باروس نیوز, مبلمان راحتی

خرید اقساطی مبل راحتی | متناسب با شرایط شما

خرید اقساط مبل راحتی وبلاگ مبل باروس

این را همه می‌دانند که مبل راحتی، از محبوب ترین مدل مبلمان است که همیشه مورد استقبال برای خرید قرار می‌گیرد، زیرا که همه‌ی ویژگی و خصوصیت یک مبل کامل را برای منزل فراهم می‌کند، اما اگر امروزه به بازار های خرید مبل مانند بازار مبل یافت آباد، دلاوران و امام علی سری بزنید و یا اینکه به صورت آنلاین در گوگل خرید مبل راحتی را سرچ نمایید، متوجه می‌شوید که قیمت‌ها افزایش فراوانی نسبت به پارسال داشته است که منجر شده است خرید را برای آنها دشوار شود. یکی از راه حل‌هایی که کارخانه و تولیدی‌های خرید مبل‌راحتی ارائه می‌دهند، شرایط خرید به صورت اقساط می‌باشد، در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و شفاف بهترین شرایط اقساط برای خرید مدل مبل راحتی ۱۴۰۲ را با شما به اشتراک بگذاریم.

آشنایی با جدیدترین مدل اقساطی مبل راحتی

هر ساله، مدل های جدیدی از مبل راحتی روانه بازار می‌شود که متناسب با سبک سلیقه هر بانوی ایرانی، تغییراتی در مبل راحتی ایجاد می‌شود، در گذشته سعی می‌شد بیشتر بر روی متریال مبل راحتی تمرکز شود تا احساس خوب و جذابی را به کاربر انتقال بدهد، اما امروزه علاوه بر اینکه نوع متریال به کار رفته اهمیت دارد، میزان وضیعت ظاهری در وهله اول قرار دارد، اگر خاطرتان باشد دسته مبل، جزو استایل و  اصولی بود که همیشه در هنگام طراحی، نجاران به آنها توجه داشتند. اما در جدیدترین مدل مبل راحتی۱۴۰۲، دسته مبلمان حذف شدند که در واقع یک طرح و اصول جدیدی از مبل راحتی را خلق کرده است. در ادامه عکس های بیشتری درباره ی جدیدترین مدل اقساطی مبل راحتی را مشاهده خواهیم کرد.

جدیدترین قیمت قسطی مبل راحتی ۱۴۰۲را از کجا بفهمیم؟

اگر یک اطلاع کافی و کمی از بازار مبل راحتی داشته باشید، متوجه این موضوع می‌شوید که مبل راحتی نسبت به مبل سلطنتی و کلاسیک، قیمت ارزان تر و به صرفه ای دارد، اما این نکته را باید بدانیم که هر روزه قیمت مبل در حال افزایش می‌باشد، چندین عامل در قیمت مبل راحتی تاثیر گذار می‌باشد که از جمله مهم ترین آن می‌توانیم به نوع متریال به کار رفته، وضعیت ظاهری به کار رفته در مبلمان، استایل و طراحی، نوع پارچه به کار رفته آن اشاره داشته باشیم. در شرکت مبل باروس شما می‌توانید از جدیدترین قیمت قسطی مبل راحتی ۱۴۰۲ را مشاهده نماید.

 

 

مشاهده و خرید انواع مبل قسطی جدیدترین مدل مبل راحتی 1402

انواع طرح مبل کلاسیک برای خرید مبل قسطی

خرید اقساطی مبل کلاسیک در برند مبل باروس

مهم ترین عامل در تعیین قیمت مبل راحتی: نوع پارچه مصرفی

مبل راحتی در واقع به صورت کامل از پارچه تشکیل شده است، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است که چه نوع پارچه، چه نوع کیفیتی برخوردار است زیرا که بر قیمت کار تاثیر خود را می‌گذارد، به عنوان مثال استفاده از پارچه ترک، مسلماً قیمت بالایی دارد، زیرا که از نوع پارچه با کیفیتی است که در مبلمان بیشتر به کار می‌رود، از نکته های قوت در پارچه با کیفیت نوع لکه گریز بودن کار می‌باشد که امتیاز بالایی به کار بخشیده است، علاوه بر اینکه پاکسازی آسان تری دارد، در مقابل هر گونه عوامل لکه زایی مقاومت بالایی دارد.

  • بهترین نوع پارچه مبلمان بستگی به عوامل مختلفی مانند سلیقه شما، نیازهای شما و محیط استفاده از مبلمان دارد. اما در کل، پارچه های مبلمان با کیفیت بالا و مقاوم مانند پارچه های مخمل و پارچه های چرم مصنوعی معمولاً توصیه می شوند. این پارچه ها معمولاً ضد لک و ضد پرز بوده و در عین حال ظاهری زیبا و شیک دارند. با این حال، قبل از خرید پارچه مبلمان، بهتر است با فروشنده یا تولید کننده مشورت کنید تا بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خاص خودتان انتخاب کنید.
  • پارچه مبل ترک یک نوع پارچه است که از ترکیبی از الیاف مختلف ساخته می‌شود. این پارچه معمولاً دارای ظاهری متنوع و زیبا است و می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در دسترس باشد. همچنین، پارچه مبل ترک معمولاً مقاوم و با دوام است و می‌تواند در برابر سایش و استفاده روزمره مقاومت کند. از مهم ترین قابلیت یک پارچه خوب عدم ایجاد چین و چروک در طول دراز مدت است. 

خرید مبل ال راحتی قسطی

خرید مبل اقساطی شرایط خرید در مبل باروس 1402

نوع کلاف مبلمان به کار رفته در مبل راحتی

کلاف مبلمان از دیگر قسمت های مهم در مبل راحتی است که به شدت حائز اهمیت می‌باشد، زیرا که استایل و طراحی مبل به کلاف مبلمان بستگی دارد، در واقع کلاف به معنی ساختار یک مبل می‌باشد، برای خرید اقساطی مبل راحتی حتما باید با انواع کلاف مبل راحتی آشنا باشید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد:  عمو حسن در کارخانه تولیدی مبل باروس

در ساختار مبل راحتی از انواع چوب استفاده می‌شود، مانند چوب راش، چوب گردو و چوب بلوط استفاده می‌شود، چوب راش با ارزشمندترین چوب می‌باشد که بسیار محبوب بوده و مورد توجه نجاران برای ساختار مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کلاف مبلمان یکی از اجزای مهم و قابل توجه در طراحی و ساخت مبلمان است. کلاف مبلمان به عنوان پوشش خارجی مبلمان استفاده می شود و باید همزمان با ظاهر زیبا، مقاومت و دوام مناسبی داشته باشد. برای انتخاب کلاف مبلمان مناسب، نیاز است به عواملی مانند سلیقه شما، نیازهای شما، محیط استفاده و نوع مبلمانی که قصد دارید پوشش دهید توجه کنید. پارچه‌های مختلفی مانند پارچه های مخمل، پارچه های چرم طبیعی یا مصنوعی، پارچه های میکروفایبر و پارچه های الیاف مختلف می توانند برای کلاف مبلمان استفاده شوند. برای انتخاب بهترین کلاف مبلمان، بهتر است با فروشنده یا تولید کننده مشورت کنید تا بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خاص خودتان انتخاب کنید.
  • اگر که سواد کافی برای تشخیص کلاف مبلمان ندارید، حتما باید با افراد خبره و دارای دانش در این زمنیه برای خرید مبل راحتی و توجه به کلاف مبلمان مشورت نمایید، باید این را بدانیم که در ساختار مبل انواع چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد که حتما باید با نوع و جزئیات آن آشنا باشید.

خرید مبل چستر به صورت اقساط

آیا می‌توان مبلمان راحتی را اقساطی خرید؟

بله، این امکان وجود دارد تا در فروشگاه و یا کارخانه مبل را به صورت اقساطی خریداری نمایید، امروزه اگر اطلاعی از بازار خرید مبل داشته باشید متوجه این مورد می‌شوید که قیمت های گزاف و بالایی وجود دارد، این که بتوانید مبلمان را به صورت اقساطی خرید نمایید، بهترین نوع انتخاب می‌باشد در ادامه به معرفی برند مبل باروس که مبلمان را به صورت اقساط ارائه می‌کند بپردازیم.

 

خرید اقساطی مبل کلاسیک در برند مبل باروس

امکان خرید مبل راحتی به صورت اقساطی در شرکت مبل باروس

مبل راحتی از جمله مبلمانی است که در بازار امروزی از قیمت مناسبی برخوردار است، اما در بعضی از فروشگاه ها امکان خرید مبل راحتی به صورت اقساطی وجود دارد، در مبل باروس شما می‌توانید انواع مبل راحتی، کلاسیک و نئوکلاسیک را که تولید می‌شود را به صورت اقساط و با شرایط ویژه خریداری نمایید در ادامه اطلاعات بیشتری درباره‌ی شرایط اقساطی مبل باروس ارائه می‌دهیم.

شرایط برای بازنشستگان :

در مبل باروس شرایط ویژه‌ای برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است، از جمله این شرایط می‌توانیم به آخرین فیش حقوقی + آخرین حکم بازنشستگی+ گواهی احراز محل سکونت اشاره کرد، و به همین منوال شما می‌توانید مبلمان خودتون رو تهیه و خریداری کنید.

شرایط برای کارمندان :

اگر کارمند هستید و علاقه مند به خرید مبل راحتی در کارخانه مبل باروس می‌باشید، شرایط ویژه و مناسبی برای خرید مبل راحتی در نظر گرفته شده است که می‌توان به :

  • آخرین فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار
  • لیست بیمه مهردار یا همراه داشتن نام کاربری و رمز عبور حساب بیمه تامین اجتماعی
  • گواهی احراز محل سکونت

شرایط برای مشاغل آزاد :

مبل باروس برای آنهایی که شغل آزاد هم دارند، شرایط خرید اقساطی مبل را فراهم کرده است، اگر شغل آزاد دارید، شما هم می‌توانید مبلمان را از شرکت تولیدی مبل باروس تهیه نمایید که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • آخرین فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار
  • لیست بیمه مهردار با همراه داشتن نام کاربری و رمز عبور حساب بیمه تامین اجتماعی
  • گواهی احراز محل سکونت

 

در نتیجه:

مبل باروس یکی از بهترین شرکت ها در ایران می‌باشد که به صورت تخصصی مبلمان نئوکلاسیک، کلاسیک و راحتی را تولید می‌کند، اگر بیشتر به جزئیات تولید مبل در مبل باروس توجه نمایید، متوجه می‌شوید که در مبل باروس از بهترین متریال ممکن مصرفی در ساختار مبلمان خود استفاده می‌نماید که ضمانت یک محصول با کیفیت و ارزشمند می‌باشد، خرید مبل به صورت اقساط از جمله اقداماتی است که در مبل باروس برای رضایت بیشتر مشتریان و همچنین خرید راحت انجام می‌شود، از همین بابت شما می‌توانید تمامی طرح های مبلمان را که در مبل باروس تولید شده است، به صورت خرید اقساط مبل راحتی | با شرایط جدید 1402 در برند مبل باروس خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *