سرویس خواب

سرویس خواب شامل چه چیزهایی میشه؟

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود؟ وبلاگ مبل باروس

عموماٌ بیشتر افرادی که برای خرید سرویس خواب به بازار می‌روند، با خود می‌اندیشند که منظور از سرویس خواب فقط قسمت تخت خواب آن می‌باشد، اما باید بدانیم که منظور از سرویس خواب اجزاهایی مانند : تخت خواب‌، پاتختی، میز آرایش با آینه، عسلی میز آرایش، آینه قدی، فایل یا دراور، کمد، پاف می‌باشد که در واقع 90 درصد جزو دکوراسیون داخلی اتاق خواب را تشکیل می‌دهد، در این مقاله قصد داریم که در رابطه با این موضوع صحبت نماییم که سرویس خواب از چه اجزایی تشکیل شده است.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می‌شود؟

سرویس خواب به صورت کلی شامل چند مورد اقلام همیشه همراه می‌باشد که از جمله این موارد می‌توانیم به اجزای زیر اشاره نماییم که بیشترین کاربرد آن احساس آرامش و راحتی می‌باشد که در زمان خواب برای کابران فراهم می‌کند، این اجزا عبارت است از :

  • تخت خواب یک نفره یا دو نفره
  • دراور یا میز توالت
  • آینه قدی
  • کمد یا جالباسی
  • میز آرایش با صندلی
  • میز عسلی
  • بنچ
  • دیوارکوب
  • تاب ریلکسی
  • چراغ خواب
  • مبل تک نفره

تخت خواب در سرویس خواب :

همیشه این مورد باعث سردرگمی است که آیا منظور از سرویس خواب فقط تخت خواب می‌باشد یا خیر؟ تخت خواب هم، جزئی از سرویس خواب است و یکی از مهم ترین اجزای سرویس خواب که معمولاٌ نقش مهمی در چیدمان اتاق خواب دارد.

تخت خواب یک نفره وبلاگ مبل باروس

برای انتخاب تخت خواب باید به یک سری موارد اهمیت بدهیم که از جمله این موارد، اندازه تخت خواب می‌باشد که با دیگر عناصر دکوراسیون هماهنگی داشته باشد، تخت خواب باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا شما به راحتی بتوانید از تمامی محیط آن استفاده کنید و به هر طرفی حرکت کنید، البته تخت خواب در سرویس خواب خود شامل چند زیر شاخه می‌شود که شامل موارد زیر می‌شود :

  • تشک و رویه تختخواب :

تشک و رویه تختخواب نقش مهمی در کیفیت خواب شما دارد، تشک باید به اندازه کافی نرم و در عین حال پشتیبانی دهنده باشد و رویه تختخواب باید نرم و دلپذیر باشد.

روتختی و بالش برای سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

  • پتو و روبالشتی :

پتو و روبالشی باعث می‌شود طرح بیرونی تخت خواب از جذابیت بالایی برخوردار شود، و همچنین علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون سرویس خواب می‌دهد، می‌توان از آن به عنوان وسلیه ای برای گرمایش استفاده کرد.

میز توالت و دراور وبلاگ مبل باروس

دراور یا میز توالت :

دراور از جمله محصولات چوبی می‌باشد که کاربرد خوبی در دکوراسیون سرویس خواب اتاق خواب دارند، شما با استفاده از دراور می‌توانید وسایل نظافتی، شخصی و بهداشتی خود را در این قسمت محافظت نمایید تا سرویس خواب شما به درستی مرتب و منظم شود.

از مهم ترین موردی که باید قبل از  خرید دراور به آن اهمیت بدهیم، تعداد کشوهای آن می‌باشد که بسته به سلیقه و نیاز مشتریان می‌تواند تعییر نماید.

آینه قدی در سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

آینه قدی در سرویس خواب :

استفاده از یک آینه قدی در سرویس خواب منجر به این می‌شود که زیبایی دکوراسیون منزلتان دو چندان شود، از همین جهت می‌تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب شما باشد، آینه قدی همچنین به روشنایی هر چه بیشتر دکوراسیون اتاق خواب کمک شایانی می‌کند.

از مهم ترین مواردی که در انتخاب آینه برای سرویس خواب می‌توانیم اشاره نماییم، اندازه، سایز و ارتفاع آینه می‌باشد که باید متناسب با چارچوب دکوراسیون داخلی اتاق خواب و ارتفاع آن باشد.

استفاده ازکمد در سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

استفاده از کمد و یا جالباسی در سرویس خواب

کمد و جالباسی در سرویس خواب نقش بسیار پر اهمیتی دارد، شما با استفاده از کمد و جالباسی می‌توانید پیراهن، شلوار، کفش و دیگر لوازم و اکسسوری‌ها را در کمد خود جای بدهید، از همین جهت علاوه بر زیبایی بیشتر سرویس خواب، می‌تواند فضای مناسب را برای کاربر فراهم کند.

استفاده از میز آرایش وبلاگ مبل باروس مقاله سرویس خواب شامل چه چیزهایی میشه؟

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  سرویس خواب چه رنگی مد است؟

میز آرایش با صندلی :

میز آرایش علاوه بر جذابیت بصری که به دکوراسیون اتاق خواب می‌بخشد، از وسایل دائمی، دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد که بیشتر استفاده از آن مخصوص برای خانم های منزل می‌باشد، میز آرایش در رنگ و اندازه های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود میز آرایش را انتخاب و مصرف نمایید.

میز عسلی در سرویس خواب اتاق خواب وبلاگ مبل باروس

میز عسلی : 

یکی دیگر از ارکان های مهم در سرویس خواب اتاق خواب میز های عسلی می‌باشد، که در واقع به دلیل نشیمن نرم و راحتی که دارند، می‌توانند وسیله کاربردی و راحتی محسوب شوند، میز عسلی یک شی زیبا و کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد که می‌توانیم از این شی در کنار تختخواب و یا برای قرار دادن اشیای نظیر چای، کتاب، ساعت، گلدان و موارد مشابه استفاده می‌شود. این میزها همچنین می‌توانند به عنوان به یک عنصر زیبایی در تزئینات داخلی اتاق خواب عمل کنند و به آن شکوه و جلوه بیفزاید.

بنچ و صندلی برای سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

بنچ جلوی تخت خواب :

بنچ در واقع یک نوع مبلمان می‌باشد که از یک صفحه صاف و در برخی حالات به صورت نشیمن چستر برخوردار می‌باشد. این مبلمان معمولاٌ بدون پشته و تکیه گاه می‌باشد، اما در برخی موارد نیز به سفارش مشتریان امکان تغیر در سایز و اندازه ها دارد. بنچ ها در مکان های مختلفی از خانه می‌توان استفاده شود، برای مثال در دکوراسیون اتاق خواب ها، و یا حتی در فضاهای داخلی مانند حیاط و باع ها استفاده می‌شود.

استفاده از دیوار کوب برای اتاق سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

استفاده از دیوار کوب در سرویس خواب منزل :

دیوار کوب، از اکسسوری های جذاب می‌باشد که به چشم نواز بودن دکوراسیون داخلی اتاق خواب کمک شایانی می‌کند، انتخاب دیوارکوب ها می‌تواند متناسب با سلیقه و علایق شخصی کاربران متفاوت باشد، دیوار کوب ها برای ایجاد یک ظاهر خاص و زیبا در فضاهای داخلی یا خارجی استفاده می‌شوند.

دیوار کوب‌ها اگر توجه نمایید، در کافه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، این سطح دیواری معمولاً برای افزایش زیبایی و شکوه فضاها برای هنرمندی های مختلف مانند نقاشی ها یا نمایش اشیاء هنری و یا به عنوان یک جزء از طراحی معماری استفاده می‌شوند.

تاب ریلکسی مکرومه باروس 12 75

استفاده از تاب ریلکسی در دکوراسیون اتاق خواب و سرویس خواب

تاب ریلکسی از نوع وسلیه هایی می‌باشد که باعث فعالیت فیزیکی و احساس شادی و راحتی در کابران می‌شود و به این معنا می‌باشد که فرد می‌تواند به آرامش و استراحت کامل در گوشه ای از منزل خود برسد و به این معنا می‌باشد که احساس ریلکسی را به کاربر انتقال می‌دهد.

از برخی از فواید استفاده از تاب ریلکسی می‌توانیم به بهبود خواب، بهبود روحیه، تقویت عضلات و افزایش انعطاف اشاره داشته باشیم که به ارزش هر چه بیشتر سرویس خواب افزوده است.

چراغ خواب در سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

بهره گیری از چراغ خواب در دکوراسیون اتاق خواب :

چراغ خواب از وسلیه هایی می‌باشد که به عنوان یک وسیله کاربردی در کنار تخت خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای مثال شما می‌توانید از چراغ خواب در کنار تخت خواب خود استفاده نمایید و با قرار دادن آن بر روی میزعسلی و یا میز تحریر برای مطالعه کتاب و نوشتار استفاده نمایید.

مبل تک نفره در سرویس خواب وبلاگ مبل باروس

استفاده از مبل تک نفره در دکوراسیون اتاق خواب :

مبل تک نفره کاربردهای فراوانی دارد، شما می‌توانید از مبل تک نفره در بسیاری از نقاط دکوراسیون داخلی منزل استفاده نمایید، برای مثال بیشتر از مبل تک نفره در سالن های پذیرایی، حیاط، بالکن و یا در گوشه ای از سرویس خواب اتاق خواب استفاده نمایید. از همین جهت مبل تک نفره می‌تواند پیشنهاد خوبی برای استفاده در سرویس خواب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *