سرویس خواب

سرویس خواب سایبان دار | لاکچری ترین مدل برای اتاق خواب افراد خوش سلیقه!!

سرویس خواب سایبان‌دار وبلاگ مبل باروس

ما هر روزه شاهد این هستیم که در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی، تغییرات شگرف و جذابی اتفاق می‌افتد، از انواع مبلمان ها و سرویس خواب‌ها برای تکمیل چیدمان منزل استفاده می شود، که هر کدام از آنها بنا بر سلایق و معیارهای مختلف می‌توانند گزینه‌های ایده آلی برای کاربردهای مختلف باشند. در این مقاله سعی بر آن شده است که به انواع مدل سرویس خواب‌های سایبان دار اشاره شود که از جذابیت بصری خارق العاده ای برخوردار می‌باشد.
سرویس خواب‌های سایبان دار  که به نام‌های تخت خواب حجله دار، تخت خواب کانوپی و یا تخت خواب پرنسسی نیز معروف می باشند، از جمله سرویس خواب هایی هستند که از لحاظ طراحی متفاوت‌تر و زیباتر بوده و دور تا دور آنها دارای پرده است. در واقع در این نوع از سرویس خواب‌ها چهار ستون در چهار طرف تخت خواب وجود دارد که با کمک پارچه یا پرده به هم متصل می‌شوند.

سرویس خواب سایبان‌دار لاکچری و جذاب وبلاگ مبل باروس

طراحی‌ سرویس خواب سایبان‌دار  

استفاده از سرویس‌خواب‌های سایبان‌دار و یا همان تخت خواب پرنسسی، صرفا به زیبایی فضا مختص و محدود نمی شود. این نوع از سرویس خواب‌ ها می‌توانند حریم شخصی شما را به صورت بهتری مشخص کند و باعث ایجاد احساس امنیت بیشتری در زمان خواب به شما شود. علاوه بر آن سرویس خواب سایبان دار می‌تواند انتخابی بسیار خوب برای خانه‌هایی باشد که نورگیر زیادی دارند که در زمان خواب می‌تواند باعث آزار شما شود.

در طراحی سرویس خواب‌های سایبان‌دار از دو روش برای نصب پرده‌ها روی تخت استفاده می‌شود. در بعضی از مدل‌ها، پرده‌های دور تخت با کمک ستون‌ها و قاب‌های بلند کنار تخت خواب، اطراف آن را محاصره می‌کنند. این یعنی پرده‌ها بدون اتصال به سقف، فقط از ستون‌های تخت خواب آویزان خواهند شد.

سرویس خواب سایبان‌دار وبلاگ مبل باروس

در روش دوم طراحی سرویس خواب‌های سایبان‌دار، پرده مستقیم به سقف متصل و از آن آویزان می‌شود. به همین دلیل در چنین مدل‌هایی می‌توان گفت که موارد استفاده محدودتر خواهد شد، چرا که بلند یا کوتاه بودن سقف اتاق تاثیر بسزایی داشته و می‌تواند باعث قناسی سرویس خواب سایه بان دار شود.

طراحی این مدل از سرویس خواب‌ها از تنوع بسیاری برخوردار می‌باشد. این یعنی در کنار مورد‌هایی که ذکر کردیم وجود ارتفاع متفاوت پرده ها، سقف، نبود سقف و… همه و همه می‌توانند تاثیر مستقیم روی تنوع طراحی سرویس خواب سایبان‌دار داشته باشد.

مدل تخت خواب جدید سپند خرید مبل باروس کد 1013 (4)


مشاهده سرویس خواب سایه بان دار سپند 

به همین علت می‌توانید با توجه به فضای خالی موجود در اتاق و همین طور سلیقه شخصی به انتخاب سرویس خواب مورد نظر خود بپردازید. این نوع از تخت خواب‌ها در مدل‌های مختلفی اعم از تخت خواب تک نفره، تخت خواب دونفره و… قابل استفاده می باشد.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  سرویس خواب ترکیه ای | معرفی زیباترین مدل سال جدید

نقش سرویس خواب سایبان‌دار در دکوراسیون اتاق

بی شک سرویس خواب‌های سایبان‌دار برای تمامی دکوراسیون ها و فضاها مناسب نخواهند بود. زیرا که اتاق خواب یک فضای کاملا شخصی است و با توجه به علایق و سلیقه فرد چیدمان می شود. به همین علت لازم است که قبل از اقدام به خرید این نوع از سرویس خواب‌ها شرایط موجود در اتاق خواب خود را بررسی کرده و در رابطه با فضای مورد نظر برای قرارگیری سرویس خواب جدید تصمیم گیری کنید.

سرویس خواب سایبان‌دار سفید رنگ وبلاگ مبل باروس

                                           انواع مدل سرویس خواب سایبان دار در خارجی 

سرویس خواب سایبان‌دار به لحاظ فضای اشغال شده از کف زمین، فرق چندانی با سرویس خواب‌های معمولی ندارند، اما از آنجا که دارای ارتفاع بلندتری هستند و فضای نسبتا زیادی از نظر ارتفاع اشغال می‌کنند، می‌توانند باعث کوچک‌ دیده شدن اتاق خواب شوند.

به همین علت توصیه‌ می شود که در دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود از سرویس خواب‌های به صورت سایبان‌دار  استفاده نکنید. فضای قرارگیری سرویس خواب های سایبان‌دار بسیار مهم و با اهمیت است. را در قسمتی قرار دهید جلوی جریان نور را نگیرد، زیرا که وجود این سرویس خواب مرتفع در اتاق خواب می‌توانید فضا را بسیار تاریک کند. با توجه به این که تنوع بسیار زیادی در ابعاد و طراحی سرویس خواب های سایبان‌دار وجود دارد، انتخاب یک سرویس خواب متناسب با فضای مورد نظر، به مراتب آسانتر خواهد بود.

سرویس‌ خواب چستر سایبان‌دار

طرح سرویس خواب چستر از جذاب ترین مدل سرویس خواب‌ها می‌باشد که باعث می‌شود نمای زیبایی به سرویس خواب ببخشد، در این مقاله که بیشتر درباره‌ی سرویس خواب‌های‌ سایبان‌دار صبحت شده است، ترکیب طرح چستر و سایبان‌دار نمای جذاب و خارق العاده‌ای را به نمای سرویس خواب بخشیده است که به زیبایی هر چه تمام تر شدن سرویس خواب افزوده است. اگر توجه نمایید استفاده از طرح چستر در قسمت جلویی سرویس خواب و همچنین در قسمت شاه‌نشین سرویس خواب باعث شده است که این مدل از سرویس خواب منحصر به فرد و خاص شود.

سرویس خواب چستر سایه بان دار

در نتیجه سرویس خواب سایبان‌دار

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین سرویس خواب‌هایی که به صورت سایبان‌دار طراحی شده اند پرداختیم. با مطالعه این مقاله به درک و شناخت کاملی از نحوه انتخاب فضای مناسب برای قرارگیری سرویس خواب های سایبان‌دار  و کاربرد آنها می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *