مبلمان راحتی, مطالب سایت

شیک ترین مدلهای مبل راحتی | پیشنهادی برای خرید آخر سال 1402

شیک ترین مدل‌های مبل راحتی، پیشنهادی برای آخر سال 1402 وبلاگ مبل باروس

طبق آمار و نظرسنجی هایی که از مارکتینگ فروشگاه مبلمان به دست آمده است، بی شک مبل راحتی، از دسته بندی‌های پر فروش و محبوب محسوب می‌شود که نشان می‌دهد درصد عرضه به تقاضا‌ی بالایی در مبل راحتی بالاتر می‌باشد، مبل راحتی معمولاٌ در اتاق نشیمن، جلوی تلویزیون و همچنین مناسب برای افرادی می‌باشد که به مدرن و به روز بودن دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهند.

هدف ما از این مقاله آشنایی با شیک ترین مدلهای مبل راحتی می‌باشد که جزو مدل های مدرن و بروز در مارکت‌های مبلمان می‌باشد که می‌تواند با توجه به روزهای پایانی آخر سال پیشنهاد مناسبی برای منزل و دکوراسیون شما باشد.

چرا مدل‌های مبل راحتی نسبت به دیگر مدل ها پر فروش تر می‌باشند؟

مدلهای مبل راحتی همیشه جزو پر فروش ترین مدل‌ها در فروشگاه‌های مبلمان می‌باشد زیرا که بر اساس آمار و نظرسنجی که از تحلیل و بررسی فروشگاه های مبلمان به دست آمده است، مردم امروزه بیشتر علاقه مند به خرید مبل راحتی می‌باشند، اما چرا؟ خب می‌تونیم چند دلیل رو بررسی کنیم:

  • قیمت به صرفه و مناسب تر نسبت به دیگر دسته بندی های مبلمان
  • همیشه به روز و مدرن بودن دکوراسیون منزلتان
  • امکان حمل و نقل آسان تر از دیگر دسته بندی های مبلمان
  • طرح ساده و  مینیمال ، بدون زرق و برق و هزینه های اضافی
  • مناسب برای منازل نقلی و یا با فضای پذیرایی محدود
  • امکان چیدمان بسیار راحت تر در اتاق نشیمن
  • نشیمن بسیار نرم و راحت و قابلیت ریلکس کردن
  • مناسب برای استفاده از مبل راحتی در مقابل تلویزیون

آشنایی با شیک ترین مدلهای مبل راحتی

در ابتدا قبل از اینکه با شیک ترین مدلهای مبل راحتی آشنا شویم، باید این موضوع را بدانیم که تعداد تنوع بالایی در دسته بندی راحتی وجود دارد که هرساله هم در حال آپدیت و به روز شدن می‌باشد، برای همین به چندین زیر شاخه مدل مبل راحتی اول اشاره می‌نماییم که شامل موارد زیر می‌شود:

شیک ترین مدلهای مبل راحتی کاناپه، وبلاگ مبل باروس

  1. کاناپه:
    کاناپه یکی از شناخته ترین مدل مبل راحتی می‌باشد که در نوع خود جزو پر فروش ترین مدل مبلمان است زیرا که هم میزان فروش بالایی دارد و هم اینکه نیاز به فضای کمتری در منزل دارد و به صورت سه نفره طراحی و تولید می‌‎شود.مبل تک نفره، شیک ترین مدل مبل راحتی وبلاگ مبل باروس
  2. مبل تک نفره:
    مبل تک نفره، همیشه بهترین مکان و نشیمن برای منزل در دکوارسیون محسوب می‌شود شما با استفاده از مبل تک نفره هم می‌توانید به جذابیت دکوراسیون منزل خود بیافزایید و هم اینکه فضای منزل خود را مدیریت کنید. از همین خاطر دارای محبوبیت بالایی می‌باشد، زیرا که قیمت مناسبی هم نسبت به ست کامل خود دارد.مبل هشت نفره راحتی جذاب ترین مدل | وبلاگ مبل باروس
  3. مبل راحتی و اسپرت هشت نفره:
    به طور جد می‌توان گفت که مبل راحتی بهترین انتخاب برای اشخاصی می‌باشد که به جو صمیمانه و دوستانه علاقه مند هستند و می‌خواهند که خود و میهمانان در هنگام نشستن بر روی مبلمان احساس راحتی و ریلکسی نمایند، مبل راحتی و اسپرت هشت نفره که نشان از مدرنیت و به روز بودن می‌باشد یکی از زیر شاخه های پر فروش مبل راحتی می‌باشد.مل تخت خواب شو، شیک ترین مدل مبل راحتی وبلاگ مبل باروس
  4. مبل راحتی و مدرن با مکانیزه تخت خواب شو و دو منظوره :
    بهترین گزینه برای اینکه با یک تیر دو نشان را بزنیم خرید وسیله و یا مبلمانی می‌باشد که به صورت دو یا سه منظوره طراحی شده است، یکی از جذاب ترین و پر بازدید ترین مدل مبلمان آشنایی با مبل راحتی و مدرن با مکانیزه تخت خواب شو می‌باشد که بیشتر مناسب برای دکوراسیونی می‌باشند که از لحاظ متراژ منزل محدود می‌باشند و می‌توانند با توجه به این سبک از مبلمان فضای منزل خود را مدیریت نمایند.
    مدل مبل راحتی چستر، جذابیت بصری بالا ، وبلاگ مبل باروس
  5. مبل ال راحتی با طرح چستر و لمسه کاری شده :
    طرح چستر و لمسه کاری شده، چنان جذابیت و زیبایی را به مدل مبلمان می‌دهد که باعث متفاوت و خاص شدن آن محصول می‌شود، به همین دلیل می‌تونیم مبل راحتی ال با طرح چستر و لمسه کاری شده را از زیر شاخه های محبوب از لحاظ بصری بدانیم که می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را به اوج خود برساند.مبل راحتی کلاسیک، جذاب ترین مدل مبلمان وبلاگ مبل باروس
  6. مبل راحتی کلاسیک به صورت ترکیبی :
    اگر که با سبک مبل کلاسیک آشنا باشید، متوجه می‌شوید که در مبل کلاسیک از طرح‌های هنری و جذابی مانند منبت کاری، حاشیه کاری جذابی استفاده شده است که باعث چشم نوازی بیشتر مبلمان می‌شود، ترکیب مبل راحتی با مبل کلاسیک می‌تواند فوق العاده باشد، زیرا که به این صورت هم نشیمن نرم و راحتی خواهیم داشت و همچنین اینکه ظاهر زیبایی به مبلمان خود
    بخشیده ایم.
    مبل نیم ست شیک ترین مدل مبلمان راحتی وبلاگ مبل باروس
  7. مبل نیم ست راحتی :
    مبل نیم ست راحتی، از سری مدل‌هایی می‌باشد که بر حسب نیاز می‌تواند بسیارمناسب باشد، زیرا که فضای کمتری را نسبت به محیط دکوراسیون اشغال می‌کند، در مبل نیم ست، شامل یک کاناپه سه نفره، و دو عدد مبل تک نفره می‌باشد.

در ادامه به چندین مدل جذاب و شیک ترین مدلهای مبل راحتی اشاره خواهیم کرد : 

 

 توجه : تمامی عکس های به کار رفته در مقاله شیک ترین مدلهای مبل راحتی متعلق به فروشگاه مبل باروس می‌باشد.

 

 

ست مبلمان راحتی ایرانا، شیک و جذاب در وبلاگ مبل باروس

جذاب ترین کاناپه راحتی: کاناپه و مبل راحتی مدرن ایرانا 

کاناپه‌ها همان طور که گفته شد، از محبوب ترین مدل مبلمان می‌باشد، اگر که با دقت به کاناپه ایرانا توجه نمایید متوجه طراحی مدرن و به روز، همچنین نوع پارچه و طرح آن می‌شویم که چشم نوازی بالایی به کار بخشیده است و باعث شده است که این محصول را جزو پر فروش ترین مدل کاناپه ها قرار بدهد،کاناپه ها به صورت 3 نفره طراحی می‌شود بنابراین باید از کلاف مبلمان قوی و محکمی برای ساخت کاناپه به کار برود. مبل ایرانا با استفاده از چوب راش کار را تکمیل کرده است و یک کاناپه کامل محسوب می‌شود.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  چوب راش چیست؟

از نکته های اساسی و مهمی که در رابطه با کاناپه راحتی ایرنا می‌تونیم به آن اشاره کنیم، طراحی جالب و مبتکرانه پایه و دسته‌های آن می‌باشد که نسبت به دیگر کاناپه ها جذابیت بصری خارق العاده ای هم دارد.

زیبا ترین مدل مبل‌ تک نفره راحتی مبل تک نفره جذاب و ریلکسی پوکو 

زیبا ترین مدل مبل‌ تک نفره راحتی : مبل تک نفره جذاب و ریلکسی پوکو 

مبل تک نفره جذاب و ریلکسی پوکو ، از سری جذاب ترین مدل مبل های تک نفره می‌باشد که در دل خودش راز زیبایی خاصی را نهفته است، البته به طور حتم با اولین نگاه نسبت به این مبل تک نفره متوجه جذابیت ظاهری آن شده اید، اما از مهم ترین ویژگی که در مبل تک نفره پوکو می‌توانیم به آن اشاره نماییم، ریلکس بودن آن می‌باشد که باعث شده است این مدل مبل راحتی خاص و منحصر به فرد به نظر بیاید.

استفاده از طرح پارچه جذاب، چشم نواز، طراحی جالب و منحصر به فرد، توجه به طراحی ارگونومی، نشیمنگاه بسیار نرم و همچنین کلاف قوی و محکم از جمله مواردی است که می‌توانیم به مبل راحتی پوکو ارتباط بدهیم.

مدل شیک فونیکس، مبل هشت نفره راحتی _ وبلاگ مبل باروس

نشیمن کاملاً راحتی برای منزل با : مبل راحتی و اسپرت هشت نفره فونیکس 

انتخاب یک مبل راحتی به صورت هشت نفره بسیار انتخاب هوشمندانه می‌باشد، زیرا که مبل راحتی به دلیل نوع طراحی خود از مد روز نمی‌افتد و به نوع دیگر مبل راحتی همیشه بورس می‌باشد و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. مبل راحتی و اسپرت هشت نفره فونیکس از سری جذاب ترین مدل مبلمان می‌باشد که در ساختار خود نظم و ترتیب جذابی دارد و به دلیل حفظ استایل مناسب خود توانسته است که جزو محبوب ترین مدل مبلمان راحتی باشد.

از مهم ترین نکته های جذابی که در مبل راحتی اسپرت فونیکس می‌توانیم به آن اشاره نمایید، حالت جذاب طراحی شده در قسمت پایه مبلمان می‌باشد که چشم نوازی بالایی به کار بخشیده است البته استفاده از طرح پارچه مخملی که در مبلمان به کار رفته است از استثناء خارج نیست که اشاره به مدرن بودن مبلمان دارد.

مبل تخت خواب شو، سویل، شیک ترین مدل مبلمان راحتی دو منظوره

هم مبل راحتی، هم تخت خواب با: مبل ال راحتی تخت خواب شو سویل 

به معنی واقعی کلمه، مبل ال راحتی تخت خواب شو سویل، یک تیر و دو نشان زدن است، طراحی دو منظوره مبل و تخت خواب باعث شده است که این محصول هم از لحاظ اقتصادی به صرفه  می‌باشد هم اینکه اگر در منزل خود فضا و متراژ کم تری دارید، می‌توانید با استفاده از این محصول هم مبل راحتی خود را داشته باشید و هم اینکه به عنوان تخت خواب استفاده نمایید.

از مهم ترین قابلیت و ویژگی هایی که در محصول دو منظوره سویل به کار رفته است، استفاده از یک رنگ جذاب و لوکس مشکی می‌باشد که به دلیل استفاده کم، این مدل مبلمان همیشه مورد استقبال همگان قرار می‌گیرد.

مبل راحتی چستر صبا، جذاب ترین مبل راحتی

جذابیت بی انتها مبل راحتی با طرح چستر : مبل ال راحتی و چستر صبا 

به این نکته در این مقاله کمتر اشاره شد که مبل ال راحتی هم در صدر محصول هایی می‌باشد که میزان فروش بالایی دارد، اما ترکیب مبل ال با طرح چستر و لمسه کاری شده می‌تواند یک شاهکار بیافریند، مبل ال راحتی و چستر صبا می‌تواند جزو جذاب ترین مدل مبل راحتی باشد، که با استفاده از رنگ کرم خود توانسته است محبوبیت بالایی بین مشتریان قرار بگیرید و در لیست شیک ترین مدلهای مبل راحتی قرار بگیرد.

از نکته هایی که باید به آن توجه شود، توجه به نوع طراحی در مبلمان و همچنین طرح لمسه کاری شده ای می‌باشد که در مبل راحتی و چستر صبا به کار رفته است و امتیاز بالایی به کار بخشیده است و می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما چندین برابر نماید.

ال روما و پلاس، مبل راحتی کلاسیک جذاب راحتی

هم مبل کلاسیک هم مبل راحتی با مدل: مبل راحتی کلاسیک ال و روما پلاس 

برخی علاقه مند می‌باشند که در دکوراسیون منزل خود هم از مبل راحتی و هم از مبل کلاسیک استفاده نمایند، مبل راحتی کلاسیک ال و روما پلاس، شامل یک مبل ال راحتی و همچنین دو عدد مبل تک نفره کلاسیک می‌باشد که از لحاظ ظاهری جذابیت بالایی دارد.

از نکته هایی که درباره‌ی مبل کلاسیک ال و روما پلاس، باید به آن اشاره نماییم، استفاده از رنگ سبز در قسمت مبل راحتی ال آن و همچنین بهره گیری از منبت کاری در مبل‌های تک نفره می‌باشد که ارزش محصول را چندین بار کرده است.

ست مبلمان راحتی صدف ، شیک و جذاب در وبلاگ مبل باروس

استفاده از نصف مبل راحتی در منزل با : مبل نیم ست راحتی شیک صدف 

با استفاده از مبل نیم ست راحتی شیک صدف، می‌توانید که فضای شادی را به منزل خود بدهید، در عین اینکه این مدل از مبلمان در دسته مبل راحتی می‌باشد، با رنگ قرمزی که دارد می‌تواند ترکیب خاصی را به منزل شما ببخشد.

از مهم ترین ویژگی هایی که در مبل نیم ست راحتی شیک صدف به آن می‌توانیم اشاره کنیم، حالت پارچه و نشیمن جذاب مبل صدف می‌باشد که این محصول را خاص و متمایز کرده است و در لیست شیک ترین مبل‌های راحتی می‌توان از آن نام برد.

در نتیجه مبل راحتی شیک ترین مدل مبلهای راحتی :

ما در این مقاله به جذاب ترین و شیک ترین مدل مبل راحتی امسال پرداخته ایم که پیشنهادی عالی برای افرادی می‌باشد که علاقه مند به استفاده از مبل راحتی در منزل خود می‌باشد، از همین جهت در این مقاله نسبت به سلیقه و نوع کاربردی که کاربران از مبل راحتی انتظار دارند را گرد هم آورده ایم. شما همچنین می‌تونید با مشاهده دسته بندی مبل راحتی فروشگاه مبل باروس از مدل های جدید این مجموعه هم دیدن نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *