مبلمان راحتی, مطالب سایت

جذاب ترین مدل مبل راحتی 1403 : مبل راحتی صبا

جذاب ترین مدل راحتی 1403 ، مبل راحتی صبا

با نزدیک شدن به آخر سال، همه به تکاپو می‌افتند که با جذاب ترین مدل مبل‌ها آشنا بشوند، زیرا که هر ساله مدل‌های مبلمان در حال آپدیت شدن و به روز شدن می‌باشد و برای خیلی از خانم ها و آقایان اهمیت دارد که مبل منزل خودشان را طبق آخرین مد روز سال انتخاب نمایند. در این مقاله قصد این را داریم که با جذاب ترین مدل مبل راحتی 1403 مبل راحتی صبا آشنا بشویم و توضیحات کاملی را درباره‌ی جدیدترین مبل راحتی به شما بدهیم.

در مبل راحتی صبا به چه نکاتی توجه شده است؟

به صورت کلی مبل راحتی جزو دسته های پر فروش و محبوب می‌باشد که بسیاری از خانواده ها علاقه مند به استفاده از مبل راحتی می‌باشد، اما در جدیدترین مدل مبل راحتی، مبل صبا از جزئیات و ریزه کاری‌هایی استفاده شده است که باعث شده است مبل راحتی صبا را به جذاب ترین مدل مبل راحتی در سال 1403 تبدیل شده است در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

1011مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (17)

استفاده از رنگ منحصر به فرد و جذاب در مبل صبا :

در مبل صبا، همان طور که مشاهده می‌کنیم، از رنگ سفید و روشنی استفاده شده است، اگر بخواهیم از لحاظ روانشناسی رنگ سفید به کار رفته در مبلمان رو مورد بررسی می‌کنیم، نقش بسیاری بر روی رفتار انسان می‌گذارد. هر رنگی می‌تواند احساسات، انرژی و حتی تاثیرات روانی مختلفی را در فرد به وجود آورد. در مورد رنگ سفید به کار رفته در مبل صبا می‌تواند تاثیرات متنوعی روی روحیه و احساسات فرد داشته باشد مثل اینکه :

  • آرامش روحی : رنگ سفید باعث صفای ذهن می‌شود و می‌توان به عنوان رنگ نمایانگر پاکیزگی از آن یاد کرد.
  • روحیه و انرژی: از مزایای استفاده از رنگ سفید، افزایش روحیه و انرژی می‌باشد و به دلیل بی طرف بودن رنگ، ممکن است احساس روحیه و انرژی را به افراد منتقل کند.
  • نماد پاکی و راستی : طبق نظرات روانشناسان، این رنگ، به عنوان نماد پاکی و بی گناهی معنا دارد. این ممکن است باعث ایجاد حس حفظ و حفاظت از محیط و فضا شود.
  • بزرگ تر جلوه دادن: رنگ سفید می‌تواند احساس فضای بزرگتر، باز و روشنی را به محیط و دکوراسیون منزل شما ببخشد.

در کل، تأثیرات روانشناسی رنگ سفید ممکن است به نوع فرد و تجربه‌ها و باورهای فردی وابسته باشد. همچنین ممکن است بسته به محیط و متن و ظرفیت‌های دیگر در اطراف، تأثیرات متفاوتی داشته باشد.

1011مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (18)

استفاده از اکسسوری جذاب در مبل راحتی صبا :

از مهم ترین مواردی که می‌توانیم به آن توجه نماییم، استفاده از اکسسوری جذابی است که در مبل راحتی صبا کار شده است که در واقع نکته عطف این محصول می‌باشد، استفاده از حالت نخ نمایی که در قسمت پایه مبل راحتی صبا استفاده شده است اوج جذابیت را به مبل راحتی صبا بخشیده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • حالت نخ نمایی مبل راحتی صبا :
    همان طور که اشاره شد، در مبل راحتی صبا از اکسسوری جذاب و زیبایی استفاده شده است که علتش بهره گیری از حالت نخ نمایی می‌باشد که در مبل راحتی به کار رفته است و باعث شده است که حالت چشم پسندی را به مبل راحتی صبا ببخشد. اگر که به مبلمانی علاقه مند هستید که از اکسسوری زیبایی استفاده نمایید به طور حتم مبل راحتی صبا بهترین گزینه برای منزل شما می‌باشد.

استایل و حالت جالب کلاف مبل راحتی صبا :

با بررسی بیشتر استایل و حالت کلاف مبل راحتی صبا متوجه می‌شویم که این سبک به صورت خاص و منحصر به فردی می‌باشد که به مبلمان ارزش و امتیاز بخشیده است. در این قسمت به برخی از نکات مهم و اصولی که در طراحی کلاف مبل راحتی توسط نجاران توجه شده است اشاره می‌کنیم.

  • کلاف چیست ؟
    کلاف مبل در توضیحی کوتاه به قسمتی از مبلمان گفته می‌شود که در واقع اصلی ترین قسمت می‌باشد و نشان از اسکلت و استایل مبل می‌باشد که تمامی قسمت های مبل مانند( دسته ها، پایه‌ها، نشیمنگاه، پارچه‌) را دربرمی‌گیرد.

  • توجه به ارتفاع مبل راحتی صبا :
    ارتفاع یکی از گزینه هایی می‌باشد که در طراحی مبلمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد و تاثیر بسزای بر روی حالت نشستن کاربر بر روی مبلمان دارد، در مبل راحتی صبا، ارتفاع به نحوی تنظیم شده است که پاهای کاربران به راحتی بر روی زمین قرار بگیرد و هنگام تکیه دادن، احساس مناسبی داشته باشند.
شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  5 ترفند چیدمان مبل راحتی در دکوراسیون داخلی

1011مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (22)

  • حالت  ساخت ارگونومی مبل راحتی:
    در مبل راحتی صبا، به اصل ارگونومی بودن بسیار توجه شده است،  و از آنجایی که مبل صبا در دسته مبل راحتی صبا قرار گرفته است به همین خاطر نوع نشیمن و میزان ابعاد کلاف در طراحی بسیار مهم می‌باشد که در مبل راحتی صبا این اصول رعایت شده است.
  • حالت دسته ها و شاه نشین مبل راحتی :
    در مبل راحتی صبا، از دسته و شاه نشین جذابی استفاده شده است که هم هنگام نشستن آرنج و دست کاربران حالت خوبی می‌گیرد و همچنین از لحاظ ظاهری هم به جذابیت مبلمان افزوده است.
  • طراحی تکیه گاه متناسب با استایل بدن:
    اگر توجه نمایید نجاران به نحوی تکیه گاه مبلمان را طراحی کرده اند که به سمت جلو می‌باشد و با نشستن بر روی مبلمان، قسمت کمر و شانه ها به داخل گودی طراحی شده قرار می‌گیرد که بدن در حالت خوشاندی قرار می‌گیرد.
  • پایه های محکم و قوی :
    از دیگر نکته های قوت مبل راحتی صبا نسبت به دیگر مدل مبلمان، پنهان بودن پایه‌ها می‌باشد که باعث منحصر به فرد بودن مبلمان شده است و با استفاده از بهترین متریالی که در کلاف به کار رفته است ضمانت یک محصول با طول عمر بالا می‌باشد.

1011مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (16)

طرح پارچه خوش نما در مبل راحتی صبا :

در مبل راحتی صبا، از یک طرح پارچه جذاب و خوش نما بهره برده شده است که جذابیت بی نهایتی به مبل راحتی صبا بخشیده است، پارچه در واقع یک پوشش برای کلاف مبلمان می‌باشد، در مبل راحتی صبا از دو نوع پارچه انتخابی به کار رفته است که ویژگی برتری را به مبل راحتی صبا بخشیده است که در ادامه به دو نوع پارچه آن اشاره می‌کنیم.

طرح پارچه چاپی : طرح پارچه چاپی، از جمله پارچه‌هایی مورد نظر و محبوب می‌باشد که به دلیل باز بودن دست مشتریان در انتخاب طرح پارچه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

طرح پارچه گل دوزی ایتالیایی: گل دوزی ایتالیایی همان طور که در عکس می‌بینید، با طرح و نقوشی که دارد به جذابیت بیشتر مدل مبل راحتی افزوده است، از همین خاطر می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزل شما بیافزاید. همچنین برای مشاهده انواع طرح پارچه ایتالیایی می‌توانید به صفحه سایت خارجی مبل‌های ایتالیایی مراجعه نمایید.

1011مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (14)

تعداد نفرات مبل راحتی صبا : 

مبل راحتی شامل یک کاناپه سه نفره و چهار عدد مبل تک نفره می‌باشد، اما نکته جالب مبل راحتی صبا، طراحی جالب قسمت نشیمنگاه کاناپه می‌باشد که می‌تواند تعداد نفرات بیشتری را در کاناپه خود جای دهد، البته شما می‌توانید مبل تک نفره بیشتری را سفارش بدهید.

مبل کلاسیک راحتی 8 نفره صبا خرید مبل باروس (4)

نوع چیدمان مبل راحتی صبا :

مبل راحتی صبا، به صورت هفت نفره طراحی شده است و همانطور که اشاره شد شامل 4 عدد مبل تک نفره و یک کاناپه 3 نفره می‌باشد و بیشتر مناسب برای فضای منازلی می‌باشد که از مبلمان می‌خواهند که در دکوراسیون خود استفاده نمایند، به همین دلیل شما می‌توانید مبل راحتی صبا را به صورت قرینه چیدمان نمایید، برای مثال تلویزیون و یا شومینه را به عنوان قرینه خود قرار بدهید و در مقابل آن کاناپه سه نفره قرار بدهید و مابقی مبل تک نفره رو در اطراف آن روبروی هم چیدمان نمایید.

در نتیجه مبل راحتی صبا :

در مبل راحتی صبا، با استفاده از متریال ارزشمند، در چوب و پارچه خود توانسته است که جزو جذاب‌ترین مدل مبل راحتی 1403 باشد، البته اگر که به مبلمانی که شامل اکسسوری می‌باشد علاقه مند هستید مبل راحتی صبا بهترین انتخاب برای منزل شما می‌باشد زیرا که با استفاده از حالت نخ نمایی که در دور مبل کار شده است، جذابیت بصری خارق العاده ای را به دکوراسیون منزل بخشیده است.

طرح پارچه‌ای که در مبل راحتی صبا به کار رفته است به صورت چاپی و گلدوزی ایتالیایی می‌باشد که حالت پارچه ایتالیایی زیبایی خاصی را به این مدل بخشیده است.

برای مشاهده مبل راحتی صبا در فروشگاه مبل باروس می‌توانید به آدرس مشاهده محصول مراجعه نمایید:  مبل راحتی صبا 

23 نظر در “جذاب ترین مدل مبل راحتی 1403 : مبل راحتی صبا

  1. ناشناس گفت:

    مبل منزل صبا مرشدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *