دسته بندی نشده

10 مدل از جدیدترین تخت خواب های کودک

10 مدل از جدیدترین تخت خواب های کودک وبلاگ مبل باروس

اگر این روزها به بازار برای خرید تخت خواب کودک برویم، انواع طرح و مدل‌های جذابی را می‌بینیم که برای کودکانمان دوست داشتنی و زیبا می‌باشند و می‌خواهند که در اتاق خواب خودشان از این مدل تخت خواب‌ها را داشته باشند، از همین جهت در این مقاله با 10 مدل از جدیدترین تخت خواب های کودک آشنا بشویم تا اگر قصد خرید تخت خواب برای نوزاد و کودک خود را دارید، بتوانید از جدیدترین مدل تخت خواب کودک هم مشاهده نمایید.

کودکان از چه رنگی برای سرویس خواب خوششون می آید؟

در ابتدا این را باید بدانیم که سلیقه و علایق کودکان در بین دخترها و پسرها متفاوت می‌باشد، ترجیجات رنی کودکان در واقع بر اساس سلیقه شخصیتی هر کودک متفاوت می‌باشد، با این حال برخی رنگ‌ها معمولاٌ به دلایل خاصی برای کودکان جذابیت دارند. از جذاب ترین رنگ ها برای کودکان می‌توانیم به :

رنگ آبی : 

این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب در میان کودکان شناخته شده است. آبی به احساس آرامش و امنیت می‌انجامد و معمولاٌ به عنوان رنگ آرامش بخش در محیط خواب مورد توجه قرار می‌گیرد.

سرویس خواب کودک رنگ آبی وبلاگ مبل باروس

رنگ صورتی:

برای دختران، رنگ صورتی معمولاً جذابیت دارد. این رنگ به طراوت، دوست‌داشتنی بودن و زنانگی ارتباط دارد و برای محیطی با احساس دوست‌داشتنی و دلنشین مناسب است.

رنگ صورتی برای تخت خواب کودک وبلاگ مبل باروس

رنگ زرد: 

این رنگ با شادی، انرژی و خلاقیت مرتبط است. برای کودکان که به دنبال محیطی پر از انرژی و شادابی هستند، زرد می‌تواند جذاب باشد.

سرویس خواب کودک رنگ زرد وبلاگ مبل باروس

رنگ سبز: 

سبز به عنوان نماینده طبیعت، آرامش و تعادل معمولاً مورد پسند کودکان است. این رنگ می‌تواند به کودکان کمک کند تا در محیطی آرام و طبیعی استراحت کنند.

سرویس خواب و تخت خواب کودک رنگ سبز وبلاگ مبل باروس

رنگ قرمز: 

برای برخی کودکان، قرمز به عنوان رنگ پرانرژی و جذابیت شناخته می‌شود. این رنگ معمولاً احساس گرما و حرارت را به ارمغان می‌آورد.

سرویس خواب و تخت خواب کودک رنگ قرمز وبلاگ مبل باروس

مهم است که به نظرات و ترجیحات خود کودکان توجه کنید و همچنین در نظر داشته باشید که این ترجیحات ممکن است با گذشت زمان و رشد کودک تغییر کنند. همچنین، می‌توانید با کودکان خود در انتخاب رنگ سرویس خواب همکاری کنید تا محیطی را انتخاب کنید که آن‌ها را شاداب و خوشحال کند.

 

آشنایی با 10 طرح از جدیدترین سرویس خواب های کودک

هدف از تهیه این مقاله، آشنایی با 10 طرح از جدیدترین سرویس خواب‌های کودک می‌باشد که انواع مدل‌ها اسپرت، راحتی و مدرنیته و انواع مختلفی را شامل می‌باشد که به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد.

10. سرویس خواب کودک مدل ماشینی

سرویس خواب کودک مدل ماشینی، از مدل تخت خواب هایی می‌باشد که با استفاده از استایل ماشینی که دارد کودکان را به خود جذب می‌کند، انواع و طرح های جدیدی از مدل ماشینی وجود دارد که در قسمت پایین به چندین مدل آن را نمایش می‌دهیم.

سرویس خواب کودک مدل ماشینی وبلاگ مبل باروس

بیشتر طرح‌های سرویس خواب و تخت خواب کودک به صورت ماشینی برای پسرها طراحی و تولید می‌شود، زیرا که آمار نشان داده است که سبک سرویس خواب ماشینی را پسرها بیشتر علاقه مند هستند.

سرویس خواب ماشینی پسرانه وبلاگ مبل باروس

 

9. سرویس خواب و تخت خواب کودک فوتبالی

سرویس خواب و تخت خواب کودک فوتبالی از دیگر طرح‌های جذاب و پر بازدید برای خرید می‌باشد که کودکان علاقه بالایی به این سبک از سرویس خواب‌ها دارند، یکی از تفریحات محبوب کودکان فوتبال بازی کردنه، به همین دلیل دیدن اتاق خوابی با طرح توپ و فوتبال لذت می‌برند.

تخت خواب طرح توپ و فوتبال بچه وبلاگ مبل باروس

8. تخت خواب کودک طرح کارتونی و انمیشن

کودکان بیشتر اوقات فراغت خود را با دیدن کارتون و انمیشن می‌گذرانند، تخت خواب کودک با طرح شخصیت های کارتونی احساس آرامش و نزدیکی بیشتری را به کودکان می‌دهد و خواب‌های شیرینی را به آنها هدیه می‌دهد.

سرویس خواب کودک طرح انمیشنی و کارتونی وبلاگ مبل باروس (Copy)

7.سرویس خواب و تخت خواب دایناسوری

یکی از طرح های سرویس خواب و تخت خوابی که در حالت و استایل جالبی دارد، طرح تخت خواب دایناسوری می‌باشد که از جدیدترین سبک سرویس خواب در کارخانه تولیدی مبل باروس می‌باشد.
از مهم ترین ویژگی های سرویس خواب دایناسوری حالت تیغ تیغ دایناسوری این محصول می‌باشد که می‌توان به چشم یک حفاظ امنیتی هم آن را حساب کنیم.

تخت خواب کودک و نوجوان جدید مدل دایناسور خرید باروس 56 (4)

 

6. طرح جالب و زیبای سرویس خواب مدل کیتی

از دیگر طرح های جالبی که می‌توانیم به آن اشاره نماییم، سرویس خواب مدل کیتی می‌باشد، سرویس خواب کیتی بیشتر مناسب برای دخترها طراحی و تولید شده است که ظاهر زیبا و جذابی دارد که جزو سلیقه دختران می‌باشد.

سیسمونی نوزاد دختر رنگ ترکیبی مدل کیتی کد ۲ خرید باروس (7)

5. تخت خواب کودک جدید مدل الینا

از مدل‌های دیگر تخت خواب‌های کودک، طراحی حالت خانه می‌باشد که این مدل هم در کارخانه تولیدی مبل باروس تولید و عرضه شده است، از مهم ترین قابلیت‌هایی که در تخت خواب کودک جدید مدل الینا رعایت شده است، حالت محافظ و نرده مانندی می‌باشد که در تخت خواب کودک جدید مدل الینا به کار رفته است که احساس امنیت بالایی به تخت خواب کودک بخشیده است و همچنین در این مدل از رنگ صورتی و نرمالی استفاده شده است که برای کودکان جذاب و آرامش بخش می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنم، تخت خواب کودک جدید مدل الینا را نزدیک ببینید.

تخت خواب کودک جدید مدل الینا خرید مبل باروس 11 (5)

4. طرح سرویس خواب کودک طرح ابری

طرح ابری، از محبوب ترین مدل سرویس خواب‌های کودکان می‌باشد که با طراحی و استایل زیبایی که دارد ویژگی های جذابی و دلپذیری به این مدل بخشیده است، با این ویژگی ها، سرویس خواب کودک با طراحی و ظاهر ابری احساس راحتی و شادی بیشتری بخشیده و فضایی دوست داشتنی و خاص برای آن‌ها فراهم کند.

تخت خواب کودک طرح ابری وبلاگ مبل باروس

3.طرح سرویس خواب کودک مخملی گربه ای

بچه ها و کودکان علاقه زیادی به گربه ها دارند، پس شاید پیشنهاد خوبی باشد، از دیگر مدل هایی که برای کودکان طراحی و ساخته شده است، سبک سرویس خواب مخملی گربه ای است که می‌تواند به زیبایی هر چه تمام تر بودن دکوراسیون منزل شما بیافزاید.
طراحی با تم گربه‌ای جلوه ای دوست‌داشتنی و جذاب به سرویس خواب می‌بخشد که کودکان را به خود جلب می‌کند.

تخت خواب طرح گربه وبلاگ مبل باروس

محیط دوست داشتنی برای کودکان: با طراحی ویژه و پارچه های نرم مخملی، این سرویس خواب می‌تواند برای کودکان محیطی دوست داشتنی و شاد فراهم کند.
انتخاب عالی برای علاقه مندان به حیوانات : بچه ها و کودکان عموماٌ علاقه زیادی به حیوانات دراند، و طراحی با تم گربه می‌تواند جذابیت بیشتری به این سرویس خواب بدهند.

2. طرح تخت خواب و سرویس خواب دهن هیولایی

سرویس خواب دهن هیولایی یکی از مدل‌های جذاب و خاص تخت‌ها و سرویس‌های خواب برای کودکان است که با طراحی خاص و جلوه‌ی زیبایی از رنگ و نمای واقعی طراحی شده است. این نوع سرویس خواب اغلب به صورت ژورنالی طراحی می‌شود، یعنی از عکس‌ها یا طرح‌های غیر واقعی به عنوان قسمتی از طراحی استفاده می‌کند که به آن زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد. از ویژگی های این نوع سرویس خواب عبارت است از:

سرویس خواب و تخت خواب دهن هیولایی وبلاگ مبل باروس

طراحی خاص و منحصر به فرد، استفاده از تخت و سرویس‌هاب خواب ژورنالی و رنگ و نقش های زیبا می‌باشد.

سرویس خواب دهن هیولایی با طراحی جذاب و استفاده از رنگ‌ها و نماهای زیبا می‌تواند یک گزینه مناسب و جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان باشد و به آن‌ها احساس راحتی و شادابی بیشتری بخشد.

سرویس خواب و تخت خواب کودک دهن هیولایی وبلاگ مبل باروس

 

1.سرویس خواب کودک و نوزاد مدل میوه ای

سرویس خواب کودک و نوزاد با طرح میوه ای یکی از مدل‌های جذاب و دل‌انگیز تخت‌ها و سرویس‌های خواب برای کودکان است که با طراحی ویژه‌ای به شکل میوه‌ها ایجاد شده است. این نوع سرویس خواب با طراحی منحصر به فرد و شکل‌پذیری خاص، جلب توجه کودکان و ایجاد فضای شاد و دوست‌داشتنی برای آن‌ها می‌کند.

ویژگی‌های این نوع سرویس خواب عبارتند از:

تخت خواب کودک مدل میوه ای وبلاگ مبل باروس

طراحی متفاوت با شکل میوه‌ها: سرویس خواب با طراحی به شکل میوه‌های مختلف مانند سیب، توت فرنگی، هلو، پرتقال و … طراحی می‌شود که این طرحات بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان هستند.

رنگ‌های زنده و شاداب: استفاده از رنگ‌های زنده و شاداب مرتبط با رنگ‌های میوه‌ها، این سرویس خواب را برای کودکان جذاب‌تر و دل‌انگیزتر می‌کند.

طرح سرویس خواب و تخت خواب کودک میوه ای هندوانه ای وبلاگ مبل باروس

جلوه‌ی شاد و دوست‌داشتنی: شکل و طراحی میوه‌های مختلف، فضایی شاد و دوست‌داشتنی برای کودکان ایجاد می‌کند که آنها را به بازی و استراحت در اطراف خود ترغیب می‌کند.

تاثیر یک سرویس خواب خوب بر خواب کودکان

یک سرویس خواب خوب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر خواب کودکان داشته باشد. خواب کودکان بسیار مهم است و کیفیت آن تأثیر زیادی بر سلامت جسمی و روانی آن ها دارد. اینجا تأثیرات مثبت یک سرویس خواب خوب بر خواب کودکان را می‌توان به بهبود کیفیت خواب، ایجاد احساس امنیت، حفظ سلامتی فیزیکی، تأثیر بر روند رشد و توسعه و تاثیر بر رفتار و روحیه آن اشاره کنیم.

بنابراین، انتخاب و استفاده از یک سرویس خواب مناسب می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر خواب کودکان داشته باشد و در کل به سلامت و رشد صحیح آن‌ها کمک کند.

بهترین تخت خواب برای کودکان دارای چه ویژگی هایی می‌باشد؟

از مهم ترین و جدی ترین مواردی که والدین باید قبل از خرید تخت خواب کودکشان به آن اهمیت بدهند، توجه به چندین ویژگی مهم می‌باشد که دارا بودن این ویژگی ها در هر تخت خواب کودک می‌تواند باعث آرامش هر چه بیشتر کودکان در هنگام استفاده از تخت خواب بشود، از مهم ترین موارد می‌توانیم به :

  • اندازه مناسب برای تخت خواب:

برای تخت خواب باید اندازه مناسبی در نظر گرفته شده باشد، تا کودکان به راحتی در آن به خواب
بروند و به وضعیت راحتی و احساس امنیت دست پیدا کنند، البته باید متناسب با سن کودک خود
سرویس خواب را خریداری نمایید، زیرا که کودکان در حال رشد هستند و اگر به این نکته توجه نمایید
بار اقتصادی مثبتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

  • توجه به حفاظ های امنیتی در تخت خواب:
    وجود حفاظ‌هایی در کنار تخت برای جلوگیری از افتادن کودکان از تخت خواب، ویژگی حیاتی دیگری است.
    با استفاده از حفاظ های امنیتی شما می‌توانید از این مورد اطمیمنان خاطر داشته باشید که کودکتان در هنگام شب احساس امنیت بهتری خواهد داشت.
  • نوع طراحی و کاربرد سرویس خواب :
    تخت خوابی که با طراحی جذاب و سلیقه کودکان هماهنگ باشد، همیشه مورد انتخاب کودکان است و همچنین دارای امکانات اضافی مانند جا کتاب، صندلی‌ها یا فضای برای بازی و خلاقیت باشد، برای کودکان جذاب تر خواهد بود.
  • امنیت و استحکام ساختاری :
    تخت خواب باید ساختاری مقاوم و استحکام مناسب داشته باشد تا از لحاظ فیزیکی کودک را ایمن نگه دارد. این شامل مواد ساختاری مقاوم، اتصالات قوی و حفاظ‌های مناسب در اطراف تخت می‌شود.

در نتیجه در مقاله، 10 نوع از جدیدترین مدل تخت خواب‌های کودک : 

در این مقاله به مشاهده چندین طرح و جلوه زیبا از سرویس خواب و تخت خواب‌های کودک پرداخته ایم که اگر قصد خرید سرویس خواب و تخت خواب کودک را دارید، حتما انتخاب خوبی برای شما و فرزند دلبندتان خواهد بود، از همین جهت در این طرح از سرویس خواب به جذاب ترین مدل ها پرداخته شده است، همچنین اینکه کودکان از چه طرح سرویس خواب‌هایی علاقه مند هستند و بیشتر به چه رنگی علاقه مند هستند،گفته شده است که اطلاعات مفیدی را به شما می‌دهد.

 پیشنهاد می‌کنم، شما می‌توانید برای مشاهده مقاله ایده برای تخت خواب کودکان را  هم مشاهده نمایید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  دکوراسیون مجلل منزلت رو با مبلمان سلطنتی، کلاسیک بساز!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *