مبلمان راحتی

تفاوت مبل راحتی و مبل کلاسیک {بهتر است قبل از خرید بدانید}

تفاوت مبل کلاسیک و مبل راحتی| وبلاگ مبل باروس

من همیشه برای خرید هر وسلیه ای، از آنجایی که بسیار احساسی عمل می‌کنم، برایم ظاهر در اولویت است و به خاطر همین عمکرد در خریدم، نصف خرید هایم برایم مشکل ساز می‌شود. متن این مقاله را با این موضوع شروع کردم که آیا شما هم مانند من ظاهر برایتان اهمیت دارد یا اینکه اصولی به جزئیات کار و محصول هدف دقت می‌کنید؟ در این مقاله که عبارت آن تفاوت مبل کلاسیک و مبل راحتی می‌باشد، به تفاوت‌های مبل راحتی و مبل کلاسیک پرداخته ایم تا اگر قصد خرید مبل راحتی یا کلاسیک را دارید، بهتر است آن را بدانید.

هدف از تهیه این مقاله کمک به کسانی است که سوالات زیر برایشان پیش آمده است:

  • مبل کلاسیک، برای منزل من مناسب می‌باشد؟
  • مبل راحتی چه مدلی است؟
  • مبل کلاسیک مناسب برای منزل های کوچک داریم؟
  • مبل راحتی چه فرفی با مبل کلاسیک دارد؟
  • مبل کلاسیک چه نوع مبلی است؟
  • قیمت مبل راحتی و مبل کلاسیک چه فرقی با هم دارند؟

 

مبل راحتی بهتر است یا مبل کلاسیک تفاوت ها در وبلاگ مبل باروس

مبل راحتی در مقایسه با مبل کلاسیک چه تفاوتی دارد؟

یک معرفی کوچکی از مبل راحتی باید داشته باشم:  مبل راحتی از جمله مبلمانی است که حس راحتی به شما می‌دهد و میزان نشیمنش به گونه‌ای است که می‌توانید لم بدهید و به تماشای تلویزیون بپردازید و در اصل میزان راحتی بالایی دارد.

این رو میدونم که تو منزل همه ما حداقل یک دست مبل راحتی پیدا می‌شود و اکثراً مبل راحتی را می‌شناسید، بنابراین نیاز به تعریف و معرفی ندارد و اگر که علاقه دارید با مبل راحتی بیشتر آشنا بشید، می‌توانید به مقاله راهمای خرید مبل راحتی  مراجعه نمایید.

مبل کلاسیک از با اصالت ترین مدل مبلمان است که ظاهر زیبایی دارد و از جذابیت بالایی برخوردار است، اما در انتخاب مبل کلاسیک حتما باید به میزان فضای منزل و قیمت آن توجه داشته باشید زیرا که از مدل مبلمانی هستند که نیاز به حساسیت قبل از خرید دارد.

در ابتدا یک مقدمه جزئی درباره‌ی مبل راحتی و کلاسیک داده شده است و در ادامه به تفاوت و مقایسه آن‌ها با هم خواهیم پرداخت.

جدیدترین مدل مبل راحتی 1402، وبلاگ مبل باروس

 

مبل راحتی و کلاسیک،تفاوت از نظر متراژ منزل:

متراژ از مهم ترین عواملی است که باید قبل از خرید هر مبلی به آن توجه داشته باشید، در واقع به این صورت نباشد که پس از خرید مبل کلاسیک بدون در نظر گرفتن فضای پذیرایی منزلتون متوجه این موضوع بشوید و بخواهید که مبل خود را تعویض و یا جایگزین نمایید. مبل کلاسیک معمولا مناسب برای دکوراسیونی می‌باشد که از لحاظ متراژ ایرادی نداشته باشند و فضای منزل بزرگی داشته باشند.
اما مبل راحتی بهترین گزینه برای منزل‌های کوچک می‌باشد، اگر که شما در منزل‌های آپارتمانی زندگی می‌کنید انتخاب مبل راحتی بهترین گزینه می‌باشد، با انتخاب مبل راحتی می‌تونید فضای منزل خودتون را مدیریت کنید و دیگر مشکل اشغال فضای مبل کلاسیک را نداشته باشید.

 

تفاوت مبل راحتی و کلاسیک، وبلاگ مبل باروس

ظاهر زیبای مبل کلاسیک در مقابل نمای ساده مبل راحتی:

اگر من برای خرید مبل بخواهم یک طرح از مبل را انتخاب کنم، از اونجایی که بیشتر ظاهر کار برایم اهمیت دارد، به طور حتم مبل کلاسیک را انتخاب می‌کنم، مبل کلاسیک همیشه از زیرکانه ترین منبت کاری ها در طرح مبلمان خود استفاده می‌کند که در واقع دکوراسیون منزل را به زیبا ترین طرح خود تبدیل می‌کند و باعث افزایش چشم نوازی بیشتر کار می‌شود.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ + 6 نکته مهم که باید بدانید 

اما برعکس این قضیه، مبل راحتی یک طرح کاملا ساده و مینیمال می‌باشد و بیشتر مناسب برای افرادی است که بیشتر برایشان کارایی مهم است و ظاهر کار را در اولویت قرار نمی‌دهند.

البته این را باید بدانیم که بعضی‌ها سلیقه شان این طور است که علاقه دارند از یک طرح ساده و عادی در منزل خود بهره ببرند، که در این صورت هم مبل راحتی بهترین گزینه می‌باشد.

مقایسه حجم و وزن مبل کلاسیک و راحتی

در این مقاله همیشه مبل راحتی دسته پایین تر را دارد، اما در بعضی رقابت ها برتر می‌باشد،  مبل راحتی از سبک ترین طرح مبلمان است، این ویژگی بیشتر مناسب برای  افرادی است که مستاجر هستند و یا انتقال و جابه جایی آن ها زیاد می‌باشد.

مبل کلاسیک اگر به ظاهرش توجه کنید از متریال و چوب زیادی در ساختار خود استفاده کرده است و در سایز و جثه بزرگی ساخته شده است که همین موضوع باعث شده که وزن و حجم بالایی داشته باشد.

نکته ویژه: اگر مستاجر هسیتد و یا در منزل هایی زندگی می‌کنید که همیشه در حال رفت و آمد هستید به هیچ وجه از مبل کلاسیک استفاده نکنید، این اتفاق برای خیلی‌ها پیش آمده است که پس از خرید مبل کلاسیک پشیمان شده اند و می‌خواهند مبل راحتی را بخرند.

در این مقاله می‌تونید نظرات مردم را بخوانید که پس از خرید مبل کلاسیک پشیمان شده اند و تصمیم گرفته اند که مبل راحتی را جایگزین مبل کلاسیک کنند.

مبل راحتی مدل ال، وبلاگ مبل باروس

قیمت مبل راحتی و کلاسیک

مبل راحتی به طبع قیمت نسبتا مناسبی به هر دسته از مبلمان دارد که یک نکته مزیت عالی برای هر دسته مبلمان است. مبل کلاسیک به دلیل وزن بالای خود و همچنین زیبایی منبتی که در مبلمان به کار می‌رود. نسبت به مبل راحتی قیمت بالاتری دارد.

در کل، در مقایسه مبل راحتی و مبل کلاسیک ، مبل راحتی قیمت ارزان تری دارد و از همین جهت بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل شما می‌باشد.

یکی از عمده تفاوت هایی که مبل راحتی و کلاسیک با هم دارند میزان چوبی است که در مبل کلاسیک و راحتی استفاده شده است که میزان خوبی برای قیمت و ارزشگذاری دو دسته مبلمان می‌باشد.

هر چه قدر که مبل راحتی ساده و یکدست طراحی می‌شود، مبل کلاسیک بر خلاف آن، از منبت کاری‌های حرفه ای ساخته شده است که جذابیت و چشم نوازی بالایی به کار بخیشده است که به قیمت مبل کلاسیک افزوده است.

در نتیجه :

مبل راحتی و مبل کلاسیک از دسته های پر فروش در بازار می‌باشند که در این مقاله سعی شد نسبت به تفاوت هایی که نسبت به هم دارند اطلاعات جامع و مفیدی را به شما بدهیم. از عمده تفاوت های مبل راحتی، قیمت ارزان، سبک بودن، جابه جایی آسان و طرح و استایل ساده آن و در  مبل کلاسیک، می‌توان به زیبا و با دوام بودن، جثه بزرگ، جابه جایی سخت و قیمت بالای آن اشاره کرد.

در انتهای مقاله شما می‌توانید مبل راحتی بخریم یا سلطنتی؟ به مقایسه مبل راحتی با مبل سلطنتی بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *