دکوراسیون منزل

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون - وبلاگ مبل باروس

به طور حتم، یکی از وسیله‌های کاربردی که در منازل بیشترین کاربرد را دارد، تلویزیون و نمایشگرها می‌باشد، یکی از عوامل مهمی که برای تماشای تلویزیون اهمیت دارد، توجه به نوع و استایل میز تلویزیون و مبلمان نشیمن آن می‌باشد. زمانی را تصور نمایید که خسته و کوفته از محل کار به منزل آمده‌اید، اولین کاری که احتمالاً انجام می‌دهید، دراز کشیدن بر روی کاناپه و همچنین تماشا کردن تلویزیون می‌باشد، برای همین اهمیت بسیاری دارد که سایز و اندازه میز تلویزیون و همچنین نوع قرار گیری و چیدمان آن در منزل به چه نحوی باشد، در این نوشته قصد این را  داریم که بیشتر درباره‌ی راهنمای خرید میز تلویزیون صحبت نماییم.

این مقاله برای چه افرادی می‌تواند مفید باشد؟ 

  • برای کسانی که می‌خواهند میز تلویزیون منزل خود را تعویض نمایند.
  • برای کسانی که سایز تلویزیون رو به اینچ می‌دانند، اما نمی‌دانند که سایز میزشون به سانتی متر چقدر میشه.
  • برای کسانی که می‌خواهند با اطلاعات محکم و قوی نسبت به خرید میز تلویزیون اقدام کنند.
  • برای کسانی که نمی‌دانند چه رنگی از میز تلویزیون را برای منزل خود انتخاب کنند.
  • برای کسانی که از انواع متریال میز تلویزیون اطلاع ندارند و نمی‌دانند میز چوبی بهتر است یا ام دی اف یا دیگر متریال ها؟
  • برای کسانی که نمی‌دانند چه طرحی از میزتلویزیون طرح جدید می‌باشد و با دکوراسیون منزلشان هماهنگ می‌باشد.
  • برای کسانی که می‌خواهند مدل میز تلویزیونی را بخرند که هر وقت پرده و فرش خود را عوض می‌کنند، هنوز مدرنیته و جدید به نظر بیاید.
  • برای کسانی که نمی‌دانند بهترین مرجع برای خرید میز تلویزیون کجا می‌باشد.

 

برای خرید میز تلویزیون باید به چه نکته هایی توجه کرد؟

خب، در اولین قدم که به خرید میز تلویزیون فکر می‌کنید، احتمالاٌ می‌خواهید که یک تغیر و تحول اساسی به دکوراسیون منزل و اتاق نشیمن خود بدهید، اما چند نکته مهم در این میان می‌ماند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

توجه به محیط و اندازه منزل و اتاق نشیمن

1.توجه به محیط و اندازه منزل و اتاق نشیمن :

شما حتماً باید قبل از خرید، به این نکته توجه داشته باشید که میز تلویزیون را متناسب با منزلی که زندگی می‌کنید، خرید نمایید.

اگر عموم مردم را در نظر بگیریم، افرادی که مستأجر می‌باشند، دارای یک شرایط متفاوت نسبت به افرادی هستند که صاحب منزل می‌باشند که برای هر کدام در قسمت پایین صحبت شده است.

افراد مستأجر: 

افراد مستأجر، هر ساله با تعویض منزل خود، باید به دنبال میز تلویزیونی باشند که سایز و اندازه کوچک و سبک تری داشته باشد و متریال میز تلویزیون به قدری محکم و قوی باشد که در حین جابه جایی دچار آسب و شکستگی نشود،

افراد مالک منزل : 

آنانی که صاحب ملک می‌باشند و بعد خرید میز تلویزیون قصد جابه جایی ندارند، دستشون برای سفارشی سازی میز تلویزون بازتر می‌باشد، زیرا می‌توانند میز تلویزیون را متناسب با سبک منزل خود به صورت دیواری و عریض پیاده سازی نمایند.

بهترین مرجع برای خرید میز تلویزیون کجاست؟- وبلاگ مبل باروس

2. بهترین مرجع برای خرید میز تلویزیون کجاست؟

در دومین مرحله از راهنمای قدم به قدم خرید میز تلویزیون، به این قسمت می‌رسیم که برای خرید میز تلویزیون بهترین مرجع کجا می‌باشد؟ به طور معمول، وقتی که به بازار محل خودتان بروید، با مغازه های فروش میز تلویزیون آشنا خواهید شد. برای خرید میز تلویزیون، حق انتخاب با شما می‌باشد که میز را از مغازه بخرید و یا اینکه از کارخانه؟ که هر دو را در قسمت پایین آورده‌ایم.

خرید میز تلویزیون از فروشگاه یافت آباد تهران : 

یافت آباد تهران، یکی از مراجع مهم برای خرید صنایع چوبی می‌باشد که معمولاً لوکس ترین و ثمین ترین مدل میز تلویزیون در این بازار وجود دارد، اگر بودجه مالی بی سقفی در نظر گرفته اید، یافت آباد می‌تواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد. یافت آباد در جنوب غرب تهران در منطقه 17 تهران واقع شده است.

خرید میز تلویزیون از فروشگاه های دلاوران: 

منطقه دلاوران هم مانند منطقه یافت آباد تهران، بازار فروش صنایع چوبی می‌باشد، اما با این تفاوت که در شمال شرق تهران واقع شده است، جالب توجه می‌باشد که قیمت میز تلویزیون‌ها به مراتب بهتر از بازار یافت آباد می‌باشد.

پیشنهاد ویژه خرید از کارخانه : 

بهترین مرجع برای خرید می‌تواند کارخانه‌ها باشند، زیرا که هم به صورت مستقیم محصول خود را تهیه می‌کنید و هم قمیت پایین تری نسبت به دلاوران و یافت آباد دارد، از محبوب ترین کارخانه ها برای خرید میز تلویزیون می‌توانیم به شرکت مبل باروس اشاره نماییم که قابلیت پیاده سازی هر طرح ژورنالی و همچنین اینکه از تنوع محصول بالایی برخوردار می‌باشد.

انواع میز تلویزیون های موجود در بازار- خرید مبل باروس

3.انواع میز تلویزیون های موجود در بازار +کاربرد آنها:

در این مرحله از قدم به قدم راهنمای خرید میز tv به این قسمت می‌رسیم که با انواع مدل های میز تلویزیون ها آشنا شویم، با یک جست و جوی کوچک در بازار مطمئناً انواع مختلفی از میز تی وی ها موجود می‌باشد که از لحاظ متریال، نوع شکل ظاهری و همچنین استایل دهی متفاوت می‌باشد.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  مبل منزلت رو اینطوری تمیز کن | تا همیشه برق بزنند و جذاب بمونن!!

از انواع مدل میز تلویزیون ها می‌توانیم به تلویزیون های زیر اشاره داشته باشیم. 

  • میز تلویزیون دیواری
  • میز تلویزیون باکس دار
  • میز تلویزیون پازلی
  • میز تلویزیون پایه دار
  • میز تلویزیون پشت دار
  • میز تلویزیون دیواری

در این قسمت، انواع میز تلویزیون های که محبوب و موجود می‌باشد اشاره شده است اما در مقاله معرفی انواع میز تلویزیون جدید می‌توانید اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

انواع متریال در میز تلویزیون- وبلاگ باروس

4. اطلاع از انواع متریالی که در میز تلویزیون به کار می‌رود

در مرحله سوم، از این سفر ماجراجویانه پس از اینکه مکان خرید خود را مشخص کردید، حالا دیگر باید با انواع متریالی که در ساختار میز تلویزیون به کار می‌رود آشنا باشید، شاید شما از این اطلاع نداشته باشید که تفاوت ام دی اف با چوب چه می‌باشد، این قسمت از مقاله به معرفی انواع متریال پرداخته شده است که می‌تواند کمک ویژه ای به شما کند.

متریال شیشه برای میز تی وی:

یکی از پر کاربرد ترین متریالی که در میز تلویزیون به کار می‌رود، استفاده از متریال شیشه می‌باشد، متریال شیشه ای خاصیت های جالبی دارد که کاربران را وادار می‌کند که میز تلویزیون با متریال شیشه ای را خریداری نماید، از ویژگی های مهم میز تلویزیون شیشه ای می‌توانیم به :

  • جلوه زیبا به فضای دکوراسیون 
  • مقاومت و استقامت بالا
  • آسانی در نظافت متریال شیشه ای 
  • انعطاف پذیری آسان در طراحی 
  • امکان ست شدن با دیگر عناصر دکوراسیون 
  • افزایش روشنایی بیشتر دکوراسیون منزل 

متریال چوبی برای میز تلویزیون :

بی شک یکی از پر فروش ترین مدل میز تلویزیون ها، میز تلویزیون با متریال چوبی می‌باشد، این نوع از متریال نسبت به دیگر مدل ها از ویژگی ها و خاصیت هایی برخوردار می‌باشد که می‌توانیم به :

  • احساس گرمای بیشتر در منزل
  • قدرت، دوام و ماندگاری بیشتر 
  • تنوع در طراحی در هر سبک و استایلی 
  • مراقبت و پاکسازی آسان تر

استفاده از فلز در میز تلویزیون :

شاید به باور افرادی استفاده از فلز در میز تلویزیون، اقدامی قدیمی و ناپسند باشد، اما فلز با خاصیت قوی که دارد، به زیبایی و مدرنیته بودن میز تلویزیون کمک ویژه ای می‌کند. از مهم ترین ویژگی های میز تلویزیون فلزی می‌توانیم به :

  • جذابیت ظاهری و مدرن بودن
  • وزن سبک و سهولت در جا به جایی
  • مقاومت در برابر ضربه و شکستگی
  • امکان تنوع در طراحی و استایل دهی فلز
  • قیمت به مراتب کم تر
  • ماندگاری بالا و پاکسازی آسان

ساختار میز تلویزیون با متریال ام دی افMDF

میز تلویزیون با متریال ام دی اف MDF برای ساخت میز تلویزیون نیز یک انتخاب معمول و متداول می‌باشد، ام دی اف یک نوع تخته چوب مهندسی است که از الیاف چوبی، چوب خرده و چسب‌های مرغوب ساخته می‌شود، میز تلویزیون ام دی اف از ویژگی های برتری مانند :

  • قیمت مناسب و پایین تر
  • سطح صاف و ساده متریال ام دی اف
  • مقاومت در برابر تغییر دما و رطوبت
  • پایداری و ساختار یکنواخت MDF
  • تنوع رنگ بالا با استفاده از ام دی اف

5. سایز و اندازه‌های مختلف میز تلویزیون

پس از اینکه با انواع مختلفی از متریال به کار رفته شده در میز تلویزیون آشنا شدید، در قدم بعدی باید با اندازه های مختلف میز تلویزیون آشنا بشوید. مثلا اگر شما یک تلویزیون با ابعاد 32 اینچ دارید، میز تلویزیون باید چند سانتی متر باشد. در این قسمت به اندازه های مختلف تلویزیون اشاره خواهیم کرد که چه اندازه از میز برای تلویزیون مناسب می‌باشد.

محاسبه سایز مناسب تلویزیون:

تلویزیون‌ها در این روزها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند، از کوچک ترین سایز تا بزرگترین سایز، انواع سایزهای تلویزیون از 32 اینچ شروع می‌شوند و تا حتی به 125 اینچ هم می‌رسند. از بیشترین برندهایی که در خانه های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برند سونی، سامسونگ، ال جی، شیائومی می‌باشد که سایزها در همه برندها یکسان می‌باشد.

 

سایز و اندازه میز تلویزیون خرید مبل باروس 4949

بهترین اندازه میز تلویزیون مناسب با سایز تلویزیون

از مهم ترین مسئله هایی که برای خرید میز تلویزیون باید به آن توجه داشته باشیم، میزان اندازه تلویزیون می‌باشد که در چه سایزی از میز تلویزیون قرار می‌گیرد، برای مثال اگر تلویزیون منزل شما 50 اینچ باشد معادل آن 110 سانتی متر می‌باشد، که بهترین انتخاب خرید میز تلویزیون به ابعاد 130 سانتی متر می‌باشد.

سایز و اندازه‌های مختلف میز تلویزیون - وبلاگ مبل باروس

توجه به وسایل اضافی تلویزیون

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشیم، توجه به وسایل اضافی تلویزیون می‌باشد، یک تلویزیون شامل وسایل‌های اضافی دیگری هم می‌باشد که شامل دستگاهای گیرنده، مبدل، ریسیورها و کابل های اضافی مربوط به سیم برق و آداپتورها می‌باشد که در هنگام خرید میز تلویزیون به فضایی که برای قرار گیری وسایل میز تلویزیون می‌باشد اهمیت بدهید.

در نتیجه راهنمای خرید میز تلویزیون :

در این مقاله از مبل باروس به راهنمای خرید میز تلویزیون به صورت کامل و جامعی صحبت شده است که اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید، این مقاله از میز تلویزیون درباره‌ی توجه به محیط و اندازه منزل و اتاق نشیمن منزلتان، همچنین بهترین مرجع برای خرید میز تلویزیون، انواع میز تلویزیون موجود در بازار، اطلاع از انواع متریال در میز تلویزیون، سایز و اندازه های مختلف میز تلویزیون و موارد دیگری صحبت شده است که می‌تواند راهنمای خرید میز تلویزیون مناسبی برای مشتریان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *