دسته بندی نشده

مبل نئوکلاسیک فرانسوی، فراسوی انتظارات + قیمت و عکس

مبل نئو کلاسیک فرانسوی ، فراسوی انتظارات

از جذاب ترین مدل مبلمان نئوکلاسیک در سبک ساخت کشور فرانسه می‌باشد. کشور فرانسه یکی از کشورهای پیشرو در ساخت مبل کلاسیک در اورپا بوده است که در زمینه ساخت مبل نئوکلاسیک هم به بهترین نحوه عمل کرده است. در این مقاله قصد این را داریم که مبل نئوکلاسیک فرانسوی به همراه قیمت و عکس بپردازیم.

همواره مبل جزو وسایل منزلی می‌باشد که هیمشه در خرید آن باید تحقیقات بییشتری انجام بدهیم، به فرض مثال چه نوع دسته مبلی را برای منزل خود انتخاب کنیم که متناسب با متراژ فضای پذیرایی منزل باشد، مبل انواع دسته مختلفی دارد که از معروف ترین مدل مبلمان، مبل راحتی، مبل کلاسیک می‌باشد، اما در این بین یک نوع سبک مبلمان هم وجود دارد که با مرور تاریخ ابداع و ساخته شده است، مبل نئوکلاسیک در واقع ترکیبی از مبل راحتی و کلاسیک می‌باشد که نیازهای بسیاری از خانواده ها را بر طرف کرده است.

پیشنهاد می‌کنم، اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با مبل نئوکلاسیک می‌باشید مقاله راهنمای خرید مبل نئوکلاسیک را مطالعه نمایید.

مبل نئوکلاسیک فرانسوی چیست؟

به طور حتم اگر علاقه مند به سبک نئوکلاسیک باشید، به طور حتم دلباخته مبل نئوکلاسیک فرانسوی خواهید شد، مبل نئوکلاسیک فرانسوی یک سبک طراحی داخلی است که ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن را در خود دارد. این سبک طراحی معمولاً بر پایه اصول و الهام گیری از دورهای تاریخی فرانسه مانند دوره رنسانس، باروک و روکوکو استوار است.

زیبایی و جزئیات جذاب در مبل فرانسوی کلاسیک

مبل نئوکلاسیک فرانسوی از جزئیات زیبایی در ساختار خود استفاده کرده است، خطوط منحنی و اشکال هندسی، تزئینات غنی و استفاده از مواد با کیفیت بالا معروف است. صنایع دستی دقیق، استفاده از چوب با کیفیت، مجسمه‌سازی‌های فلزی، پارچه های لوکس و نقشه‌های دست ساز از جمله ویژگی‌های اصلی این سبک طراحی می‌باشند.

همچنین، مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی به وفور از الهام‌گیری از الگوهای کلاسیک مثل طرح‌های گل و برگ، موتیف‌های جانوری و آرمان‌ها استفاده می‌کند. این سبک معمولاً برای ایجاد فضاهای با شکوه، لوکس و با احساس زیبایی استفاده می‌شود.

 

تاریخ اولین ساخت مبل نئوکلاسیک فرانسوی

اگر بخواهیم تاریخچه اولین ساخت مبل نئوکلاسیک را در نظر بگیریم، به اواخر قرن هجدهم و یا اوایل قرن نوزدهم در اورپا و مخصوصاً در کشور فرانسه ظهور کرده است. این سبک از تاثیرات دوره‌های هنری و معماری قبلی مانند رنسانس، باروک و روکوکو الهام گرفته است.

تاریخچه مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی وبلاگ مبل باروس

اولین مثال‌های قابل توجه از مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی در طول دوره بورژوازی (Bourgeoisie) و با پیشرفت جوامع شهری و ثروت اقتصادی صاحبان کسب و کار در فرانسه ظاهر شد. این دوره حدود اواخر قرن ۱۸ام تا اوایل قرن ۱۹ام ادامه داشت. از آن زمان به بعد، طراحان و صنعتگران مبلمان شروع به ترکیب عناصر کلاسیک با نوآوری‌های مدرن کردند و مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی شکل گرفت.

از آن زمان تا کنون، مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی به عنوان یکی از سبک‌های محبوب در دنیای طراحی داخلی و مبلمان شناخته شده است. اما نمی‌توان به طور دقیق یک تاریخ دقیق برای ظهور اولین قطعات مبلمان نئوکلاسیک مشخص کرد، زیرا آن ابتدا به طور مرتبط با تکامل‌های زمانی و تأثیرات فرهنگی و اجتماعی بر طراحی داخلی و مبلمان در اروپا شکل گرفت.

 

از نکته متمایز مبل نئوکلاسیک فرانسوی در مقایسه با دیگر مبلمان

مبل نئوکلاسیک فرانسوی در مقایسه با دیگر مبلمان از نکته های قوتی برخوردار است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

الهام از سبک‌های تاریخی فرانسوی:

مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی از دوره‌های هنری گذشته فرانسه الهام گرفته است، به ویژه در دوره های قرن‌های هجدهم تا نوزدهم. این الهام‌گیری باعث شده تا طرح‌ها، نقشه‌ها و تزئیناتی که در این مبلمان دیده می‌شوند، شباهت‌هایی به این دوره‌های تاریخی داشته باشند.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  راهنمای خرید مبل | 12 نکته از زبان فروشنده مبل

 استفاده از جزئیات زیبا و طراحی دقیق:

مبلمان نئوکلاسیک معمولاً دارای طراحی‌های دقیق و جزئیات زیبایی است. استفاده از مواد با کیفیت بالا، توجه به جزئیات صنایع‌دستی، وجود تزئینات غنی و طرح‌های مورد استفاده از ویژگی‌های آن می‌باشد.

مبل نئوکلاسیک با جزئیات و ریزه کاری وبلاگ مبل باروس

استفاده از الگوهای کلاسیک:

مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی از الگوهای کلاسیک مانند طرح‌های گل و برگ، موتیف‌های جانوری، آرمان‌ها و نقوشات مورد استفاده قرار می‌دهد. این الگوها به صورت متنوع و دقیق روی قطعات مبلمان اعمال می‌شوند.

 ترکیب اصول کلاسیک با نوآوری مدرن:

این سبک تلاش می‌کند تا اصول کلاسیک را با نوآوری‌های مدرن ترکیب کند. از یک سو، به الگوهای کلاسیک احترام می‌گذارد و از سوی دیگر از تکنیک‌های مدرن و مواد نوین بهره می‌برد.

از طریق این ویژگی‌ها، مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی تفاوت‌هایی با سایر سبک‌های مبلمان را نشان می‌دهد و به وضوح با استفاده از الهام‌گیری از دوره‌های تاریخی فرانسه و توجه به جزئیات و تزئینات غنی متمایز می‌شود.

 

انواع مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک فرانسوی انواع مختلفی دارد که متناسب با سلیقه مشتریان ساخته و عرضه شده است که در ادامه انواع مختلف مبل نئوکلاسک فرانسوی را برایتان شرح خواهیم داد.

مبل نئوکلاسیک فرانسوی راحتی

همان طور که اشاره شد، مبل نئوکلاسیک ترکیبی از دو مبل کلاسیک و راحتی می‌باشد، اما در مبل نئوکلاسیک فرانسوی راحتی بیشتر بر قسمت راحتی و نشیمن نرم آن پرداخته شده است که می‌تواند بهترین گزینه برای منازل در نظر گرفته شود.

مبل نئوکلاسیک راحتی فرانسوی وبلاگ مبل باروس

مبل نئوکلاسیک فرانسوی طرح حصیری

مبل نئوکلاسیک فرانسوی با استفاده از طرح حصیری، جذابیت بصری خارق العاده ای به نما و جلوه مبل نئوکلاسیک بخشیده است. از همین جهت شما مبل نئوکلاسیک فرانسوی طرح حصیری جزو جذاب ترین و جالب ترین مدل مبلمان می‌باشد که ارزش و زیبایی بالایی دارد.

مبل نئوکلاسیک فرانسوی با طرح حصیری و دکوراسیون جذاب خرید مبل باروس

مبل نئوکلاسیک فرانسوی تمام منبتی

مبل نئوکلاسیک فرانسوی تمام منبتی، از پرفروش ترین مدل مبلمان می‌باشد که به دلیل استفاده از طرح گل و هنرنمایی که دارد جزو خاص ترین مدل مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی محسوب می‌شود.

ظرافت در طراحی مبل نئوکلاسیک فرانسوی وبلاگ مبل باروس

قیمت مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک فرانسوی در بازار امروزی از قیمت های متنوعی برخوردار است و به شرایط و موقعیت های مختلفی بستگی دارد در ادامه بیشتر به قیمت مبل نئوکلاسیک فرانسوی خواهیم پرداخت.

قیمت مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و به عوامل مختلفی ارتباط دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

کیفیت مواد و ساختار: مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شود، از جمله چوب با کیفیت و پارچه‌های لوکس. این مواد و کیفیت ساختار بر روی قیمت تأثیر می‌گذارند.

طراحی و جزئیات: قطعات نئوکلاسیک فرانسوی ممکن است دارای طراحی‌های پیچیده، تزئینات زیبا و جزئیات دقیق باشند که هزینه تولید و قیمت نهایی را بالا ببرند.

قیمت مبل نئوکلاسیک فرانسوی

برند سازنده: برخی از برندهای مشهور و با شهرت در زمینه مبلمان نئوکلاسیک ممکن است قیمت‌های بالاتری داشته باشند نسبت به برندها یا سازندگان دیگر.

اندازه و نوع قطعه: قطعات مبلمان نئوکلاسیک ممکن است از صندلی‌ها و میزهای کوچک تا کاناپه‌ها و ست‌های کامل مبلمان باشند که قیمت‌ها را متفاوت می‌کند.

محل خرید مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی : مکان خرید (آنلاین یا فروشگاه فیزیکی) و بازار مبلمان در هر منطقه ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد.

بنابراین، قیمت مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی بسیار متغیر است و ممکن است از محصول به محصول بسیار متفاوت باشد. بهتر است قبل از خرید، با بررسی کیفیت و جزئیات، قیمت‌ها را مقایسه کنید تا از بهترین گزینه برای نیازهای خود بهره‌مند شوید.

در نتیجه مبل نئوکلاسیک فرانسوی:

مبل نئوکلاسیک فرانسوی، از نمونه مبلمان نئوکلاسیک می‌باشد که نسبت به دیگر مدل‌ها یک سروگردن بالا می‌باشد، این را باید بدانیم که مبل نئوکلاسیک فرانسوی یک سبک مبلمان است که از عصر رنسانس و سبک‌های معماری کلاسیک فرانسوی الهام گرفته است. این سبک مبلمان با توجه به الگوهای هنری و معماری از دورانهای گذاشت، عناصر زیبایی و انطباق با سلیقه های اورپایی ترکیب می‌شود.

در این قسمت می‌توانید انواع مبل نئوکلاسیک فرانسوی در بازار‌های دیگر را مشاهده نمایید.

 

5 نظر در “مبل نئوکلاسیک فرانسوی، فراسوی انتظارات + قیمت و عکس

  1. مریم اسماعیل پور گفت:

    با مدل ۳ فرانسوی لیلی ومجنون ومدل ۴ ومدل۵ موافق هستم

    1. سلام و احترام سرکار خانم
      خیلی خوشحال هستیم از پیغام مثبتتان، برای مشاهده صفحه محصول می‌تونید به خرید مبل نئوکلاسیک مراجعه نمایید.

    2. ناشناس گفت:

      کج

  2. شکوه گفت:

    عالی
    مبل ال فرانسوی توایران ساخته میشه

    1. سلام و احترام سرکارخانم
      بله در ایران ساخته می‌شود و می‌تونید به صفحه فروشگاه مبلمان باروس مراجعه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *