و جذابیت این مدل را دو چندان کرده‌اند.

انواع برند کشورهای ترکیه ای وبلاگ مبل باروس

معروف‌ترین برندهای سرویس خواب ترکیه‌ای

سرویس خواب‌های ترکیه‌ای که در برندهای معتبری ساخته و طراحی شده‌اند، در سطح جهانی شهرت پیدا کرده‌اند. این مدل‌ها به‌دلیل قیمت بالا و تقاضای پایین در ایران کمیاب هستند. معروف‌ترین برندهای سرویس خواب ترک عبارت‌اند از:

برند استقبال (istikbal)

شرکت تولیدی استقبال با سابقه بیش‌از ۶۵ سال فعالیت در حوزه مبلمان و سرویس خواب توانسته یکی از معروف‌ترین برندها در ترکیه و جهان باشد. طراحی خلاقانه و بدون کپی‌برداری از مدل‌های دیگر، کیفیت بالای متریال استفاده‌شده در تولیدات، خدمات پس‌از فروش قابل قبول و تنوع بالای محصولات از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند است.

این برند که فعالیت خود را با ساخت در و پنجره شروع کرده است، هرساله بنابر نیاز و تقاضا در بازار، محصول جدیدی را به تولیدات خود اضافه کرده تا جایی‌که اکنون توانسته حجم زیادی از محصولات چوبی بازار را به‌ خود اختصاص دهد.‌

برند بدز توگو (BEDS 2 GO)

برند معروف بدز توگو در سال ۲۰۱۳ میلادی فعالیت خود را با ساخت و عرضه انواع سرویس خواب ترکیه‌ای آغاز کرد. این مجموعه تولیدات خود را در سطح بالای کیفی و با به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها روانه بازار می‌کند. علاوه‌بر سرویس خواب، تشک‌های استاندارد و ملحفه‌هایی که از برترین متریال ساخته‌ شده‌اند، جزء تولیدات این برند هستند. محصولات بدز توگو نه‌تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر مانند آلمان، فرانسه، عربستان و انگلستان طرفدار زیادی دارند.

برند اینوا بدینگ (INNOVA BEDDING)

برند Innova Bedding یک برند معتبر و خوش‌نام ترکیه‌ای است که در حوزه تولید و عرضه انواع تشک و کالای خواب فعالیت می‌کند. شروع کار این برند از سال ۲۰۱۵ و با ارائه تولیدات باکیفیتی بوده که همگی از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده‌اند. شاید معروف‌ترین تولید برند اینوا تشک طبی برای افرادی است که کمردرد دارند، اما سرویس خواب‌هایی با طراحی متفاوت و جدید نیز از محصولات این مجموعه توانمند به‌حساب می‌آید.

قیمت سرویس خواب ترکیه‌ای

قیمت سرویس‌خواب‌های ترکیه‌ای نسبت به تولیدات داخل کشور بسیار بیش‌تر است. اگر بحث کیفیت و متریال را در نظر نگیریم، عواملی مانند افزایش نرخ ارز، هزینه‌های مربوط به گمرک و ترخیص کالا، هزینه‌های حمل‌ونقل و برند سازنده باعث می‌شود که این محصولات قیمت بالایی داشته باشند.

خبر خوب این است که در داخل کشور، شرکت‌های تولیدی متعددی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت محصولات چوبی، توانسته‌اند مدل‌های پرطرفدار سرویس خواب ترکیه‌ای را با بهترین متریال بسازند و در بازار عرضه کنند.

اما بی تردید عوامل دیگری مانند ابعاد تخت در قیمت سرویس خواب نقش دارند. تخت‌های امروزی در ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰ و ۲۰۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر ساخته می‌شوند. همچنین مدل و طرح تخت نیز نقش زیادی در قیمت آن دارد. مسلما تخت‌های سلطنتی با منبت‌کاری‌های زمان‌بر نسبت به تخت‌های ساده و مدرن از قیمت بالاتری برخوردارند.

اما در کل، قیمت سرویس خواب ترکیه ای، متناسب با متریالی که در آن به کار رفته است، حدود قیمتی بین 26 تا 90 میلیون تومن متغیر می‌باشد.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  سرویس خواب چه رنگی مد است؟

ویژگی سرویس خواب ترکیه ای وبلاگ مبل باروس

ویژگی سرویس خواب ترکیه ای 

در سال‌های گذشته طراحی دکوراسیون اتاق خواب، به‌اندازه پذیرایی و آشپرخانه اهمیت پیدا کرده است‌. بیش‌تر مردم ترجیح می‌دهند زمان استراحت و خواب‌شان را در محیطی دل‌نشین با تخت‌خوابی راحتی و شیک بگذرانند. سرویس‌خواب‌های ترکیه‌ای در این میان توانسته‌اند نظر مصرف‌کنندگان زیادی را به خود جذب کنند. از مهم ترین ویژگی های سرویس خواب ترکیه ای می‌توانیم به :

زیبایی و جذابیت در سرویس خواب ترکیه

شاید اصلی‌ترین دلیلی که تقاضا برای سرویس‌خواب‌ ترک زیاد است، زیبایی و جذابیت بالای آن‌هاست. طراحان سرویس خواب ترک، آرامش و زیبایی را در کنار هم ترکیب و محصولاتی تولید کرده‌اند که از هر نظر کامل است. بیش‌ترین خریداران سرویس خواب‌های ترک، عروس دامادهای جوانی هستند که می‌خواهند جذابیت، زیبایی و آرامش را در اتاق خواب‌شان ایجاد کنند‌.

دوام بالا و عمر مفید طولانی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که استقبال از سرویس خواب‌ ترکیه‌ای را بیش‌تر کرده است، دوام بالا و طول عمر زیاد آن‌هاست. شما با خرید این محصولات گرچه هزینه زیادی پرداخت می‌کنید، اما خیال‌تان از بابت کیفیت و استحکام آن‌ها راحت است و می‌توانید سال‌های زیادی از سرویس خواب‌ استفاده کنید. بدون اینکه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

مونتاژ قوی و ساخت دقیق

ویژگی منحصربه‌فرد سرویس خواب‌های ترک این است که طراحی و ساخت در آن‌ها در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است. مونتاژ قطعات و بهره‌گیری از ابزارآلات محکم و بادوام در این محصولات به‌خوبی حس می‌شود. در قسمت پایه‌های تخت شما هرگز لق‌شدن و لرزیدن را احساس نمی‌کنید. همچنین خلاف سرویس خواب‌های زیبا ولی بی‌کیفیت که پس‌از مدتی با حرکت روی تخت، صدای جیرجیر شنیده می‌شود، در ساخته‌های ترکیه هرگز چنین موردی پیش نمی‌آید.

مونتاژ اصولی و دقیق در قسمت کشوها و حرکت روان در کمد و پاتختی نیز دیده می‌شود. درکل طراحی بی‌نقص تمامی اجزای سرویس خواب باعث شده که افراد زیادی قیمت بالای آن‌ها را نادیده بگیرند و تمایل زیادی به خرید این محصولات داشته باشند.

بهره گیری از متریال با کیفیت وبلاگ مبل باروس

در ساخت سرویس خواب‌های ترک با برندهای معروف از متریال چوبی گرفته تا ابزار و یراق‌آلات همگی از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. در واقع دلیل استحکام و زیبایی که در نهایت در این محصولات مشاهده می‌کنید، بهره‌گیری از متریال درجه یک است.

تنوع بالا در طرح و مدل

سرویس خواب ترکیه‌ای با توجه به نیاز خریداران در مدل‌های مختلفی ساخته شده است. شما با هر سلیقه و نیازی به‌طور قطع می‌توانید محصول مد نظرتان را بین مدل‌های ترک پیدا کنید. تکنولوژی‌های جدید نیز به سازندگان کمک کرده تا تنوع تولیدات چوبی را بالاتر ببرند. همچنین آموزش طراحان خلاق و ایده‌پردازی‌های این افراد نیز باعث شده تا روزانه تولیدات متفاوت و جدیدی از سرویس خواب‌های ترک روی‌ کار بیاید.

قیمت مناسب!

اگر به‌دنبال محصولات ارزان‌قیمت هستید، اصلا سراغ سرویس خواب‌های ترکیه‌ای نروید. این محصولات ازنظر اینکه بسیار بادوام و محکم هستند، اقتصادی به‌نظر می‌رسند. در واقع شما با یک‌بار پرداخت هزینه، تا سال‌های سال نیازی به تعویض و تعمیر سرویس خواب نخواهید داشت.

نکات خرید سرویس خواب ترکیه ای

اگر بعداز توضیحات فوق تصمیم به خرید سرویس خواب ترک گرفته‌اید، باید موارد خاصی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید لذت خرید محصولی زیبا، باکیفیت و بادوام را تجربه کنید. این نکات عبارت‌اند از:

جنس سرویس خواب

سرویس‌‌ خواب‌های موجود در بازار معمولا از جنس چوب، ام‌دی‌اف و مشتقات آن‌ها هستند. محصولات چوبی اغلب تنوع رنگی کم‌تر و کیفیت بالاتری دارند. در مناطق شرجی به‌دلیل رطوبت بالای هوا بهتر است سرویس خواب‌های ‌چوبی را خریداری کنید. ازطرفی محصولاتی که با ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند، تنوع رنگ فوق‌العاده‌ای دارند و قیمت‌شان هم کمتر است.

سرویس خواب ترکیه ای مدرن وبلاگ مبل باروس

رنگ سرویس خواب

از دیگر موارد قابل توجه، رنگ سرویس خواب است. اینکه شما چطور رنگی را برای دکوراسیون اتاق در نظر گرفته‌اید، نقش زیادی در انتخاب رنگ سرویس خوابتان دارد. البته بدانید که سلیقه شما و اینکه با چه رنگی زودتر انس می‌گیرید و احساس آرامش بیش‌تری دارید نیز در تعیین رنگ سرویس خواب موثر است.

سرویس خواب و سبک دکوراسیون

همان‌طور که گفته‌ شد، سرویس خواب ترکیه ای انواع و مدل‌های مختلفی دارد که حین انتخاب و خرید باید به سبک دکوراسیون اتاق و تناسب با دیگر اجزای محیط توجه کنید. اگر تازه عروس داماد هستید، مدل‌های مدرن و کلاسیک برای شما انتخاب بهتری است.

روکش سرویس خواب

بسیاری از شما هنگام خرید سرویس خواب تنها به چوب و کیفیت مواد اولیه در ساخت آن توجه می‌کنید، اما بدانید که روکشی که برای تزئین و زیبایی در تخت و کمد استفاده شده نیز باید از مواد درجه یک باشد تا حین تمیز‌کردن یا ضربه به اطراف، آسیب نبیند.

برند سازنده سرویس خواب

اینکه شما سرویس خواب را از چه برندی و با چه کیفیتی تهیه کنید، بسیار اهمیت دارد. اگر بودجه کافی برای خرید سرویس خواب ترکیه‌ای کنار گذاشته‌اید، می‌توانید از برندهای معتبر و معروفی مانند استقبال ترکیه خرید کنید. در غیر این صورت بهتر است سراغ برندهای دیگر بروید یا اینکه تولیدات داخلی را جایگزین محصولات ترکیه‌ای کنید‌.

خرید سرویس خواب ترکیه‌ای از تولیدکننده داخلی وبلاگ مبل باروس

خرید سرویس خواب ترکیه‌ای از تولیدکننده داخلی

احتمالا برای شما هم پیداکردن سرویس خواب ترکیه‌ ای از برندهای معروف کار سختی است. یا اینکه به‌دلیل محدودیت‌های مالی که دارید نمی‌توانید محصولی که در سایت سرویس خواب ترکیه ای می‌بینید را خریداری کنید. اصلا نگران نباشید، زیرا گروه تولیدی مبل باروس توانسته با کمک کارشناسان و طراحان خبره مدل‌های پرطرفدار ایرانی و ترکیه‌ای را تولید و عرضه کند. بنابراین، خرید سرویس خواب ترکیه‌ای دیگر یک رویای دست‌نیافتنی نیست.

ازنظر کیفی و مواد اولیه نیز باید بدانید که تمامی تولیدات این مجموعه توسط تیم کنترل کیفیت بررسی، ارزیابی و تایید می‌شوند. به‌همین دلیل است که بسیاری از خریداران و علاقه‌مندان به تخت خواب ترکیه ای ترجیح می‌دهند محصول ایرانی را در همان سبک ترک خریداری کنند.

جمع‌بندی

سرویس خواب ترکیه‌ای یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های سرویس خواب است که طرفداران زیادی بین تازه عروس دامادها دارد‌. این محصولات که انواع مختلفی دارند، بنابر سلیقه و نیاز بازار طراحی و ساخته می‌شوند. در ترکیه برندها و شرکت‌های معتبر و معروفی کار طراحی، ساخت و عرضه سرویس خواب را انجام می‌دهند، اما متاسفانه این محصولات در داخل کشور با توجه به قیمت بالایی که دارند، کمیاب هستند.

با توجه به حجم بالای تقاضا برای اين سرویس خواب‌های زیبا و پرطرفدار، تولیدکنندگان داخلی مانند گروه تولیدی مبل باروس بیکار ننشسته و محصولاتی مشابه سرویس‌ خواب‌های ترک تولید کرده‌‌اند. شما می‌توانید برای مشاهده تنوع تولیدات و اطلاع از قیمت آن‌ها به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *