دکوراسیون منزل, مطالب سایت

جدیدترین مدل های آینه قدی دکوراتیو و زیبا | مخصوص خانم های خوش سلیقه

وبلاگ مبل باروس انواع آینه قدی در رنگ و سایز های مختلف

حتما این را حس کرده اید که در منزلتان به یک دکوراتیوی نیاز دارید که علاوه بر افزایش شکوه و جذابیت بیشتر دکوراسیون منزلتان، باعث درخشان و نورانی‌تر شدن منزلتان شود؟ آینه قدی همان پیشنهاد مناسب می‌باشد که می‌تواند رنگ و بوی خاصی را به دکوراسیون منزل شما ببخشد. در این مقاله قصد داریم به چندین نوع از جذاب ترین مدل‌های آینه قدی دکوراتیو و زیبا که مخصوص برای خانم‌های خوش سلیقه می‌باشد بپردازیم.

آینه قدی چیست و چه کاربردی دارد؟

آینه قدی از جمله دکوراتیو های جذاب و کاربردی در منازل می‌باشد که عموماٌ بر روی دیوارها نصب می‌شود، آینه ها کاربرد و فواید خاصی برای دکوراسیون منازل ها دارند، از جمله فواید استفاده از آینه در دکوراسیون منزل می‌توانیم به بزرگ تر نمایش دادن وسعت منزل، کمک ویژه به افزایش روشنایی و همچنین امکان بررسی وضعیت ظاهری خود می‌باشد.

خرید مبل باروس ۹۳۹۳ تجربه کیفیت بی نظیر با ما

 

از همین رو اگر هنوز از آینه قدی استفاده نکرده اید، این مدل از آینه قدی می‌تواند جلوه و شکوه جدیدی را به منزل شما ببخشد. در ادامه با انواع مدل آینه قدی‌ها آشنا می‌شویم.

انواع و اقسام آینه قدی در رنگ و سایز های مختلف

آینه قدی در رنگ و سایز های مختلفی تولید و عرضه شده است که در این قسمت به انواع مختلفی از جدیدترین مدل آینه های قدی اشاره خواهیم کرد که می‌تواند پیشنهاد خوبی برای کسانی باشد که قصد خرید آینه قدی را دارند باشد.

آینه قدی طلایی برای دکورایسون سلطنتی

آینه قدی رنگ سفید مخصوص برای دکوراسیون اتاق خواب :

یکی از زیباترین مدل آینه قدی‌هایی که از منبت کاری ظریفانه ای در استایل خود استفاده کرده است، آینه قدی به رنگ سفید می‌باشد که متناسب با استایل زیبای خود می‌تواند با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ شود و به جذاب بودن دکوراتیو اتاق خواب کمک ویژه ای بکند.

خانم های خانه دار از دوستداران ویژه‌‌ی استفاده از آینه در منزل می‌باشند، زیرا که همیشه دوست دارند خود را در جذاب ترین حالت ممکن مشاهده نمایند. بنابراین وجود یک آینه قدی در اتاق خواب می‌تواند کاربرد خوبی برای شما داشته باشد.

ینه قدی طلایی برای دکوراسیون سلطنتی

آینه قدی به رنگ طلایی مناسب برای دکوراسیون سلطنتی

اگر که دکوراسیون منزلتان به صورت سلطنتی می‌باشد و از ست مبلمان و دکوراتیو سلطنتی استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما استفاده از آینه قدی تمام منبتی در قسمت حال پذیرایی می‌باشد، شما با این نوع از چیدمان می‌توانید رخ زیبایی را به دکوراسیون منزلتان ببخشید.

آینه قدی برای درب ورودی منزل مبل باروس

آینه قدی مخصوص برای درب ورودی منزل

یکی دیگر از کاربردهای خوب آینه قدی که می‌تواند بهترین ایده و نظر برای منزل شما باشد، استفاده از آینه قدی در قسمت درب ورودی باشد، شما هر روز صبح که می‌خواهید منزل را ترک کنید، باید آراسته و مرتب باشید، با نصب آینه قدی در قسمت درب ورودی می‌توانید با بررسی بیشتر و خیال راحت تر وارد جامعه بیرون از منزل شوید.

خرید مبل باروس ۴۹۴۹۳ آینه قدی با طرح چستر و لمسه

آینه قدی با طرح کناره های چستر و لمسه کاری شده

انواع مختلفی از آینه قدی را مشاهده کردیم اما آینه قدی با طرح کنار‌های چستر و لمسه کاری شده از جذاب ترین و جدید ترین مدل آینه‌های قدی به شمار می‌آید زیرا که این قابلیت را دارد تا با سرویس خواب و دیگر لوازمی که از چستر استفاده کرده اند، به راحتی ست و هماهنگ شود.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  مبل سنگین بهتر است یا سبک؟ مزایا و معایب

شما می‌توانید این مدل از آینه قدی را در کنار مبلمان طرح چستر و یا سرویس خواب لمسه کاری شده خود استفاده کنید تا به زیبایی هر چه بیشتر منزلتان بیافزاید.

آینه قدی بهترین دکوراتیو برای نمای منزلتان

آینه قدی بهترین دکوراتیو برای جذاب تر کردن نمای منزلتان

تا به اینجای مقاله با چندین مدل زیبا از آینه قدی در طرح و رنگ های دیگر آشنا شدیم، راه های فراوانی وجود دارد تا دکوراسیون منزل را هر چه بیشتر زیبا و زیباتر نماییم، آینه قدی بهترین گزینه می‌باشد، طرح و منبت کاری که در قسمت شاه نشین آینه قدی به کار می‌رود، آنقدر جذاب و بی همتا می‌باشد که باعث جلب توجه و چشم نوازی ساکنین خانه می‌شود.

ترکیب میز آرایش با آینه قدی بهترین ترکیب برای خانم ها

ترکیب فوق لاکچری میز آرایش با آینه قدی بهترین ترکیب برای خانم ها :

میز آرایش از جمله میزهای پرکاربرد برای خانم‌ها می‌باشد که جایگاهش بیشتر در اتاق خواب می‌باشد، یک نوع دیگر از مدل های آینه قدی، ترکیب با میز آرایش می‌باشد، این مدل از میز آرایش به دلیل استفاده از آینه قدی می‌تواند این امکان را به شما بدهد تا به صورت کلی اندام خود را چک و بررسی نمایید و بازخورد بهتری برای آرایش به شما می‌دهد.

از دیگر قابلیت های ترکیب فوق لاکچری میز آرایش با آینه قدی می‌توانیم به دکوراسیون داخلی منزل زیبایی و جلوه بیشتری ببخشد. میز آرایش به عنوان یک قطعه دکوراسیون منزل معمولاٌ دارای طرح زیبا و جذابی می‌‌باشد که با استفاده از آینه قدی می توان زیبایی این طرح را بیشتر کرد.

بهترین مکان برای نصب آینه قدی - وبلاگ مبل باروس

بهترین مکان برای نصب آینه قدی کجا می‌باشد؟

آینه قدی را می‌توان در قسمت های مختلفی از منزل نصب و از کاربردهای آن استفاده کرد، برای مثال شما می‌توانید آینه قدی را در قسمتی از راهروی منزل خود نصب کنید، که با این کار شما می‌توانید هنگام ورود و خروج وضعیت ظاهری خود را چک کنید.

از دیگر مکان های نصب آینه قدی، می‌تواند در اتاق نشیمن و حال پذیرایی تان باشد که نقطه عطف پذیرایی از میهمانان می‌باشد و باعث می‌شود زیبایی منزلتان چندین برابر شود.

 

خرید مبل باروس ۴۹۴۹۳ مدرن ترین مدل های روز دنیا

 

استفاده از آینه در همه جای منزل کاربرد دارد، اتاق خواب منزل بهترین مکان شخصی و خصوصی هر فردی می‌باشد که وجود یک آینه قدی می‌تواند بهترین کمک و پیشنهاد برای شما باشد و کارکرد و کاربرد خود را داشته باشد.

برخی از آینه های قدی بر روی زمین ثابت می‌شود اما برخی از آینه‌ها بر روی دیوار نصب می‌شوند، استفاده از آینه قدی بر روی دیوار می‌تواند مناسب باشد زیرا که هم ظاهر متنوعی بر دکوراسیون منزل می‌بخشد و هم اینکه شما اگر فرزند خردسالی در خانه دارید دیگر نگرانی از این بابت پیش نمی‌آید.

 

در نتیجه جدید ترین مدل های آینه قدی :

اگر به دنبال خرید آینه قدی می‌باشید، جذاب ترین مدل آینه های قدی در این مقاله گردآوری شده است که هر کدام طبق الگو و مدل های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد که اگر توجه نمایید از طرح های متفاوتی مانند طرح چستر، رنگ طلایی و سلطنتی و همچنین در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده است که این طرح را از هر نظر بی نظیر می‌کند.

2 نظر در “جدیدترین مدل های آینه قدی دکوراتیو و زیبا | مخصوص خانم های خوش سلیقه

  1. صبح ظهور گفت:

    من از وقتی با باروش آشنا شدم زندگیم فرق کرده🥴

    1. سلام و احترام
      باعث افتخار می‌باشد که عضوی از خانواده باروس می‌باشید، امیدواریم همچنان رضایت شما را به دنبال داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *